در برنامه شبکه های مختلف با همسر و فرزندان خود حضور پیدا کردند. اما ما به هیچ عنوان ایشان را تائید نمی کنیم و با ستادی که راه اندازی کردند نیز برخورد کردیم و دیگر ایشان را در ستاد نمی پذیریم.

>>>بیشتر بخوانید:

گزارشی از ماجرای مرگ پر ابهام کودک کاری که در برنامه احسان علیخانی مشهور شد

ماجرای کمک احسان علیخانی به آزادی زندانی ها ی چاقوکش

جولایی در پاسخ به این سوال که واکنش ستاد دیه در مواجه با هنرمندانی مانند آقای علیخانی که برای زندانیان جرائم مالی کمک مردمی جمع آوری کردند اما آن را برای آزادسازی چاقوکش ها صرف کردند، گفت: با ایشان و افرادی که بدون هماهنگی با ستاد دیه برای جمع آوری کمک های مردمی و وجوه اقدام کردند، برخورد شده است.

رئیس هیات امنای ستاد دیه تصرح کرد: از بین هنرمندان آقای چاووشی هنرمند شناخته شده ای است که با ستاد دیه همکاری دارند، با ایشان هنوز دیداری صورت نگرفته است اما آقای چاووشی با ستاد همکاری می کند و شماره ستاد دیه کشور را برای جمع آوری وجوه همه جا می دهد.

ماجرای برخورد با احسان علیخانی و فرار از حسین هدایتی

وی درباره حسین هدایتی و کمک‌های او  به زندانیان گفت: ایشان در مشهد خواستند کنار ما بنشینند اما ما جای خود را عوض کردیم تا با ما عکس نیندازند، کسانی که می خواهند برای خودشان اسم و رسم کسب کنند بهتر است کاری انجام دهند که تا به حال انجام نشده است و در کار ستاد دیه دخالت نکنند.