تخلف دردسرساز دو بازیکن تاتنهام

  • کد خبر : 48252
  • 04 اردیبهشت 1399 - 10:58
تخلف دردسرساز دو بازیکن تاتنهام

تخلف دردسرساز دو بازیکن تاتنهامبه گزارش نیوز، در حال حاضر فوتبال در وضعیتی شبیه به کما به‌سر می‌برد. نه بازیکنی حق خروج و تمرین بیرون از خانه را دارد، نه فوتبالی برگزار می‌شود و نه زمان مشخصی برای ادامه مسابقات یا حتی تعطیلی آن در نظر گرفته شده است. در این اغمای محض، بازیکنان هم باید همچون مردم عادی در خانه بمانند تا یک روز زنجیره کرونا قطع شود. در چنین شرایطی باشگاه‌ها هم قوانین سفت و سختی را برای بازیکنان‌شان در نظر گرفته‌اند تا به هیچ عنوان از خانه خارج نشوند، اما چه کسی است که نداند همیشه عده‌ای پیدا می‌شوند تا هر قانونی را نقض کنند…

تمرین مشترک اوریه و سیسوکو در زمین چمن
سرژ اوریه و موسی سیسوکو از آن دست بازیکنانی هستند که برای شکستن هر نوع قانونی آمادگی‌اش را دارند. هنوز فراموش نکردیم اوریه زمانی که در پاری‌سن‌ژرمن بود علیه سرمربی وقت خود استوری خنده‌دار منتشر کرد و بابتش چندین هفته روی نیمکت نشست و مجبور به عذرخواهی شد. حالا حرکت جدید این بازیکن تمرین مشترک با هم‌تیمی‌اش موسی سیسوکو در زمین چمن بوده است. حرکتی که دو قانون را نقض کرده است. اولی تمرین مشترک و دومی در زمین تمرین. اوریه در اینستاگرامش باز هم این قضیه را به شوخی گرفت و عکسی با ماسک منتشر کرد تا نشان دهد اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند. هرچند او خیلی زود فهمید بازخورد‌هایی که می‌گیرد معنیاش این است که به زودی دچار دردسر خواهند شد. بنابراین عکس را خیلی زود پاک کرد، اما کار از کار گذشته بود…

تخلف دردسرساز دو بازیکن تاتنهام

منتظر واکنش مورینیو
سبک کاری ژوزه مورینیو را دیگر همه می‌شناسند. مربی سختگیر با قوانین خاص خودش. او چند روز پیش همراه با چند نفر از بازیکنانش در پارک مشغول تمرین بود. حالا که اوریه و سیسوکو چنین شاهکاری را به طور مشترک انجام دادند، به طور حتم باید منتظر واکنش مورینیو هم باشند.

باشگاه دست به کار شد
قبل از اینکه مورینیو بخواهد وارد عمل شود باشگاه تاتنهام به این قضیه ورود کرد تا با بازیکنان خاطیاش برخورد کند. سخنگوی باشگاه در واکنش به این اتفاق گفت: «باشگاه با این دو بازیکن صحبت خواهد کرد. همه بازیکنان ما باید به خاطر داشته باشند که موقع تمرین کردن در فضای عمومی فاصله اجتماعی را رعایت کنند.» با توجه به اظهارات سخنگوی باشگاه به نظر می‌رسد باید در روز‌های آتی منتظر جریمه اوریه و سیسوکو باشیم.

عذرخواهی سریع اوریه و سیسوکو
پس از صحبت‌های سخنگوی باشگاه تاتنهام و فراگیر شدن نقض قوانین قرنطینه، سرژ اوریه و موسی سیسوکو در پیامی رسماً عذرخواهی کردند تا پشیمانی‌شان را نشان دهند. هرچند بعید به نظر می‌رسد این عذرخواهی ناگهانی بدون جریمه پذیرفته شود!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=48252

ثبت نظر

-