واکنش شمخانی به تروریست خواندن حزب الله توسط آلمان

  • کد خبر : 56758
  • 13 اردیبهشت 1399 - 12:01
واکنش شمخانی به تروریست خواندن حزب الله توسط آلمان
به گزارش نیوز،

 علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توئیترش نوشت: «از شگفتی جدید هم رونمایی شد. فروشندگان سلاح کشتار جمعی شیمیایی به صدام، مدافع حقوق بشر شده و از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب الله‬⁩ قهرمان را تروریست می‌نامند.»

اخبار سیاسی- شمخانی افزود: «⁧‫داعش‬⁩ به اروپا نرسید چون پشت دیوار ⁧‫مقاومت‬⁩ گیر افتاد. چه خوب که نقاب از چهره حامیان اصلی تروریسم برافتاد.»

وزارت کشور آلمان پنجشنبه اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی ممنوع شده و این گروه به عنوان یک «سازمان تروریستی» شناخته شده است.

پیش از این نیز سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران این اقدام دولت آلمان را به شدت محکوم کرد و گفت: ظاهرا برخی کشورها در اروپا مواضع خود را بدون در نظر گرفتن واقعیات منطقه غرب آسیا و تنها با در نظر گرفتن اهداف ماشین تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و رژیم سردرگم آمریکا اتخاذ می‌کنند. 

موسوی افزود: تصمیم دولت آلمان در بی احترامی کامل آن کشور به دولت و ملت لبنان اتخاذ شده، زیرا حزب الله بخشی رسمی و مشروع از دولت و پارلمان این کشور و همواره یک حزب سیاسی تاثیرگذار در عرصه ثبات سازی سیاسی این کشور بوده که از پشتوانه وسیع مردمی در لبنان و منطقه برخوردار است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=56758

ثبت نظر

-