استقلال کارخانه‌دار می‌شود؟

  • کد خبر : 53365
  • 09 اردیبهشت 1399 - 14:05
استقلال کارخانه‌دار می‌شود؟

نیوز/ مهری رنجبر؛ احمد سعادتمند که ۲۷ روزی است مدیرعامل باشگاه استقلال شده، بعد از تجربه اش در باشگاه بانک سرمایه بدش نمی‌آید کنار فوتبال، تیم والیبال هم داشته باشد، آن هم با سرمربیگری مصطفی کارخانه. کارخانه به خاطر سابقه همکاری و البته دوستی دیرینه‌ای که با مدیرعامل استقلال دارد، پیشنهاد تیم والیبال را مطرح کرده که ظاهراً سعادتمند هم چراغ سبز نشان داده است. هرچند کارخانه این پیشنهاد را خیلی جدی نمی‌داند: «این قضیه هنوز جدی، جدی نیست. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال قبلاً هم مدیرعامل بانک سرمایه بود ما به خاطر سابقه دوستی‌مان، هفته‌ای یک‌بار با هم تلفنی صحبت می‌کنیم. درباره تیمداری در لیگ برتر والیبال هم صحبت کرده‌ایم، اما طرح خام است.»
مصطفی کارخانه، مربی باتجربه والیبال، آدمی نیست که بیگدار به آب بزند. او با برنامه پیش می‌رود و اگر یک درصد فکر کند موفق نمی‌شود کار را شروع نمی‌کند. او که هر تیمی را خواسته برای قهرمانی بسته و البته با بازیکنانی که خیلی هم ارزان نیستند. از طرفی استقلال با بی‌پولی و شکایت‌هایی که در فیفا دارد، ریسک بزرگی خواهد کرد. با این شرایط بعید نیست شاهد پرونده شکایتی هم در FIVB باشیم و طلبکاران آنجا هم به صف شوند.
شاید به خاطر همین مسائل است که کارخانه می‌گوید: «استقلال مشکلات خاص خودش را دارد، اما اگر تنور فوتبال داغ است به خاطر حضور دو تیم استقلال و پرسپولیس است و به نظرم حضور تیم استقلال یا پرسپولیس تنور لیگ برتر والیبال را هم داغ‌تر می‌کند.»
کارخانه حتی از وضعیت بد مالی آبی‌پوشان و شکایت‌ها هم خبر دارد: «من همه جوانب را در نظر دارم و به خاطر همین اصرارم روی بستن تیم استقلال نیست. تنها به خاطر اینکه با احمد سعادتمند در بانک سرمایه کار کرده‌ام و همدیگر را می‌شناسیم و درک می‌کنیم، کار با او برایم راحت‌تر است. وگرنه من چند جای دیگر هم صحبت کرده‌ام و هرجا شود تیم می‌دهم، اما اگر شرایط مهیا باشد استقلال را انتخاب می‌کنم. با اینکه فوتبال استقلال مشکلاتش زیاد است، اما سعادتمند نمی‌خواهد همه انرژی باشگاه مختص فوتبال باشد و ترجیح می‌دهد در بقیه رشته‌ها هم سرمایه‌گذاری کند.» هرچند کارخانه بدش نمی‌آید زودتر تکلیفش مشخص شود، اما فعلاً همه‌چیز زیر سایه کرونا قرار دارد: «فعلاً که همه چیز تحت تأثیر شیوع کرونا تعطیل است و هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود. کرونا حتی لیگ و المپیک ۲۰۲۰ را هم عقب انداخت. بنابراین فعلاً برای قضیه تیم ما هم خبری نیست و باید صبر کنیم تا ستاد مقابله با کرونا مجوز شروع فعالیت‌های ورزشی را بدهد.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=53365

ثبت نظر

-