گرگ پارسی”هادی چوپان” در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ مدال گرفت!

  • کد خبر : 451183
  • 18 مهر 1400 - 10:00
گرگ پارسی”هادی چوپان” در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ مدال گرفت!

نیوز: مدال برنز هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱/به گزارش سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال؛ هادی چوپان بدنساز ایرانی موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز دسته آزاد مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ شد.

این سومین تجربه متوالی حضور هادی چوپان معروف به گرگ پارسی در مسابقات مستر المپیا بود که او در رتبه سوم ایستاد.بدنساز ایرانی با قرار گرفتن در جایگاه سوم و کسب مدال برنز مستر المپیا ۲۰۲۱ جایزه ۱۰۰ هزار دلاری این مسابقات را نیز دریافت کرد.

او همچنین برای دومین بار موفق به کسب جایزه ساندو «قهرمان مردم» مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ شد.پیش تر و در دو تجربه قبلی، در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ هادی چوپان به ترتیب رتبه سوم و چهارم دسته آزاد مستر المپیا را کسب کرده بود.هادی چوپان اولین بدنساز حرفه ای ایرانی است که موفق به کسب مقام سومی و مدال برنز مستر المپیا شده است.

 

هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ چندم شد؟

گفتنی است، مونا پورصالح ورزشکاه ایرانی مقیم کانادا نیز موفق به کسب عنوان چهارمی مسابقات بدنسازی میس المپیا شد؛ پور صالح اولین بدنساز زن ایرانی حاضر در مسابقات المپیا است.

مرحوم بیت الله عباسپور در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در تاریخ ایران وارد مسابقات مستر المپیا شد که مقام هفدهمی را برای ایران به ارمغان آورد.

مستر المپیا که معتبرترین مسابقات در رشته پرورش اندام است هر ساله توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار می شود؛ این مسابقات میلیون ها بیننده از سراسر جهان دارد و قهرمانان مستر المپیا از جمله چهره های مشهور دنیای ورزش هستند.

لی هنی و رونی کلمن با هشت بار قهرمانی بیشترین تعداد قهرمانی را در این مسابقات دارند؛ برنده مسابقات مستر المپیا جایزه ۴۰۰ هزار دلاری دریافت می کند.

درگذشت قهرمان بدنسازی ایران بر اثر کرونا

استوری هادی چوپان:

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=451183

ثبت نظر

-