با شخصیت های فیلم پرطرفدار بازی مرکب “Squid Game” آشنا شوید/چرا پرطرفدار شد؟

  • کد خبر : 451519
  • 22 مهر 1400 - 11:00
با شخصیت های فیلم پرطرفدار بازی مرکب “Squid Game” آشنا شوید/چرا پرطرفدار شد؟

نیوز: فیلم Squid Game یا همان “بازی مرکب” در عرض همین چند هفته ای که از پخش آن گذشت، به یک بمب واقعی سینما تبدیل شده است. در این سریال کره جنوبی که ۴۵۶ نفر با الهام گرفتن از ۶ بازی کودکانه در کره جنوبی و دیگر کشورها وارد یک فضای خوش‌رنگ ولی مرموز می‌شوند و رقابتی را به بهای جان خود آغاز می‌کنند، به یکی از بزرگترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده است و در لیست فیلم های برتر حتی از فیلم بریجتون نیز جلوتر زده است.

بازیگران بازی مرکب “Squid Game”

از جمله 456 شرکت کننده، سونگ گی هون، قهرمان اصلی سریال است که پس از ورود به بازی هم برای خود دوست جمع می کند و هم دشمن می آفریند.
بازیگران اصلی همگی به خاطر بازی هایشان مورد ستایش قرار گرفته اند. اگر می خواهید در مورد شخصیت ها و بازیگران این فیلم و همچنین درباره سایر برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی که در آنها حضور داشته اند بیشتر بدانید ، با ما همراه شوید….

بازی مرکب

 

لی یونگ جائه نقش سئونگ گی هون را بازی می کند

سئونگ گی هون کیست؟ سئونگ گی هون معتاد به قمار است. مشکلات مالی او در راه به دست آوردن حضانت دخترش مشکلاتی برایش ایجاد می کند. او طلاق گرفته و با مادرش در خانه ای ساده زندگی می کند و به زودی متوجه می شود که مادرش دیابت دارد و باید عمل شود.

سئونگ گی هون هنگامی که در مورد بازی مخفی و جایزه نقدی آن می شنود، تصمیم می گیرد که شرکت کند تا بتواند بدهی های خود را تسویه کند و هزینه های پزشکی مادرش را بپردازد.

قبلاً لی یونگ جا را کجا دیده ایم؟ این بازیگر کره ای قبل از شروع حرفه خود در سینما، به عنوان مدل کار می کرد. او در بسیاری از سریال ها و فیلم های کره جنوبی ظاهر شده است از جمله چهره خوان، آخرین شاهد، طوفان و ایل ماره که الهام گرفته از ساندرا بولاک و خانه ای روی برکه از کیانو ریوز بود.

پارک هه سو نقش چو سانگ وو را بازی می کند

چو سانگ وو کیست؟ چو سانگ وو در کنار سئونگ گی هونر در فقیری بزرگ شد. چو سانگ وو، یک دانشجوی با استعداد است که سرانجام از دانشگاه ملی سئول فارغ التحصیل می شود و رئیس یک تیم سرمایه گذاری می شود.

متاسفانه، هنگام دزدی از مشتریان پلیس مچش را می گیرند و تحت تعقیب پلیس قرار می گیرد. بنابراین تصمیم می گیرد با سئونگ گی هون وارد بازی شود.

قبلاً پارک هه سو را کجا دیده ایم؟ زندگی حرفه ای هه سو در تئاتر موسیقی قبل از اینکه در فیلم درام “دفترچه زندان” به موفقیت برسد و برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد در سئول شود شروع شد. او همچنین در فیلم “خانه کاغذی” بازی کرده است.

Squid Game

هویون یونگ نقش کانگ سه بایوک را بازی می کند

کانگ سه بایوک کیست؟ کانگ سه بایوک ، مدرس فراری اهل کره شمالی در تلاش است تا پول مورد نیاز و کافی را برای خروج بقیه اعضای خانواده اش از کره شمالی و کمک به برادر کوچکش ، که در یتیم خانه ای در سئول است ، بدست آورد. او رابطه اش با چاقو خوب و جیب بری ماهر است. دو ویژگی که باعث می شود او نیز وارد این عرصه بازی شود.

قبلاً هوئون یونگ را کجا دیده ایم؟ بازی در این فیلم اسکویید گیم اولین نقش بازیگری یونگ را رقم می زند ، زیرا تازه وارد صنعت مدلینگ شده بود و پس از قدم زدن در سالن مدل ها به شهرت رسید.

آنوپام تریپاتی نقش عبدالعلی را بازی می کند

عبدالعلی کیست؟ او یک کارگر مهاجر اهل پاکستان است که در اثر تصادف در کارخانه ای که در آن کار می کرد چندین انگشت خود را از دست می دهد. او هیچ گاه دیه ای دریافت نکرد و داوطلب شد تا برای تامین هزینه زندگی همسر و فرزند خود و بقیه اعضای خانواده اش در پاکستان در بازی اسکویید شرکت کند.
آنوپام تریپاتی را قبلاً کجا دیده ایم؟ تریپاتی متولد هند و یکی از معدود بازیگران غیر کره ای است که در فیلم Squid Game نقش ایفا کرده است. درست مانند یونگ ، اسکویید گیم اولین نقش مهم بازیگری او است ، اگرچه او در فیلم هایی از جمله فضاپیماهای رفتگر و قصیده ای برای پدرم بازی کرده است.

بازیگران بازی مرکب

یئونگ سو اوه نقش اوه ایل نام را بازی می کند

اوه ایل نام کیست؟ پیرترین شرکت کننده در بازی اسکویید که به بازیکن 001 نیز معروف است، پس از پی بردن به اینکه تومور مغزی دارد به بازی می پیوندد.

او خی زود با گی هون که در قبال این پیرمرد در بازی اسکویید احساس مسئولیت می کند ارتباط دوستانه ای برقرار می کند – اما در حقیقت این پیرمرد آنقدرها هم که در نگاه اول به نظر می رسد درمانده نیست.

یئونگ سو اوه را قبلاً کجا دیده ایم؟ او در دو فیلم “راهب کوچک و بهار ، تابستان ، پاییز ، زمستان”… و “بهار” در نقش راهب ظاهر شده است.

 

>>>پیشنهاد می شود:

فیلم فضایی واقعی/۴ فیلم واقع بینانه درباره فضا

کیم جو ریونگ نقش هان می نیو را بازی می کند

هان می نیو کیست؟ اطلاعات زیادی در مورد اسرارآمیز بودن هان می نایو هنگام ورود به بازی وجود ندارد ، به جز این که او یک مادر مجرد و فقیر استو به هر قیمتی قصد زنده ماندن دارد.

کیم جو ریونگ را قبلاً کجا دیده ایم؟ طرفداران درام های کره ای کیم جو ریونگ را به دلیل نقش های او در درام های کره ای باد و ابر و باران و وقتی عشق من شکوفا می شود می شناسند. او همچنین در شب بی خوابی و آقای سانشاین بازی کرده است.

وی ها جون نقش هوانگ جون هو را بازی می کندهوانگ جون هو کیست؟ هوانگ جون هو افسر پلیسی در سئول است که برادر گمشده اش یکی از شرکت کنندگان بازی است. پس از برخورد با گی هون ، جون هو به عنوان یک نگهبان وارد ماموریت می شود.

قبلاً وی ها جون را کجا دیده ایم؟ وی ها جون بازیگری پرکار است که در فیلم ها و درام های محبوب زیادی بازی کرده است ، از جمله فیلم های ترسناک گونجیام: پناهجوی خالی از سکنه و تریلر نیمه شب ، و درام های عشق یک کتاب پاداش است و چیزی در باران.

Squid Game

جایزه بازی Squid Game چیست؟

در جریان بازی که در سریال بازی مرکب یا بازی ماهی مرکب شاهد آن هستیم، صدها بازیکن با دریافت مبلغی جزئی، دعوت برای رقابت در بازی‌های کودکان را می‌پذیرند؛ انگیزه بازیکنان برای ادامه رقابت در چنین بازی‌هایی، دریافت ۴۵.۶ میلیارد وون (معادل ۳۸.۴ میلیون دلار) جایزه اصلی است؛ یک جایزه بزرگ، وسوسه کننده و البته کشنده!

گفت‌وگو با کارگردان Squid Game

هوانگ دونگ-هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب درباره تاریخچه شکل‌گیری سریال می‌گوید: «طرح سریال بازی ماهی مرکب را در سال ۲۰۰۸ مطرح کردم و یک سال بعد فیلمنامه را نوشتم. نوشتن تنها ۲ اپیزود اول این سریال ۶ ماه تمام از من زمان برد!

در آن زمان این داستان ناآشنا و خشن به نظر می‌رسید و نگران بودم که مردم آن را بیش از حد انتزاعی تلقی کنند و سریال پتانسیل تجاری‌سازی و پیدا کردن مخاطبان گسترده را نداشته باشد. در واقع پس از ۱۰ سال جهان به مکانی تبدیل شده که چنین ایده عجیبی را می‌پذیرد و بسیار می‌پسندد؛ داستانی که حول محور بقا جریان می‌یابد.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=451519
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.radiotimes.com/tv/drama/squid-game-cast-netflix/

ثبت نظر

-