سرخابی‌ها در یک‌قدمی حذف از آسیا/حذف قطعی شد

  • کد خبر : 456603
  • 02 دی 1400 - 9:15
سرخابی‌ها در یک‌قدمی حذف از آسیا/حذف قطعی شد

نیوز: حذف از آسیا: بر اساس خبر منابع نزدیک به کمیته استیناف Afc حکم نهایی در مورد دو تیم سرشناس استقلال و پرسپولیس به دلیل تعدد شکایت‌ها و پرونده‌های مالیاتی به ضرر آنها صادر شده و در فصل آتی در لیگ‌ قهرمانان آسیا اجازه حضور نخواهند داشت.

پس از بررسی شرایط ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر توسط کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال، تنها ۲ باشگاه سپاهان و گل گهر موفق به کسب پروانه حرفه‌ای شدند و ۱۴ باشگاه دیگر از جمله استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای نگرفتند تا در آستانه حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرند.

بنا بر این گزارش، گل گهر و سپاهان تاییدیه های لازم را کسب کردند تا تنها تیم‌های حرفه‌ای فوتبال ایران باشند. استقلال و پرسپولیس در هیچ یک از ۵ آیتم مورد نظر تاییدیه های لازم را کسب نکردند.

این رای کمیته بدوی حرفه‌ای سازی باشگاه‌هاست و در صورتی که باشگاه‌هایی که موفق به کسب پروانه حرفه‌ای نشدند نسبت به این آرا اعتراض داشته باشند، اعتراض آنها باید در کمیته بدوی بررسی شود.

جدول لیگ برتر پس از بازنده اعلام شدن گل گهر دوباره تغییر کرد

آغاز جلسه اضطراری برای حذف نشدن باشگاه‌های ایرانی از آسیا

جلسه اضطراری مدیران باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال آغاز شد.

نتیجه جلسه اضطراری امروز فدراسیون فوتبال درباره حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

حذف قطعی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا / ای اف سی هفده ایراد از پرسپولیس گرفت، 15 ایراد از استقلال

دبیرکل فدراسیون فوتبال تلویحا حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را تأیید کرد، از صحبت‌های حسن کامرانی دبیرکل فدراسیون فوتبال در شب گذشته پیداست که استقلال و پرسپولیس شانسی برای حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارند.
باورش سخت است اما AFC ایرادهای پرسپولیس را در 623 صفحه و ایرادهای استقلال را در 490 صفحه لیست کرده و تاسف آور اینجاست که برخی از این صفحه‌ها شامل فرم‌ها و لیست‌هایی می‌شود که باید دو باشگاه به راحتی پر می‌کردند. به طور نمونه، لیست بازی‌های حرفه‌ای‌شان در یک سال گذشته، فرم آموزش کادرفنی تیم و فرم‌ها و لیست‌های ساده دیگر که برخی را اصلا فدراسیون به دست دو باشگاه نرسانده و بخش عمده‌اش را هم دو باشگاه پشت گوش انداخته‌اند.
متاسفانه ناآشنایی فدراسیون فعلی به قواعد کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و پرسپولیس را در منگنه قرار داده و حالا ممکن است روز دوشنبه جواب‌های استقلال و پرسپولیس از نگاه کنفدراسیون قانع کننده نیاید و هر دو باشگاه حذف شوند!

استقلال و پرسپولیس چقدر می‌ارزند؟

حسین قربانزاده معاون وزیر و رئیس سازمان خصوصی سازی:نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فروردین امسال ارزش گذاری شدند؛ پرسپولیس ۱۸۰۰ میلیارد تومان و استقلال ۱۶۰۰ میلیارد تومان توسط ۶ نفر کارشناس رسمی دادگستری (برند، راه و ساختمان و…) ارزش گذاری شدند.

بخش عمده ای از رقم هم مربوط به برند است. ۱۱۰۰ میلیارد تومان از ۱۸۰۰ میلیارد پرسپولیس مربوط به برند است و ۱۰۰۰ میلیارد تومان از ۱۶۰۰ میلیارد استقلال هم برای برند است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=456603

ثبت نظر

-