خوردبین: باید همین جدول ملاک قهرمانی و سهمیه آسیا باشد

  • کد خبر : 55885
  • 12 اردیبهشت 1399 - 8:12
خوردبین: باید همین جدول ملاک قهرمانی و سهمیه آسیا باشد

به گزارش نیوز، محمود خوردبین پیشکسوت خوشنام پرسپولیس نیز یکی از کسانی بود که در ضیافت اخیر علی پروین با حضور بازیکنان سابق این تیم و مهدی رسول‌پناه شرکت داشت. بازیکن و سرپرست قدیمی و متعصب پرسپولیس در این رابطه حرف‌های جالبی دارد.

فکرش را می‌کردید کمیته استیناف حکم به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس برابر سپاهان بدهد؟
مگر قرار بود رأی دیگری بدهد؟!

به هر حال سپاهانی‌ها هم انتظار داشتند حکم به برگزاری مجدد این دیدار داده شود.
من خیلی نمی‌خواهم وارد این جریان شوم ولی همه چیز اظهرمن‌الشمس بود. پرسپولیس در زمین حاضر شد و سپاهان که میزبان بود وارد زمین نشد. ناظر بازی هم حضور داشت و از داوران خواست به رختکن بروند. به نظرم همه چیز خیلی روشن و واضح بود.

این ۳ امتیاز چقدر می‌تواند به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کمک کند؟
پرسپولیس در این سال‌ها ثابت کرده با قدرت و در زمین فوتبال حرفش را می‌زند. از این ۳ امتیاز‌ها هم داخل زمین زیاد گرفته، اما این بار اگر چنین حکمی صادر نمی‌شد از فردا باب می‌شد. ممکن بود تیم‌های دیگر که مصدوم یا محروم داشتند یا به هر دلیلی دیگر در زمین مسابقه حاضر نشوند. به هر حال کمیته انضباطی و استیناف حکم عادلانه و درستی دادند که قانونی است و همه باید به آن احترام بگذاریم.

البته اگر لیگ برگزار شود. اگر برگزار نشود به نظر شما بهترین روش برای معرفی قهرمان و تیم‌هایی که سهمیه آسیا می‌گیرند چه راهکاری می‌تواند باشد؟
بهترین راه که ان‌شا‌الله پس از فروکش کردن ویروس کرونا برگزاری مسابقات است. در غیر این صورت به نظرم همین جدول فعلی را باید ملاک قرار دهند. البته حتماً بنویسید اولویت سلامتی مربیان، بازیکنان و دست‌اندرکاران بازی‌هاست، اما این وسط پرسپولیس هم با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر است و نادیده گرفتن این امتیازات و زحمات بچه‌ها ظلم به این تیم و هواداران بی‌شمارش است.

راستی شما در ضیافت اخیر پیشکسوتان و مهدی رسول‌پناه حضور داشتید؟
بله، افطاری بود و همه دور هم جمع شدیم.

سرپرست موقت باشگاه حرف خاصی هم زد؟
همین بحث بدهی‌های سنگین به خارجی‌ها بود که ظاهراً دردسرساز شده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟
من کاری با بقیه ندارم، اما برانکو واقعاً برای پرسپولیس و فوتبال ایران زحمت کشیده است. من با او کار کردم و به جرأت می‌گویم یکی از باشخصیت‌ترین آدم‌هایی است که در فوتبال با آن‌ها برخورد داشتم. باید حق و حقوق این مرد پرداخت شود، چون عزت، اعتبار و جام برای پرسپولیس آورد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=55885

ثبت نظر

-