بازی پرسپولیس الهلال/روایت روزنامه‌های عربستان از باخت پرسپولیس مقابل الهلال

  • کد خبر : 453159
  • 25 مهر 1400 - 11:30
بازی پرسپولیس الهلال/روایت روزنامه‌های عربستان از باخت پرسپولیس مقابل الهلال

نیوز: روایت روزنامه‌های عربستان از باخت بازی پرسپولیس الهلال/روزنامه «الشرق الاوسط» در گزارش خود از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تیتر زد: «موج الهلال پرسپولیس را غرق کرد». این روزنامه در گزارش خود با اشاره به اتفاقات مسابقه نوشت: «الهلال برای غلبه بر پرسپولیس رقیب ایرانی خود با وجود دو بار صعود به فینال آسیا در چند سال گذشته، مشکل چندانی پیدا نکرد.»
روزنامه «الریاضیه» با قرار دادن عکس «عبدالرزاق حمدالله» و «بافاتیمبی گومیس» مهاجمان النصر و الهلال روی جلد اصلی خود تیتر زد: «النصر درخشید و هلال ظاهر شد».

در بخش ابتدایی این مطلب آمده است: «این یک شب معمولی نبود که ریاض دیروز آن را تجربه کرد.. شهری پر جنب و جوش… قلب ساکنان آن بین پیروزی و هلال تقسیم شده است.. النصر پیروز شد.. الهلال برنده شد.»
روزنامه «الریاض» هم با اشاره به حضور دو نماینده عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیتر زد: «آسیا سعودی صحبت می کند».
روزنامه «المدینه» نوشت که الهلال پرسپولیس را حذف کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

فنونی‌زاده:‌ ضعیف‌ترین بازی 30 سال اخیر پرسپولیس را دیدیم/حریف الهلال بود نه منچستریونایتد

مرتضی فنونی‌زاده، در مورد شکست ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و الهلال مقتدرانه صعود کرد.

در واقع پرسپولیس فقط یک مهاجم به نام آل‌کثیر داشت و وحید امیری خسته قرار بود در حملات به آل کثیر اضافه شود. متأسفانه باید بگویم ضعیف‌ترین بازی ۳۰ سال اخیر پرسپولیس را مقابل الهلال شاهد بودیم.

در این شکست نمی‌توانیم فقط کادر فنی و بازیکنان را مقصر دانست. بازیکنان زحمت خود را کشیدند اما خبری از انسجام تیمی در پرسپولیس نبود. پرسپولیس ۳ گل خورد و ۴ گل نخورد.

صعود پرسپولیس و سقوط استقلال در رنکینگ جهانی

♦️پست اینستاگرامی وحید امیری در واکنش به شکست پرسپولیس مقابل الهلال

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=453159

ثبت نظر

-