پس نوازی چیست؟/چه اثرات مثبتی در رابطه زوجین دارد؟

  • کد خبر : 450398
  • 11 مهر 1400 - 9:00
پس نوازی چیست؟/چه اثرات مثبتی در رابطه زوجین دارد؟

نیوز: همانطور که انجام پیش نوازی در رابطه جنسی مهم است، پس نوازی بعد از رابطه جنسی هم اهمیت خود را دارد.بعد از انجام رابطه جنسی حالا نوبت به این می رسد که کاری کنید تا همسرتان احساس کند که برای شما یک دنیا ارزش دارد.  پس نوازی چیست؟اين مرحله، آخرين فاز يك رابطه جنسي کامل است. عموما بعد از رخداد انزال در مرد، ممکن است زوجين رابطه جنسي را خاتمه بدهند اما به دلايلي نياز است که زوجين رابطه جنسي را تا آخرين مرحله آن يعنی پس نوازی ادامه دهند.

فواید پس نوازی

پس نوازي پيوند و رابطه عاطفي زوجين را تقويت مي کند.در زنان اين طرز تلقي را که مردان يك طرفه به خواسته هاي جنسي خودشان اهميت مي دهندرا کمرنگ می کند.

در صورت عدم تجربه ارگاسم در يکي از زوجين، پس نوازي فرصت رسيدن به ارگاسم را براي وي فراهم مي کند(بويژه زنان ممکن است تنها در اين مرحله گرايش به تجربه ارگاسم داشته باشند).

پس نوازی

در صورت وجود مشکل و اختلال انزال زودرس، پس نوازی کمك مي کند تا مرد مجددا برانگيخته شده و با دستيابي مجدد نعوظ يك ارگاسم دوباره لذت بخش تر و رضايت بخش تر را تجربه کند.

>>>پیشنهاد می شود:

چه کار کنیم تا مرد از رابطه جنسی دهانی بیشترین لذت را ببرد؟

پس نوازی پيام ارتباطي خاصي را به عنوان سپاس گزاري به طرفين منتقل کرده و زندگي جنسي ايشان را بارور تر مي کند.در صورت بروز مشکل يا تنش جنسي در مراحل قبل بويژه مرحله ادخال، پس نوازي فرصت انحلال اين مشکل يا تنش را به هر يك زوجين مي دهد.

بعد از رابطه جنسی

پس نوازي به عنوان فاز پاياني رابطه جنسي کمك مي کند تا زوجين از قله برانگيختگی جنسي با يك شيب ملايم فرود آمده و در يك آرميدگي و آسودگي حمايت شده قرار بگيرند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450398

ثبت نظر

-