کشف حشیش/ ۸۱ کیلو حشیش در بار هندوانه شب یلدا

  • کد خبر : 455864
  • 12 آذر 1400 - 20:26
کشف حشیش/ ۸۱ کیلو حشیش در بار هندوانه شب یلدا

نیوز: گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۸۱ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگارن در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرانزلی هنگام کنترل نامحسوس محور حسن‌رود – انزلی یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه را برای بررسی متوقف کردند.

۳۲ کیلوگرم حشیش در رشت کشف شد

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در پی اظهارات ضد و نقیض راننده کامیون، بار هندوانه آن مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: ۸۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای داخل هنداوانه‌ها جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری متهم ۴۱ ساله این پرونده و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کامیون حامل موادمخدر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: موادمخدر علاوه بر تاثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش احساس امنیت دارد، باعث می‌شود همه ساله بخش قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جامعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مقابله و درمان اعتیاد در جامعه اختصاص داده شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=455864

ثبت نظر

-