اگر بدشانسی نمی‌آوردیم، دوم جدول بودیم

  • کد خبر : 54593
  • 10 اردیبهشت 1399 - 19:23
اگر بدشانسی نمی‌آوردیم، دوم جدول بودیم

به گزارش نیوز، صنعت نفت آبادان در مقطعی آنقدر خوب نتیجه گرفت که حتی از این تیم به عنوان یک مدعی هم نام برده شد، اما با رفتن اسکوچیچ سرمربی این تیم به تیم ملی کشورمان، زردپوشان افت کردند و حالا رتبه‌ای بهتر از ششمی ندارند. دیروز با طالب ریکانی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان گفتگو کردیم و نظرات وی را در زیر می‌خوانید.

در این شرایط تمرین خانگی به درد بازیکنان می‌خورد؟
چاره‌ای نداریم. فعلاً باید به صورت فردی تمرین کنیم تا شرایط تمرین به صورت گروهی فراهم شود. ولی خیلی دوست داریم هرچه زودتر مسابقات فوتبال ادامه پیدا کند چرا که خیلی دل‌مان برای فوتبال تنگ شده است.

پس موافق ادامه لیگ هستی؟
بله، خیلی حوصله‌مان سر رفته و فکر نمی‌کردیم تا این حد مسابقات به تعویق بیفتد. ولی لیگ‌های معتبر اروپایی قرار است از اول خرداد از سر گرفته شود و ما هم می‌توانیم از خرداد ماه بازی‌ها را برگزار کنیم. لیگ را نمی‌شود به صورت نیمه‌کاره رها و تعطیل کرد. به هر حال باید تکلیف تیم‌ها مشخص شود.

صنعت نفت آبادان هنوز امید دارد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟
اتفاقاً به همین دلیل ما خواستار ادامه بازی‌های لیگ هستیم چرا که ما شانس کسب سهمیه آسیایی را داریم و می‌توانیم در ادامه مسابقات لیگ به این هدف دست یابیم.

حتی اگر مسابقات بدون تماشاگر باشد، می‌توانید این سهمیه را کسب کنید؟
فوتبال بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد و یک ورزش بی‌روح خواهد بود، ولی با این شرایط مجبوریم ادامه دهیم تا مسابقات به پایان برسد. البته عدم حضور تماشاگران به ضرر تیم صنعت نفت آبادان است. ما با هواداران خونگرمی که داشتیم در خانه فقط هر ۳ امتیاز بازی را کسب می‌کردیم و آن‌ها شرایط بسیار خوبی را برای پیروزی ما فراهم می‌کردند.

قبلاً گفته بودی، تیم شما در این فصل بدشانسی زیادی آورده وگرنه الان دوم جدول بودید؟
بله هنوز هم چنین اعتقادی دارم. اگر در این فصل با چند مورد بدشانسی مواجه نمی‌شدیم قطعاً الان رتبه دوم جدول را در اختیار داشتیم. در این فصل مشکلات مالی بدجوری تیم ما را اذیت کرد. ضمن اینکه رفتن اسکوچیچ سرمربی ما هم به تیم ملی در بدترین زمان ممکن بود. این عوامل مهمی بود که به ضرر تیم ما تمام شد و چند هفته باعث عدم نتیجه‌گیری ما شد و به رتبه ششم سقوط کردیم.

ظاهراً هنوز هم مشکلات مالی باشگاه شما حل نشده؟
فقط امیدوارم مسئولان به فکر این تیم مردمی باشند. در آبادان مردم هیچ دلخوشی ندارند و مردم به خاطر فوتبال شاد هستند. کاری نکنید که این تیم به خاطر مشکلات مالی اسیر حاشیه شود.

حرف پایانی؟
امیدوارم هرچه زودتر شرایط کرونا در ایران برطرف بشود و مردم ما یک نفس راحت بکشند و کسب و کار‌ها دوباره راه بیفتد. ضمن اینکه مشکلات مالی باشگاه ما هم تمام شود و باشگاه دیگر مشکل مالی نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=54593

ثبت نظر

-