استقلال معطل دو، سه بازیکن نماند

  • کد خبر : 52495
  • 08 اردیبهشت 1399 - 17:06
استقلال معطل دو، سه بازیکن نماند

به گزارش نیوز، عبدالعلی چنگیز معتقد است در روز‌هایی که کسب و کار برای عموم مردم مانند قبل از دوران کرونا آزاد شده، باید فکری هم به حال اهالی فوتبال شود. او از اینکه موضوع بی‌پولی بازیکنان و اعتراض به مدیریت مطرح است هم به نکته جالبی اشاره داشت.

با شروع کار در اکثر اصناف چرا فوتبالی‌ها تمرینات‌شان را شروع نمی‌کنند؟
فکر می‌کنم، چون فوتبال تحت نظارت کلی فیفا و پس از آن AFC قرار دارد، همه مسئولان فدراسیون منتظر نظر نهایی آن‌ها هستند. با ادامه شرایط فعلی فکر می‌کنم اتفاقات تازه‌ای در پیش باشد.

در شرایطی که هنوز کرونا از بین نرفته آیا صلاح است بازیکنان به تمرینات برگردند؟
شاید کرونا یک سال دیگر هم اینجا باشد! به هر حال باید در این باره فکری شود تا ببینیم چه کاری بهتر است. قطعاً کسی حاضر نیست سلامت فوتبالیست‌ها و یا طرفداران فوتبال روی سکو‌ها به خطر بیفتد. ما همه ورزش می‌کنیم برای اینکه سلامت باشیم نه اینکه با بودن کنار ورزش، خودمان را در خطر ابتلا به یک بیماری ناشناخته قرار دهیم.

در حال حاضر تمرینات آنلاین برای بازیکنان فوتبال کفایت می‌کند؟
کاری غیر از این می‌توان کرد؟ همه دنیا با این شیوه کار را پیش می‌برند. در واقع یک زبان مشترک بین همه اهالی فوتبال ایجاد شده و آن هم تمرین در منزل یا فضای باز به صورت انفرادی است. گرچه این تمرین هرگز جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد. ولی باز هم باید تلاش کرد و همین سبک تمرینات را هم جدی گرفت.

اگر جدی نگیرند چطور؟
آن وقت بازیکن باید تاوانش را بدهد! شاید بازیکنی تنبل باشد یا حوصله تمرین انفرادی را نداشته باشد! نمی‌توان تیمی مانند استقلال را معطل کرد. قطعاً باید از سوی باشگاه با او برخورد انضباطی صورت بگیرد. هر آن ممکن است لیگ از سر گرفته شود، آن وقت تیم‌هایی که چنین بازیکنانی را در جمع‌شان دارند، به شدت ضرر می‌کنند.

خبر دارید پرسپولیسی‌ها این روز‌ها دنبال ادامه لیگ و برگزاری بازی‌ها هستند؟
قطعاً لیگ دیر یا زود از سر گرفته می‌شود، آن‌وقت هر تیمی شایسته‌تر باشد، قهرمان می‌شود. به نظر من حتی تیم ششم جدول هم بخت قهرمانی دارد. اینکه کسی دوست دارد بازی‌ها ادامه یابد برای همه یکسان است، چون همه می‌خواهند نتیجه زحمات یک ساله‌شان را ببینند.

از اعتراض فرشید اسماعیلی به عدم پرداخت مطالباتش خبر دارید؟
تا بوده همین وضعیت بوده است. این نداریم نداریم‎ها و پول ما چی شدها، در این باشگاه تمامی ندارد. فقط دودش به چشم هوادار بیچاره می‌رود که باید وسط این کشمکش‌ها، شاهد سوخته شدن تیمش باشد. وگرنه بازیکن در نهایت شکایت می‌کند به مراجع قانونی و دیر یا زود پولش را می‌گیرد. مدیری هم که با یک امضا آمده با یک امضا می‌رود و در نهایت باز همین آش است و همین کاسه!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=52495

ثبت نظر

-