گروسی: خصوصی‌سازی ما را به یاد iFILM می‌اندازد

  • کد خبر : 55585
  • 11 اردیبهشت 1399 - 22:19
گروسی: خصوصی‌سازی ما را به یاد iFILM می‌اندازد

به گزارش نیوز، محسن گروسی، پیشکسوت استقلال بر این باور است، مدیران عامل استقلال، چون رأسا تصمیم‌گیرنده نیستند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. او در مصاحبه با نیوز از خصوصی‌سازی به عنوان سریالی تکراری یاد کرد.

چرا اوضاع مدیریتی در استقلال همواره نابسامان است؟
دلیلش واضح است. چون مدیر اختیار تام ندارد.

بیشتر این موضوع را باز می‌کنید؟
وقتی مدیرعامل بداند سود و ضرر باشگاهش به پای سرمایه زندگی خودش و زن و بچه اش می‌رود تصمیمی می‌گیرد که به سودش باشد. نه اینکه هر طرفی می‌رود او را به سمتی می‌چرخانند که وزارتخانه می‌خواهد یا در گذشته سازمان تربیت بدنی می‌خواست. این‌چنین است که مدیرعامل هم پس از مدتی دیگر نه برای کار دلسوزی می‌کند و نه برای تیم! فقط برای اینکه دو صباح بیشتر روی صندلی بماند به حرف هر بلد و نابلدی گوش می‌دهد. این وسط دلال‌ها سود می‌برند. چون مدیری که نه فوتبال می‌داند و نه دوروبری‌هایی را برایش گذاشته‌اند که از فوتبال سر دربیاورند هر چوب خشکی که یکدست شورت و پیراهن ورزشی بر تنش کرده‌اند را بازیکن می‌بیند و قرارداد دلاری می‌بندد. در این سال‌ها چند بازیکن زیر ۱۰۰ هزار دلاری به استقلال آمده‌اند که با ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار دلار با آن‌ها قرارداد بسته شده است. خبر داریم برخی را با ۴۰۰ هزار تا هم بسته‌اند!

چاره این کار خصوصی کردن استقلال است؟
چاره خصوصی‌سازی است ولی نه با این شیوه و روش الکی که ما در همه این سال‌ها دیده‌ایم. هر بار می‌آیند و دادار دودوری راه می‌اندازند و بعد در انتها باز هم دو تیم تهرانی در دامن وزارت ورزش باقی می‌مانند که هیچ خدماتی هم به آن‌ها نمی‌دهد.

اما این بار گفته شده هر دو تیم وارد بورس می‌شوند و در مهر ماه کار را یکسره می‌کنند.
این را جایی دیگر هم گفته‌ام که با شنیدن این موضوع یاد داستان چوپان دروغگو می‌افتم. شده مثل شبکه iFILM که سریال‌های تکراری نشان می‌دهد. خیلی بعید است این اتفاق بیفتد. قبلاً هم از این جدیت‌ها دیده‌ایم و حتی یادم هست ۲، ۳ سال قبل کار به باز کردن پاکت‌های مناقصه هم رسید. ولی در نهایت موضوعاتی مانند اهلیت و این‌ها پیش آمد و در نهایت باز هم خصوصی‌سازی به فراموشی سپرده شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=55585

ثبت نظر

-