کیسه‌های اجساد قربانیان کرونا در مقابل هتل ترامپ +فیلم

  • کد خبر : 50600
  • 06 اردیبهشت 1399 - 21:18
کیسه‌های اجساد قربانیان کرونا در مقابل هتل ترامپ +فیلم

به گزارش نیوز به نقل از فارس؛ معترضان به ناتوانی دولت آمریکا در مقابله با ویروس کرونا، کیسه‌های نمادینی از اجساد قربانیان این بیماری را در مقابل هتل ترامپ در واشنگتن قرار دادند.

در گزارشی که «خبرگزاری فرانسه» از این تجمع اعتراضی تهیه کرد، چندین کیسه جسد در مقابل هتل بین‌المللی ترامپ در پایتخت آمریکا به چشم می‌خورد.

معترضان با سر دادن شعار و بوق‌های ممتد در برابر ساختمان این هتل که نام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با رنگ طلایی بر سردر آن نقش بسته است، به نحوه مدیریت بحران کرونا در این کشور انتقاد کردند.

آن‌ها همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: «دروغ‌های ترامپ به بهای جان مردم تمام می‌شود». یک بالن بزرگ به شکل مرغی با شمایل ترامپ نیز بر روی وانت یکی از معترضان قرار گرفته بود.

یکی از این معترضان گفت: «بسیاری از مردم با بیماری و مرگ در خانواده‌هایشان دست و پنجه نرم می‌کنند و قلب ما نزد آن‌ها است. ما خواستار یک رهبری موثر و واقعی و دلسوزانه هستیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم متخصصان بهداشت، تجهیزات محافظتی دریافت می‌کنند و مطمئن شویم که تعداد تست کرونایی که نیاز داریم انجام می‌گیرد تا این همه‌گیری جهانی خاتمه یابد».

یکی دیگر از معترضان گفت: «در حال حاضر به یک رهبر نیاز داریم و از او (ترامپ) می‌خواهیم به چنین رهبری تبدیل شود. ما باور نداریم که او چنین کاری خواهد کرد ولی می‌خواهیم این را بگوییم که با مرگ هر فرد به‌خاطر ویروس کرونا، به‌خاطر بی‌نظمی و هرج و مرج و ناتوانی‌هایی است که او ایجاد کرده است».

هفته گذشته نیز در اقدامی مشابه، معترضان کیسه‌های نمادین اجساد قربانیان ویروس کرونا را در مقابل هتل ترامپ در شهر شیکاگو قرار دادند.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۹۲۵ هزار مبتلا به ویروس کرونا و بیش از ۵۲ هزار قربانی، رتبه اول را در میان کشورهای جهان به خود اختصاص داده است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=50600

ثبت نظر

-