۴۶ نفر در شهرداری تهران کرونایی شدند

  • کد خبر : 48475
  • 04 اردیبهشت 1399 - 15:32
۴۶ نفر در شهرداری تهران کرونایی شدند

به گزارش نیوز، معاون شهردار تهران با بیان اینکه ۴۶ نفر از کارگران و کارمندان شهرداری به کرونا مبتلا هستند، گفت: طرح غربالگری بیماری کرونا تاکنون برای ۵۳ هزار نفر در شهرداری اجرا شده است.

۴۶ کرونایی در شهرداری تهران

 حامد مظاهریان، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان درباره وضعیت سلامت کانیوزن شهرداری اظهار داشت: با اجرای غربالگری ضمن اطمینان و مراقبت از سلامتی کانیوزن و جلوگیری از بیمارشدن آنان، تلاش هایی برای قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده صورت گرفته است.

غربالگری کرونا در شهرداری تهران

وی با اعلام اینکه تاکنون ۵۳ هزار نیروی شهرداری تهران مورد غربالگری کرونا قرار گرفته اند، افزود: آمارها نشان می دهد ۷۸ درصد سالم و فاقد علائم کرونا بودند. ۲۲ درصد از آنان ارجاع آزمایشگاهی داشته اند که از این تعداد ۷۳۳ نفر ارجاع سیتی اسکن ریه داشته اند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ادامه داد: از بین این ۷۳۳ نفر، ۸۹ درصد فاقد نیاز به پیگیری درمان بوده اند و ۷۸ نفر از آنان علائم مشاهده شده است.

وی اعلام کرد: بنا به تشخیص متخصصان، تاکنون ۴۶ نفر به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند که تحت درمان قرار دارند.

۳۲ نفر از کانیوزن شهرداری تهران بیماری ریوی دارند

بنا بر اعلام معاون شهردار تهران، همچنین ۳۲ نفر از کانیوزن شهرداری تهران نیز دارای بیماری زمینه ای ریه شناسایی شده اند که باید برای درمان اقدام کنند.

وی این اقدام پیشگیرانه شهرداری تهران را قابل قیاس با سازمان ها و شرکت های پیشرفته جهان و افتخار آمیز دانست و افزود: با اجرای این طرح تاکنون ۴۶ نفر از همکارانی که به طور قطعی مبتلا به کرونا بوده اند قبل از اطلاع خود افراد شناسایی شده و در مسیر صحیح درمان قرار گرفته اند. این در حالی است که همین تعداد به ظاهر اندک در صورت عدم شناسایی می توانست در قالب گروه بزرگ ناقل بیماری به افزایش چرخه این بیماری در شهر منجر شود.

به گفته مظاهریان، برای همکاران فاقد دفترچه بیمه شهرداری نیز تا سقف ۱ میلیون تومان بسته حمایتی درمانی شامل ارجاع به پزشک پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=48475

ثبت نظر

-