بازی ایران و کره جنوبی/بدون VAR و تماشاچی برگزار خواهد شد؟

  • کد خبر : 451171
  • 18 مهر 1400 - 9:30
بازی ایران و کره جنوبی/بدون VAR و تماشاچی برگزار خواهد شد؟

نیوز: با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال؛ بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بدون VAR شد.فدراسیون فوتبال پیش از این با یک شرکت بلژیکی مورد تایید فیفا برای پیاده کردن تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) به توافق رسیده و قرار بود این مسابقه با این تکنولوژی برگزار شود.

به گفته حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا با یک شرکت دیگری برای کمک داور ویدئویی طرف قرارداد است، در نهایت بازی‌ایران و کره جنوبی بدون VAR برگزار می‌شود.

کامرانی فر در نشست خبری امروز شنبه خود در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالیم که استادیوم آزادی به VAR تجهیز شد ولی برای بازی ایران با کره جنوبی، این تکنولوژی آفلاین است و VAR نخواهیم داشت.

بازی ایران و امارات/طارمی بهترین بازیکن زمین در این دیدار

♦️درخواست ایران از AFC برای حضور ۷ هزار تماشاگر مقابل کره‌جنوبی

فدراسیون فوتبال می‌گوید مکاتبات لازم را با کنفدرسیون فوتبال آسیا برای حضور هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی را انجام داده است.

برخلاف اظهارات گذشته مسوولان فدراسیون فوتبال، هنوز برنامه حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دیدار ایران و کره جنوبی مشخص نیست. این اتفاق در حالی است که حدود ۷۲ ساعت تا این دیدار باقی مانده و گمانه‌زنی‌ها حاکی از لغو حضور هواداران در ورزشگاه است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=451171

برچسب ها

ثبت نظر

-