چگونه بدون اینکه “دوستت دارم” را به زبان بیاورم به عشقم بگویم دوستش دارم؟

  • کد خبر : 450318
  • 14 مهر 1400 - 11:00
چگونه بدون اینکه “دوستت دارم” را به زبان بیاورم به عشقم بگویم دوستش دارم؟

نیوز: اگر در فکر این هستید که چگونه به کسی نشان دهید که به او اهمیت می دهید یا او را دوست دارید حتی اگر به زبان نیاورید، پست مناسبی را انتخاب کرده اید. ابراز محبت به شریک زندگی در یک رابطه، نیازی اساسی است! نه تنها پیوند قوی تری بین دو فرد ایجاد می کند ، بلکه به زنده نگه داشتن شعله عشق نیز کمک می کند. اگر می خواهید بدانید چگونه به کسی نشان دهید که برایتان مهم است و قدردانش هستید، این پست برایتان مفید خواهد بود! ما در سایت نیوز لیستی شامل بیش از  12 راه را برایتان آورده ایم تا به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید.

شیوه های ابراز محبت:

 اهمیت دادن

ممکن است فکر کنید این موضوع کاملا واضح است، اما برای برخی ، به ویژه برای کسانی که در روابطی طولانی هستند ، اهمیت دادن اغلب فراموش می شود. هرگز فراموش نکنید که به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید و از او مراقبت می کنید ، حتی با حرکات صمیمی کوچک مانند بغل کردن یا نوازش کردن. به یاد داشته باشید که یک حرکت ، مهم نیست چقدر کوچک باشد اما گاهی اوقات ارزشش بیشتر از هزار کلمه است.

او را ببوس

مانند بغل کردن و نوازش کردن ، بوسیدن راهی ضروری برای ابراز محبت است. ما نمی گوییم که شما باید او را دائماً بوسه باران کنید، بوسه های کوتاه ، ملایم و آهسته می توانند فوق العاده جذاب و عاشقانه باشند. علاوه بر این، به خاطر سپردن بوسه شب بخیر و صبح بخیر می تواند دنیای عشقتان را پررنگ تر کند.

ابراز محبت

چگونه به کسی بگوییم که دوستش داریم

باز هم ، این ممکن است یک نکته اساسی و بدیهی به نظر برسد ، اما قدرت سه کلمه ساده “من دوستت دارم” را فراموش نکنید. لازم نیست دائم به شریک خود بگویید که دوستش دارید ، اما در زمان مناسب و در صورت لزوم ، این کلمات واقعاً می توانند روزش را بسازد.

چگونه در عمل به کسی نشان دهید که او را دوست دارید:

سوپرایز!

ابراز محبت/نیازی نیست منتظر روز ولنتاین یا سالگرد ازدواج و آشناییتان باشید تا شریک خود را سوپراز کنید. زمانی که شریک خود را غافلگیر می کنید درحالیکه او انتظارش را ندارد، به او نشان می دهید که شما واقعاً برایش اهمیت قائل هستید و به او فکر می کنید. نیازی به خرید هدیه گران قیمت یا سفرهای عجیب و غریب نیست، گاهی اوقات حتی کوچکترین چیزها می توانند لبخند بر لب شریک زندگتان بیاورند.

وقتی نوبت به سوپرایز همسر می رسد ، یک چیز شخصی به او هدیه دهید. به عنوان مثال ، اگر می دانید که همسرتان عاشق پیتزا است ، سه شنبه شب وقتی از محل کار به خانه می آید ، برایش پیتزا درست کنید. اگر شریک شما طرفدار هاکی است ، برای او بلیط بازی بعدی را بخرید.

سوپرایز

اهمیت دوستی در رابطه

فردریش نیچه یکبار گفت: “این کمبود عشق نیست که باعث پایان های ناخوشایند می شود بلکه فقدان دوستی بین دو فرد است.” قطعا نمی توان با این گفته مخالفت کرد! به نظر می رسد شرکایی که بهترین دوستان هم هستند روابط قوی تری دارند: با هم بخندید ، به یکدیگر اعتماد کنید ، اسرارتان را با هم رد و بدل کنید و با هم به عنوان شوخی غیبت و چاپلوسی کنید.

هرچه هر دوی شما با هم صمیمی تر و راحت تر باشید ، عشق و اعتماد بیشتری را با هم به اشتراک می گذارید. اگر شریک زندگی شما می داند که می تواند هنگام مواجه با هر مشکلی با شما صحبت کند و بداند مانند یک دوست شما همیشه از آن ها حمایت خواهید کرد ، پایه ای برای یک رابطه عالی خواهد بود.

ابراز محبت/چگونه عشق خود را به کسی ثابت کنید:

آماده کردن صبحانه

آماده کردن صبحانه برای همسرتان یک عمل ساده اما بیش از حد تاثیرگذار برای ابراز محبت است که می تواند به شما کمک کند بدون هیچ کلامی به کسی که دوستش دارید عشقتان را نشان دهید. اگر برنامه شما اجازه نمی دهد که قبل از او بیدار شوید ، از تعطیلات آخر هفته استفاده کنید و یک صبحانه خوشمزه برای عزیز خود آماده کنید.

آماده کردن صبحانه

>>>پیشنهاد می شود:

از تاثیر معاشقه در افزایش عشق و صمیمیت بین زوج ها غافل نشوید!

به همسرتان بگویید گه چقدر عالی و فوق العاده است

به شریک خود بگویید که او زیبا ، خوش تیپ ، زیبا ، بامزه ، صادق و مهربان است. احساس اعتماد به نفس ، دانستن اینکه شریک زندگی، شما را جذاب می بیند، کلید یک رابطه سالم است. منتظر مناسبت های خاص نباشید تااز همسر خود تحسین و تمجید کنید.

با گوش سپرد به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید

این یکی از مهم ترین نکات در ابراز عشق به طرف مقابل است: به حرف شریک زندگی خود گوش دهید. توجه و علاقه به زندگی به شریک زندگیتان نشان خواهد داد که آنها واقعا در زندگی شما حضور دارند و شنیده می شوند. اگر شریک زندگی تان برای شما داستانی می گوید ، تلفن خود را در حالت سایلنت بگذارید و اینترنت خود را خاموش کنید، در چشمان او نگاه کنید و از همسرتان سوال کنید تا متوجه شود که حواستان به او است (صد رد صد شما نیز در این مواقع همین انتظار را دارید).

یک رابطه صادقانه و شفاف که در آن هر دو طرف احساس می کنند گوشی شنوا برای حرف هایشان دارند، رابطه ای سالم و زنده است. اگر تا به حال احساس کردید که نمی توانید با شریک زندگی خود صادق باشید یا صمیمی باشید ، این وضعیت را حل کنید تا در نهایت احساس تنهایی یا نادیده گرفته شدن نکنید.

گوش دادن به همسر

از شریک خود بپرسید روزشان چگونه بود

وقتی ما اینقدر مشغول زندگی ، کار و استرس های شخصی خود هستیم ، به راحتی فراموش می کنیم که از شریک زندگی خود بپرسیم حالش چطور است. حتی اگر مشغول کارهای به هم ریخته خود هستید ، 5 دقیقه وقت بگذارید تا به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید و به فکرش هستید. حتی اگر مشغول کار هستید ، وقتی همسرتان به خانه می آید ، فراموش نکنید که به استقبال او رفته، خسته نباشید گرمی به او تحویل دهید و بپرسید روزش چگونه گذشت.

او را بخندانید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، خنده کلید یک رابطه عاشقانه است. خنداندن شریک زندگی نه تنها نشانه ای از حس شوخ طبعی شماست ، بلکه گفتن چیزی که می دانید باعث لبخند شریک شما می شود مطمئناً باعث می شود هر دو با هم احساس خوشبختی بیشتر و عمیق تری کنید. مطمئن شوید که زمان کافی را به تفریح و وقت گذرانی با همسر خود اختصاص می دهید!

خنداندن/ابراز محبت

با یک پیام عاشقانه شریک خود را سوپرایز کنید

اگر می خواهید مانی که همسرتان پیشتان نیست به او نشان دهید دوستش دارید فقط افی است یک پیام عاشقانه برایش ارسال کنید. منتظر روزهای تولد یا رویدادهای خاص نباشید تا زمانی را برای دادن حس خوب به همسرتان صرف کنید. اگر دلتان برای شریک زندگی تان تنگ شده است ، به او پیام دهید و به او بگویید. مطمئناً از چنین پیام هایی قدردانی می شود! این حرکت کوچک ظاهراً بدون هیچ زحمتی نه تنها لبخند رضایت را بر لبان همسرتان خواهد نشاند، بلکه به آن ها نشان می دهد که حتی از راه دور نیز دوستشان دارید.

در مواقع ضروری عذرخواهی کنید

وقتی صحبت از رابطه می شود ، جایی برای غرور وجود ندارد و سازش نکته ای کلیدی است. این توصیه به ویژه برای آن دسته از افراد مغرور است که گفتن “متاسفم” برای آنها مشکل است. وقتی صحبت از حفظ یک رابطه قوی می شود، غرور باید کاملاً از عشق جدا شود. در حقیقت، بخشش و عدم تکرار اشتباه برای اطمینان از داشتن یک رابطه قوی ضروری است. اگر چیزی را بیان کرده اید که عادلانه نبوده یا به شریک خود توجه کافی نکرده اید ، پذیرفتن اشتباه و عذرخواهی ضرری ندارد.

معذرت خواهی کنید

 

بگذارید او انتخاب کند

انتخاب رستوران ، نمایشنامه یا فیلم در سینما: به او اجازه دهید انتخاب کند و به نوبت این عمل انتخاب را به عهده بگیرید. یکی از مهمترین عواملی که باید در هنگام نشان دادن عشق به آن توجه کرد ، برابری است. اگر تمایل دارید همیشه به رستوران مورد علاقه خود بروید ، در طرز فکرتان تجدیدنظر کنید و با دادن پیشنهادهای مختلف و پرسیدن نظرشان آن ها را خوشحال کنید.

ابتکار عمل به خرج دهید

راه دیگر برای نشان دادن دوست داشتن همسرتان ابتکار عمل است. برنامه ریزی تجربیات جدید را بر عهده بگیرید تا زندگی روزمره از آن یکنواتی حاکم در بیاید. در حالی که این درست است شما به شریک خود اجازه دهید انتخاب کند ، شما نیز باید ابتکار عمل را نشان دهید تا شریک زندگیتان آگاه باشد که مراقب امور هستید. این نکته در رابطه جنسی نیز ضروری است. ابتکار عمل در اتاق خواب کلیدی است تا مطمئن شوید که هر دو طرف احساس می کنند با آنها منصفانه برخورد می شود و شما نیز به همان اندازه به با او بودن نیازمندید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450318
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://relationships.onehowto.com/article/how-to-say-i-love-you-without-saying-it-12991.html

ثبت نظر

-