دکتر سایان مدعی دروغین امام زمان کشته شد+ فیلم

  • کد خبر : 450166
  • 07 مهر 1400 - 13:38
دکتر سایان مدعی دروغین امام زمان کشته شد+ فیلم

نیوز: دکتر سایان مدعی دروغین امام زمانی که در ترکیه به همراه یارانش کلیپ پخش می‌کرد کشته شد. نیروهای اطلاعات شب گذشته از هدف گرفتن یک تیم تروریستیِ خرابکار و کشتن سرکردهٔ این گروه خبر داد. این فرد محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان است. ‏سایان، در ادعایی مضحک خود را امام زمان و منجی عالم خواند و در فضای مجازی فراخوان می‌داد. ادعای تالیف دایره‌المعارف، ابداع رشته ورزشی «ساکاری یو» و در نهایت ادعای ظهور به عنوان منجی عالم، همگی نشان دهنده شخصیت او بود

محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان

محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان پدیده این روزهای فضای رسانه‌ای است. او با طرح مسائل مختلف و چاپ چند کتاب و ادعای تاسیس سبک رزمی جدید با آداب و مناسک خاص و نوشتن دایره‌المعارف هنر خود را مطرح کرده و پایش به رسانه ملی نیز باز شده است.

بیوگرافی محمد حسین پور (دکتر سایان)

محمد حسین پور معروف به «دکتر سایان» متولد 1367 در سراب است. ادعا می کند دکترای استاتیک پاتولوژی (آسیب شناسی) از دانشگاه سابانجی استانبول ترکیه دارد و علاوه بر افتخارات ورزشی نویسنده چند کتاب مرجع نیز می باشد. طبق ادعای محمد حسین پور، گریمور سری اول سریال آلمانی هشدار برای کبری 11 نیز بوده است.

 

 

سایان و ابداع سبک ورزشی ساکاریو

محمد حسین پور ادعا می کند اولین نفری است که یک سبک ورزشی مختص ایرانی ها به نام «ساکاریو» در سبک سایان اختراع کرده است که بیش از 4 هزار تکنیک دارد. او مدعی است این سبک زیرنظر هیئت های رزمی در جهان نیز ثبت شده است.

مدال های جهانی تشکیل تیم

در مسابقات رزمی قهرمانی MME ترکیه در سال 2012 ، دبی سال 2014 و باکو 2017 مقام قهرمانی را گرفته است و حالا یک تیم با سبک جدید خود تشکیل داده است.

بچه های تیم او در مسابقات آزاد MME نیز حضور چشمگیر و موفقی داشت.

نویسندگی 5 کتاب

دکتر سایان ادعا کرده است تابحال 5 جلد کتاب نوشته است، اقیانوس غم (در وصف اهل بیت)، مادر غم ها (در وصف حضرت فاطمه)، مجرمان بهشی (اجتماعی)، و دایره المعارف هنر در جامعه و رسانه های جهانی با 22 فصل و 600 صفحه و یک دایرت المعارف رشته ساکاریو ها دو زبان انگلیسی – فارسی می باشد

ادعاهای او پوشش رسانه عجیبی در تمام شبکه های تلویزیون ایران در اوایل سال 97 داشت بطوری که او در بیش از 10ها برنامه حضور داشت

از حالا خورشید تا شبکه خبر

محمد حسین پور توسط رسانه ملی به سمبل فردی موفق در حوزه ورزش و نویسندگی به جامعه معرفی شد در حالی که کسی او را نمی شناخت

حضور در برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور و پخش اخبار وی در «شبکه خبر» در حالی صورت گرفت که نامبرده با جعل عناوین خود را به اوج شهرت رسید.

سایان آنقدر مشهور شد که در برنامه رضا رشیدپور از کتاب‌هایی که نوشته سخن می‌گوید و از دو جلد دایره‌المعارف سخن گفته که نوشته است؛ یکی دایره المعارف «هنر در رسانه‌های جهانی» در ۲۲ فصل و دیگر دایره المعارف دو زبانه «آموزش ساکاریوها» در ۴ فصل.

در همان برنامه حالا خورشید، سایان توضیح می‌دهد که دانشگاه هند گفته کتاب‌هایش را ترجمه کنند! آقای رشیدپور هم این موضوع را تایید می‌کنند اما دقت نمی‌کند که این جمله تا چه اندازه نامربوط است، چراکه هند هزاران دانشگاه دارد و مشخص نیست منظورش کدام دانشگاه بوده تا آن را راستی‌آزمایی کرد؛ مثل اینکه کسی بگوید کتابش در دانشگاه ایران ترجمه شود.

دکتر سایان در برنامه رشیدپور اعتراف می‌کند که هزاران نسخه از کتاب را در خانه دارد و فروش نرفته است و وقتی از میزان علمی بودن کتاب از او سوال شد، پاسخ داده بود که در یک دانشگاه علمی کاربردی، این کتاب تدریس می‌شود.

دکتر سایان و خبرگزاری صدا و سیما سال ۹۴

خبرگزاری صدا و سیما سال ۹۴، تالیف یکی از کتاب‌های او را اینگونه پوشش داده بود «دکتر محمد حسین پور سایان بعد از تلاشی چهار ساله موفق به تالیف یکی از مهمترین منابع هنری کشور شد. وی با اشاره به این موفقیت گفته تربیت هنرمندان متعهد و متخصص و آشنایی آنان با قوانین علمی و عملی هنر از اهداف تالیف این دایره المعارف است.

این جوان نخبه البرزی که دارای دکترای استاتیک گرایش پاتابیولوژی از دانشگاه سابانجی استانبول ترکیه است، در خصوص ضرورت و اهمیت تالیف این کتاب، اظهار داشت: با توجه به گسترش روزافزون هنر‌های زیبا در جامعه و کمبود نیروی انسانی متخصص در این زمینه، خوانندگان این کتاب با تغذیه علمی خواهند توانست در گسترش هنر صحیح، نقش عمده‌ای در رشد و شکوفایی کشورمان داشته باشند.

دکتر سایان که گریمور سری اول سریال آلمانی هشدار برای کبری ۱۱ نیز بوده است از کشور هند و شبکه‌های غربی و ضد ایرانی من و تو و فارسی وان نیز برای ثبت این اثر به نام آن‌ها دعوت‌نامه‌هایی دریافت کرده، ولی با وجود حس میهن پرستی به همه آن‌ها پاسخ منفی داده است»

محمد حسین پور و روزنامه جوان

روزنامه جوان هم بدون توجه به منبع خبر، ادعا‌های سایان را بازنشر داد و او را با این ادبیات معرفی کرد «دکتر محمد حسین پور که از افتخارآفرینان کشور با کار نامه درخشان علمی و ورزشی به شمار می‌رود و خود به عنوان قهرمان در مبارزات آزاد المپیک در سال ۲۰۱۶ میلادی روسیه نشان طلا را به گردن آویخت. محمد حسین پور مشهور به دکتر سایان که بنیانگذار این رشته عظیم می‌باشد با شماره مجوز ۳۰۰۳۵۳ سبک علمی ورزشی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در ایران است و آوازه شهرتش در جهان پیچیده است. تاکنون قهرمانان بسیاری از طبقات ضعیف جامعه را به صورت رایگان آموزش و پرورش داده است و بیشترین شاگردان رزمی در ایران توسط او آموزش دیده و به مقام‌های بزرگی دست یافته‌اند.»

دکتر سایان و مستند”مرگ با هزار چاقو”

در مستند”مرگ با هزار چاقو”ی صدا و سیما، ادعا شده که این چهره توسط رسانه‌های غربی مشهور شده بود، اما دست‌کم درباره شبکه‌های تلویزیونی، این ادعا درست نیست. حضور او در شبکه‌های صدا و سیمای ایران، باعث شهرت او شده است. لااقل شبکه‌های مشهور تلویزیونی خارج از کشور (من و تو، بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال و صدای آمریکا) مصاحبه‌ای از این چهره منتشر نکرده‌اند.

هرچند در روز‌های اخیر، فیلم حضور او در برنامه حالا خوشید مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، اما او در برنامه‌های دیگری نیز حضور یافته بود. پیش از این شبکه خبر، جام جم، شبکه یک و سلامت در قالب برنامه‌های مختلف و سخنرانی و … او را به صدا و سیمای جمهوری اسلامی آورده بودند. اما یکی از دلایل شهرت فیلم حالا خورشید، این بود که در همان ایام این فرد شروع به طرح ادعا‌های جالب کرد.

محمد حسین پور و ادعای امام زمانی

دکتر سایان تقلبی در سال 1397 محمد حسین پور ایران را به مقصد کشور ترکیه ترک کرد و بیانیه داد. محمد حسین پور آنقدر به تلویزیون دعوت شد و در برنامه‌های مختلف به عنوان کارشناس و نخبه معرفی شده بود، که عاقبت جو او را گرفت. او فیلمی از اسب‌سواری خود منتشر کرد و وعده داد که در چند روز آبانماه رنگ آسمان به خاطر او تغییر خواهد کرد. این گونه ادعای «امام زمان» بودن کرد و در آن فیلم از مانیفست خود سخن گفت و به پیروانش هم توصیه کرد کتاب «ساکاریوها» را بخوانند!

او ادعا کرد من همان دکتر سایانی هستم که با نام و لقب جعلی به سختی خود را در جامعه معرفی کردم تا پنهان شوم از دسیسه ها و آشکار شوم در قلب شیفته گان …

عضوگیری و اعلام حکومت دکتر سایان

این دکتر قلابی در طی سه سال اخیر مشغول عضوگیری و جمع آوری به قول خود «ارتش» بود. سایان که بسیاری از حرکات و رفتار و سیمایش را از روی شخصیت «جومونگ» کره ای کپی کرده بود، ناگهان از جومونگ به «مختار» تغییر حالت داد و خود را منجی و امام زمان شیعیان خواند و بعد از آن ادعا‌های دیگری هم مطرح کرد.

او وعده داد 14 آبان 1400 با انقلاب سفید، اعلام حکومت خواهد کرد و از هوادارانش خواسته بود خود را به سلاح گرم و سرد مجهز کنند.

بازگشت مخفیانه دکتر سایان به ایران

بعد از سه سال دکتر سایان قلابی خود را مخفیانه به ایران رساند. او با انتشار چند ویدیویی نیروی های اطلاعات و سپاه را به مبارزه رو در رو دعوت کرد

چند روز نگذشته بود که در تاریخ 24 شهریور 1400 وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه ای از شناسایی و انهدام سرکرده یک گروه تروریستی در شمال غرب کشور خبر داد.

در ادامه … :

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450166

ثبت نظر

  1. ایشون واضحا یه بیمار روان بود … من. بارها در تلویزیون برنامه شو رو نگاه کرده بودم. اینکه می‌گفت مخترع حس هشتم هستم.

  2. دکترسایان به درک واصل شد و ۱۴ ابان هم گذشت وآب ازآب تکان نخورد. والله آدم تعجب میکنه از ادعاهای یک عده پلشت بدرد نخور .حالا اون دنیا ظهور کن.روحت شاد

  3. زنده است، من زیاد از سیاست مدار های الان خوشم نمیاد اما این طرف دیوانه است!
    کلی هم طرف دار جمع کرده به اسم سرداران قیام سپید که مثل اینکه اسلحه هم دارند قراره چهارده آبان بریزن توی خیابون ها تو تهران می‌خوان برن میدان انقلاب. امیدوارم پلیس حواسش باشه و اجازه نده به این دیوانه مشکل ایجاد کنه🤦🏻‍♂️

  4. هنوز زنده‌س؛ متاسفانه

  5. ادعاهای او پوشش رسانه عجیبی در تمام شبکه های تلویزیون ایران در اوایل سال ۹۷ داشت بطوری که او در بیش از ۱۰ها برنامه حضور داشت. این خودش نشون میده تا چه حد دشمن جلو آمده

  6. خدا وکیلی این نشون میده دشمن تا چه اندازه به زوال رسیده خودش رو تو خطر میبینه که دس به دامن این افراد میشه.دمتون گرم برادران و یاران گمنام امام زمان دس مریضاااا

  7. سایان کشته شد؟

  8. چرا کشته شد؟

-