جزئیات تحویل تجهیزات احتکار شده کرونا به استان ها

  • کد خبر : 52977
  • 09 اردیبهشت 1399 - 3:47
جزئیات تحویل تجهیزات احتکار شده کرونا به استان ها
به گزارش نیوز،

کالاها و تجهیزات مقابله با کرونا که در مدت اخیر در انبارها احتکار شده و یا به نوعی در قالب قاچاق شناسایی می‌شود برای تعیین تکلیف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می گیرد.

اخبار اقتصادی- این در حالی است که در مدت اخیر با توجه به شرایط اضطراری موجود، برای افزایش سرعت تحویل کالا توافقی بین سازمان اموال تملیکی و سازمان تعزیرات حکومتی انجام و قرار شد تمامی کالاها و لوازم بهداشتی مربوط به کرونا بعد از کشف و ضبط بلافاصله در محل کشف پس از دریافت حکم قضایی طی صورت جلسه به معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور تحویل شود.

آخرین وضعیت تحویل کالاهای کشف شده براساس توضیح میر معینی -عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی- به ایسنا نشان از توزیع اقلام مختلف بین ۱۱ استان دارد.

کالاهای تحویلی به شبکه بهداشت و درمان استان‌ها در آخرین مرحله از این قرار است که «پنج میلیون ماسک» به هرمزگان، «۴۲۰۰ لیتر الکل ، ۱۰۰ هزار دستکش و دیگر اقلام مورد نیاز» به خراسان رضوی، «۷۰۰۰ اسپری ضد عفونی کننده و ۳۰ هزار دستکش» به سمنان، «۱۰۰ هزار دستکش و ۵۰ هزار ماسک» به کرمان، «۴۴ هزار دستکش و ۵۰۰۰ ماسک» به آذربایجان غربی، «۲۰۰ لیتر الکل» به قزوین، «۱۰۰ هزار ماسک ، ۱۲ تب سنج و ۴۰۰۹ لیتر الکل» به بوشهر، «۱۶ هزار عدد صابون ، ۱۷۰۰ شامپو و ۴۵۰۰ عدد ادکلن»به استان مرکزی، «۵۷۰۰ دستکش، ۱۶۰۰ بطری الکل» به تهران، «۸۰۰۰هزار ماسک» به زنجان و  «۷۵۰ بطری الکل ، ۲۸ هزار ماسک و ۱۳۰ هزار دستکش» به شبکه بهداشت و درمان استان قم تحویل شده است.

پیش از این نیز در چند مرحله دیگر کالاها و تجهیزات مقابله با کرونای کشف شده به صورت فوری تحویل بهداشت و درمان استان‌ها شده بود و مراحل دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=52977

ثبت نظر

-