پرسپولیس تا چند سال دیگر هم قهرمان ایران است

  • کد خبر : 57621
  • 14 اردیبهشت 1399 - 7:35
پرسپولیس تا چند سال دیگر هم قهرمان ایران است

به گزارش نیوز، ابراهیم اسدی ابتدا گفت: «این روز‌ها مشخص است که هجمه زیادی نسبت به پرسپولیس وجود دارد که البته بخشی از آن هم کاملاً طبیعی است، چون بعضی به خاطر نتایجی که گرفتند، تمایل ندارند که این لیگ به کلی نادیده گرفته شود ولی این موضوع شدنی نیست. البته فیفا هم دستورالعمل روشنی در این ارتباط دارد و تکلیف لیگ‌ها باید روشن شود.»
او اضافه کرد: «به نظرم خیلی بهتر است لیگ ادامه پیدا کرده و بازی‌ها انجام شود. اگر با تماشاگر باشد که خیلی بهتر است، چون به نظرم با طرح فاصله گذاری تماشاگران می‌شود شرایط را مدیریت کرد. اگر هم با این موضوع نشد، باز هم می‌توان مسابقات را ادامه بدهیم و لیگ را به پایان برسانیم. ادامه لیگ، بهترین کار ممکن است، چون در این میان فقط بحث تعیین قهرمان در میان نیست بلکه باید تکلیف همه روشن شود. قهرمانی که به پرسپولیس رسیده، اما باید لیگ تمام شود و بدانیم چه تیم‌هایی سقوط می‌کنند، چه تیم‌هایی به لیگ قهرمانان می‌روند و جایگاه باقی تیم‌ها با توجه به بودجه‌ای که داشتند، کجای جدول خواهد بود.»
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: «پای زحمت همه تیم‌ها و بازیکنان در میان است. تک‌تک بازیکنان برای گرفتن حتی یک امتیاز در ۲۱ هفته قبل با تمام وجود جنگیدند. از طرفی، در لیگ یک هم یکسری تیم‌ها برای صعود به دسته بالاتر تلاش و هزینه کرده‌اند. با یک تصمیم احساسی و تعطیلی لیگ، همه چیز خراب می‌شود. بعضی از تیم‌ها همیشه در خطر سقوط بودند و باید برای رهایی بجنگند، برخی دیگر به کسب سهمیه امیدوارند. منطق من می‌گوید، لیگ باید به این دلایل برگزار شود، اما زمان آن را باید مراجع رسمی تعیین کنند.»
اسدی در نهایت افزود: «خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس توانست با سایر مدعیان فاصله ۱۰ امتیازی ایجاد کند. این تیم نه تنها امسال قهرمان است، بلکه در سال‌های آینده هم به قهرمانی می‌رسد، چون لیاقتش را دارد.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=57621

ثبت نظر

-