گوریل نداکاسی/گوریلی که به خاطر عکس های سلفیش در دنیا معروف بود، از دنیا رفت!

  • کد خبر : 451060
  • 17 مهر 1400 - 9:45
گوریل نداکاسی/گوریلی که به خاطر عکس های سلفیش در دنیا معروف بود، از دنیا رفت!

نیوز: مرگ گوریلی که عکس سلفی او دنیا را تکان داد.گوریل نداکاسی که در سال ۲۰۱۹ عکس سلفی او در یک پارک ملی کنگو مشهور شد؛ روز چهارشنبه پس از یک بیماری طولانی درگذشت؛ تصویر دیگری از این گوریل در آغوش محیط بانش؛ آندره بائوما، بار دیگر شهرت جهانی پیدا کرده است.

بی‌بی‌سی: گوریلی که در سال ۲۰۱۹ عکس سلفی او در یک پارک ملی کنگو مشهور شد؛ روز چهارشنبه پس از یک بیماری طولانی درگذشت؛ تصویر دیگری از این گوریل در آغوش محیط بانش؛ آندره بائوما، بار دیگر شهرت جهانی پیدا کرده است.

 

نام این گوریل نداکاسی بود. در سال ۲۰۱۹ ، تصویر نداکاسی (en-DA-ka-see) و یک گوریل کوهستانی زن دیگر ، Ndeze ، در پارک ملی ویرونگا در کنگو ، شهرت جهانی پیدا کرد.

ژستی که این دو گوریل در مقابل دوربین سلفی محیط بان گرفته بودند؛ عکس را کمی غیرقابل باور نشان می داد.

سلفی گوریل نداکاسی

 

وقتی این عکس در اینستاگرام منتشر شد ، به سرعت دست به دست شد، در این عکس یک پارکبان ، به نام ماتیو شاماوو ، و دو گوریل پشت سرش عکس سلفی می گیرند. گوریل اولی در عکس چانه را پایین انداخته و روی شانه چپش را نگاه می کند و دیگری به جلو خم شده ، انگار مصمم است که این عکس را ثبت کند، در عین حال نشانه ای از لبخند در گوشه دهان اوست. پشت سر آنها یک محیط بان دیگر قرار دارد و با دستانی گره خورده در پشت سر، سحنه را می نگرد.

>>>پیشنهاد می شود:

حیواناتی که کمتر کسی ان ها را دیده!

آندره بائوما در حالی که نداکاسی فقط ۲ ماه داشت او را ملاقات کرد بیش از یک دهه بعد ، نداکاسی در حالی که آقای بائوما را بغل کرده بود ، مرد. او ۱۴ ساله بود

روز چهارشنبه ، پارک اعلام کرد که نداکاسی در ۲۶ سپتامبر پس از “بیماری طولانی مدت که در آن وضعیت وی به سرعت وخیم شد” درگذشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=451060

ثبت نظر

-