اسماعیلی اصول مدیریتی را بهتر از سعادتمند می‌داند!

  • کد خبر : 52523
  • 08 اردیبهشت 1399 - 17:38
اسماعیلی اصول مدیریتی را بهتر از سعادتمند می‌داند!

نیوز/ محمدرضا مدنی؛ حسین فرزامی در حمایت از فرشید اسماعیلی تأکید کرد که احمد سعادتمند دست‌نشانده وزیر است و نباید قولی می‌داد که نمی‌توانست به آن عمل کند. او بر این باور بود که اوضاع دو باشگاه محبوب پایتخت با این روند روز به روز بدتر و بدتر هم می‌شود.

خبر دارید که چه مشکلی بین فرشید اسماعیلی و احمد سعادتمند ایجاد شده است؟
قبل از هر چیز باید بگویم این آقا کارمند وزارت ورزش است! پس در نتیحه همان کار‌هایی را می‌کند که وزارتخانه و شخص وزیر از او خواسته است.

اما او گفته که مستقل است و وزارتخانه دخل و تصرفی در تصمیماتش ندارد؟
خیلی‌ها هستند برای رسیدن به چنین پست و مقام‌هایی حرف‌های این مدلی می‌زنند ولی ما که می‌دانیم رد این جای پا‌ها برای کیست و از کجا می‌آید! تبر برداشته‌اند و تیشه به ریشه استقلال و پرسپولیس می‌زنند. چه توقعی بیش از این می‌توان داشت. اینکه یک روز وعده جهیزیه و رهن خانه برای استقلالی‌ها می‌دهند هم مانند سایر وعده‌هایی است که پیشتر داده شده است. کنتور که نمی‌اندازد. می‌گویند و می‌روند! کسی هم نیست بگوید چرا این حرف را زدید و به آن عمل نکردید.

منظورتان مدیران قبلی است؟
بله! از وقتی این سلطانی‌فر آمده یک آب خوش از گلوی استقلال پایین رفته؟ اگر رسیدگی به اعمال این مدیران بود که الان باید فتحی را بابت کاری که با شفر و استراماچونی کرد دادگاهی می‌کردند ولی چه شد؟ پست‌های بهتر! زندگی بهتر و الی آخر.

الان شما معتقدید فرشید اسماعیلی که گفته باید پیش از پیشکسوتان با بازیکنان جلسه می‌گذاشت حرف درستی زده است؟
صد درصد درست گفته! این بچه اصول مدیریتی را بهتر از مدیرعاملش می‌داند. یک مدیر باید اول پول را بیاورد، بعد در مرحله دوم هیئت مدیره اش را بچیند که البته استقلال فعلاً ندارد! بعد با کادر فنی و بازیکنانش جلسه بگذارد و در مرحله چهارم سراغ پیشکسوتان و هنرمندان و بقیه برود. این خودش یک گاف است که مدیرعامل آمده ولی دیداری با کادر فنی و بازیکنان نداشته! لااقل در این اوضاع کرونایی که همه در خانه قرنطینه‌ایم باید با یکی، دو تا از بزرگتر‌های تیم دیدار می‌کرد. فرشید اسماعیلی حرف هم‌تیمی‌هایش را زده که دو ساعت بعد همه از او تشکر کردند.

در این برهه چاره چیست؟
چاره همان است. آب از سرچشمه گل آلود است. مادامی که وزارت ورزش نخواهد آرامش در این دو تیم باشد اوضاع همین است. البته باید این را اضافه کنم که این مردم شاید دو روز گریه کنند و بعد بروند ولی این اتفاقات را فراموش نمی‌کنند و روزی که همین افراد به این مردم نیاز دارند شرایط دیگر به این وضع نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=52523

ثبت نظر

-