تغذیه دخترشدن جنین/ عوامل موثر و غذاهای مفید برای دختر شدن جنین

  • کد خبر : 450422
  • 10 مهر 1400 - 11:03
تغذیه دخترشدن جنین/ عوامل موثر و غذاهای مفید برای دختر شدن جنین

به گزارش نیوز: یکی از عوامل مهمی که در دختر شدن جنین تاثیر می گذارد تغذیه است برای دختر دار شدن نباید از غذاهای قلیایی و نمک استفاده کرد. برای دختردار شدن باید سراغ گروههای غذایی بروید که طبع سردی دارند. خیار، کدو، گوجه فرنگی، کاهو، باقلا، لوبیا سبز، نخود سبز، سویا، فلفل سبز و… جزء سبزیجاتی هستند که طبع سردی دارند. از میوهها می توان به انار، پرتقال، لیمو و… اشاره کرد. در ادامه با نیوز همراه باشید و با چند تغذیه دخترشدن جنین آشنا شوید:

تغذیه دخترشدن جنین

این که شما مادری هستید که تمایل به دختردار شدن دارید،باید بدانید که ترفند های آسان برای انتخاب جنسیت دختر خارج از آزمایشگاه وجود ندارد، اما برخی از تحقیقات تاثیر تغییرات در شیوه زندگی، مانند انتخاب مواد غذایی مناسب برای تولد یک دختر بچه را به اثبات رسانده اند و بر اساس یک مطالعه دانشگاهی در هلند ثابت شد که رژیم غذایی مادر نقش مهمی در کنترل جنسیت جنین دارد.

تغذیه دخترشدن جنین

>>>بیشتر بخوانید:

آیا واقعا استرس بر جنسیت جنین تاثیر می گذارد؟

تغذیه دخترشدن جنین: در دسته لبنیات هم می توان به کشک، پنیر، دوغ و ماست را نام برد. همچنین توصیه میشود برای پخت غذا از ادویه هایی مثل سماق استفاده شود که طبع سردی دارند یا همراه غذاترشی میل کنند. خوردن تخم کدو یا تخم هندوانه به دلیل طبع سردی که دارند، می توانند موثر باشند.

همچنین غذاهایی که کلسیم و منیزیم بالایی دارند و پتاسیم و سدیم کمتری دارند، بهتر است بیشتر مصرف شوند. خوردن قهوه و کاکائو به اندازه مورد نیاز برای دختردار شدن توصیه می شود.

-محققان ادعا می کنند که برای دختر دار شدن باید بدن مادر غنی از کلسیم و منیزیم باشد:

تغذیه دخترشدن جنین: مواد غذایی غنی از هر دوی این مواد مغذی، عبارتند از ماست، توفو، اسفناج، کلم بروکلی، لوبیا، بادام، بادام زمینی و بلغور جو دوسر.

-محققان همچنین در مورد مصرف بیش از حد نمک و پتاسیم هشدار داده اند:

توصیه آنها این است که از غذاهایی مانند گوشت فرآوری شده، نان، شیرینی، بیکین، زیتون، و سیب زمینی اجتناب کنید.در غیر اینصورت احتمال دختر شدن جنین تا حد زیادی کاهش پیدا میکند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450422

ثبت نظر

-