قطع سهمیه آرد نانوایی ها بر اثر بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 48132
  • 04 اردیبهشت 1399 - 7:04
قطع سهمیه آرد نانوایی ها بر اثر بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش نیوز،

حسن حنان امروز در نشست خبری ویدئو کنفرانس با موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی نانوایی‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی را به تمامی مراکز خرید گندم ، زنجیره آرد و اتحادیه‌ها و اصناف مربوط به آن ابلاغ کرده‌ایم و نظارت‌ها نیز به صورت تمام‌وقت و مستمر انجام می‌شود. 

اخبار اقتصادی- وی افزود: پروتکل‌های لازم با نظر وزارت بهداشت تهیه و تدوین شده است و مقرر شده تا در تمامی مراکز خرید گندم رعایت شود.

حنان اظهار داشت: ۸۳ هزار واحد خبازی سنتی و بیش از ۶۰ واحد نان صنعتی در سطح کشور فعال است که پروتکل‌های بهداشتی باید در آن مطابق دستورالعمل رعایت شود. 

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: در خرید گندم نیز محموله‌های تحویلی آزمایش و مشخصات آن ثبت می‌شود، لذا محموله با نظارت کامل تخلیه و به بیرون مرکز هدایت می‌شود. 

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز خرید گندم و نانوایی‌ها در صورت تخلف و بی‌توجهی واحدهای صنفی نانوایی و سهمیه آرد متخلفان قطع خواهد شد.

در ادامه حسین ایرانشاهی معاون اداری و مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی به همه دستگاه‌ها و اتحادیه‌ها ابلاغ شده است. 

وی افزود: مجموعه تولید و تأمین گندم و همچنین صنعت نان در شرایط خاص تعطیل‌بردار نیست و شرکت بازرگانی دولتی ایران با تمامی کانیوزن خود در دوران قرنطینه و تعطیلات نوروز لحظه‌ای نسبت به وظایفش بی‌تفاوت نبوده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=48132

ثبت نظر

-