حیوان‌آزاری در شهرستان نوشهر/دستگیری فرد حیوان‌آزار با ورود دادستانی

  • کد خبر : 450188
  • 08 مهر 1400 - 8:27
حیوان‌آزاری در شهرستان نوشهر/دستگیری فرد حیوان‌آزار با ورود دادستانی
نیوز: حیوان آزاری که متاسفانه همه جای دنیا وجود دارد.و احساسات مردم را جریحه دار می کند.اینبار در شهر نوشهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر از دستگیری فرد حیوان آزار خبر داد و گفت: در ساعات اولیه صدور دستور قضایی مبنی بر تعقیب و شناسایی، فرد خاطی دستگیر و ضمن توقیف وسیله نقلیه؛ پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

محمدرضا ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر در گفت‌وگو با میزان با اشاره به انتشار کلیپ حیوان‌آزاری در فضای مجازی در شهرستان نوشهر گفت: به‌دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع حیوان‌آزاری در شهرستان نوشهر مراتب با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ساعات اولیه، با صدور دستور قضایی مبنی بر تعقیب و شناسایی، فرد خاطی دستگیر شد و ضمن توقیف وسیله نقلیه؛ پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی‌است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر گفت: آنچه در این کلیپ به نمایش گذاشته شد، موجب تکدر خاطر شهروندان و عموم هم‌وطنان گردید و ضمن ابراز تأسف از این اقدام غیرانسانی هر گونه رفتار و اعمال خشونت آمیز با حیوانات را محکوم و آن را امری مذموم و ناپسند می‌دانیم.

 

زنان سلاخ بی رحم تهرانی/زنانی که برای پول و سرگرمی حیوانات را زجرکش می کنند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450188

ثبت نظر

-