حریف استقلال با ۷ خارجی به زمین می‌آید

  • کد خبر : 5570
  • 26 بهمن 1398 - 22:51
حریف استقلال با ۷ خارجی به زمین می‌آید

به گزارش نیوز، باشگاه الاهلی که جزو باشگاه‌های متمول آل‌سعودی محسوب می‌شود هزینه بالایی برای خرید بازیکنان خارجی از اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا کرده است.

یک خارجی در دفاع
این تیم در خط دفاع یک بازیکن برزیلی دارد که «لوکاس لیما» نام دارد. این بازیکن از مجموع ۱۷ هفته لیگ عربستان (من‌های دیدار دیشب که به وقت کشورمان دیروقت برگزار می‌شد) تاکنون در ۱۳ بازی برای این تیم به میدان رفته و یک گل هم در لیگ به ثمر رسانده است.

۳ بازیکن خارجی در هافبک
الاهلی که هدایتش برعهده یک مربی سوئیسی است در خط هافبک خود هم سه بازیکن برزیلی، بوسنیایی و آلمانی دارد. «مارکو مارین» آلمانی با ۴ بار حضور در ترکیب الاهلی کمترین بازی را در جمع هافبک‌های خارجی این تیم دارد. «الویس ساریچ» اهل بوسنی و هرزگووین در ۱۳ هفته برای این تیم عربستانی به زمین رفته و «جوزف دسوزا» برزیلی با ۱۴ بازی بیشترین سهم بین خارجی‌های این تیم را دارد. البته هیچ‌یک از این سه بازیکن گلی در لیگ برتر برای الاهلی به‌ثمر نرسانده‌اند.

۳ بازیکن خارجی در حمله
حریف دوشنبه استقلال در خط حمله ۳ بازیکن خارجی دیگر هم دارد. «محمد یوسف بلالی» اهل کشور الجزایر با دو گل زده در ۱۰ بازی ضعیف‌ترین خارجی تیم الاهلی به‌شمار می‌رود. البته دو بازیکن دیگر خط حمله الاهلی به‌مراتب خطرناکتر هستند. «دژانینی تاوارس» اهل جزایر کیپ‌ورد در ۱۷ بازی این تیم به‌عنوان یار ثابت به زمین رفته و توانسته ۸ گل برای الاهلی بزند. همچنین «عمر السومه» که اهل سوریه است در ۱۴ بازی ۱۱ گل زده تا از این نظر دو بازیکن اصلی و گلزن این تیم لقب بگیرند.

۲ بازیکن بیشترین گل‌ها را زدند
«عمر السومه» با ۱۱ گل و «تاوارز» با ۸ گل جمعاً ۱۹ گل از مجموع ۳۳ گل تیم الاهلی تا پایان هفته سی و سوم را به ثمر رسانده و حدود ۵۸ درصد گل‌های تیم الاهلی را به نام خود ثبت کردند. قطعاً خط دفاع استقلال در دیدار با الاهلی باید بیش از هر بازیکنی مراقب این دو نفر باشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=5570

ثبت نظر

-