در دورهمی هم فاصله رعایت نمی‌شود!

  • کد خبر : 56360
  • 12 اردیبهشت 1399 - 21:37
در دورهمی هم فاصله رعایت نمی‌شود!

به گزارش نیوز، هادی عقیلی کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته استیناف که در واقع تایید رای کمیته انضباطی بود و همینطور برگزاری بازی های لیگ یا تعطیل کردن آن، صحبت‌های جالب توجهی مطرح کره که در ادامه می‌خوانید.

می‌دانستم رای تغییری نخواهد کرد
مدافع گلزن سابق تیم ملی در رابطه با رای صادر شده از سوی کمیته استیناف بیان کرد: من با دوستان خودم هم که صحبت می‌کردم، گفته بودم این رای برنخواهد گشت و همان رای خواهد بود و حتی جریمه‌های نقدی هم تغییری نخواهد کرد، که آن هم تغییری نداشت؛ تنها رایی که برگشته، حضور تماشاگران است و آن هم به این دلیل است که قرار است ادامه بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود وگرنه آن رای نیز برنمی‌گشت و رای محکمی داده بودند.

نمی دانم چه کسی تصمیم گرفت سپاهان بازی نکند ولی …
عقیلی ادامه داد: متاسفانه در آن بازی اتفاقی افتاد که خیلی به زیان سپاهان تمام شد؛ نمی‌دانم تصمیم‌گیرنده چه کسی بوده و من بیرون قضیه هستم ولی به ضرر ما تمام شد و سه امتیاز مفت از دست رفت و فاصله امتیازی را بالا برد.

مطمئنم بعد از ماه رمضان بازی‌ها برگزار می‌شود
سوال بعدی ما از هادی عقیلی بازیکن محبوب سال‌های گذشته سپاهان در مورد سرنوشت لیگ بود که او اینطور به این موضوع و سوال این روزهای علاقمندان به فوتبال پاسخ داد: من مطئنم بعد از ماه رمضان و بعد از عید فطر بازی‌ها برگزار خواهد شد و تیم‌ها باید فشرده بازی‌ها را انجام دهند و تمام کنند.

برگزاری فوتبال خطرناک‌تر از برنامه دورهمی نیست
عقیلی در این زمینه با اشاره به تناقض‌هایی که در سطح کشور میان گفته‌های مسئولان و برنامه‌های تلویزیونی وجود دارد، اینطور توضیح داد: در این مورد می‌خواهم برای شما مثالی بزنم. شما تناقضی را در گفته های مسئولان و برنامه‌های تلویزیونی می‌بینید؛ شما برنامه دورهمی را می‌بینید که فاصله اجتماعی دیگر رعایت نمی‌شود و همه در کنار هم نشسته‌اند و تازه زیر سقف هم هستند؛ تماشاگران در سالن نشسته‌اند و تجمع ایجاد می‌شود و بیماری احتمال گسترشش خیلی بالاتر از استادیوم خواهد بود. هر چند قرار است فوتبال ها بدون تماشاچی برگزار شود و خطرش خیلی پایین می‌آید ولی برنامه دورهمی در یک مجتمع برگزار می‌شود و این‌ها همه تناقض است.

ما باید به زندگی کردن کنار کرونا عادت کنیم
مدافع میانی سابق تیم ملی و کاندیدای دریافت بهترین جایزه مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۱ سپس با تاکید بر این نکته که موافق برگزاری بازی‌های لیگ است، افزود: با همه این تفاسیر فکر می‌کنم صد در صد بازی‌های برگزار می‌شود و به نفع فوتبال هم هست که این بازی‌ها برگزار شود، چون ما قرار است تیم ملی داشته باشیم و این کرونا هم قرار نیست از زندگی کسی بیرون برود. ما باید عادت کنیم به ویروس کرونا؛ مانند ویروس‌ها و آنفلونزاهای جدیدی که وجود دارند و هر سال وارد زندگی ما می‌شوند. ویروس کرونا هم بوده ولی الان با ورژن جدید آمده؛ شاید سال بعد با ورژن سخت‌تری بیاید و ما باید به این نوع زندگی عادت کنیم. باید یک سری مسائل را رعایت کنیم ولی قرار نیست که همه چیز را کنار بگذاریم.

من نگران تعیین قهرمان نیستم؛ قهرمانی فقط یک افتخار است
عقیلی در ادامه حرف‌هایش با اشاره به اینکه نگرانی‌اش مشخص شدن قهرمان مسابقات نیست و این موضوع نباید دغدغه خیلی‌ها باشد، عنوان کرد: خیلی‌ها در حال صحبت کردن در مورد قهرمانی هستند و نگران هستند که چه تیمی قهرمان می‌شود ولی من بیشتر پایین جدول را می‌بینم و اینکه چه تیم‌هایی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند؛ آنها خیلی باید بیشتر نگران باشند تا موضوع قهرمانی. قهرمانی فقط یک افتخار برای یک تیم است ولی تیمی که سقوط می‌کند، خیلی چیزها را از دست می‌دهد. شاید خیلی بودجه‌ها را از دست بدهد. شاید خیلی غرورها و افتخارات برای یک شهر از بین برود و نگرانی به نظرم پایین جدول خواهد بود. همانطور که من می‌بینم و شما هم می‌بینید برخی تیم‌های پایین جدول خیلی اصرار به برگزاری بازی‌ها ندارند؛ دوست دارند بازی‌های برگزار نشود و سال بعد دوباره برگزار شود که این موضوع جای بحث دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=56360

ثبت نظر

-