حمله اسیدی به خانواده زن جوان در مشهد / مرد خشمگین انتقامش را گرفت

  • کد خبر : 450125
  • 07 مهر 1400 - 11:45
حمله اسیدی به خانواده زن جوان در مشهد / مرد خشمگین انتقامش را گرفت

نیوز: اسیدپاشی در مشهد به خانواده زن جوان / مرد خشمگین انتقامش را گرفت.زن جوان 24 ساله برای درخواست نفقه و طلاق از همسرش تهدید به اسیدپاشی شد تا اینکه همسرش شبانه خودروی پدرش را تخریب کرد.

ماجرای اسیدپاشی در مشهد

زن 24ساله که مدعی بود همسرش شبانه وارد پارکینگ منزل شده و با اسیدپاشی خودروی پدرش را تخریب کرده است، گفت: با وجود اختلافاتی که با همسرم داشتیم و ۳ سال من در منزل پدرم زندگی میکردم، همسرم حاضر نشد مرا طلاق بدهد تا به این ترتیب از من انتقام بگیرد از سوی دیگر مجبور شدم برای تامین هزینه های زندگی در بیرون از خانه کار کنم چرا که اکبر نفقه ای به من نمی داد.

متهم به اسیدپاشی: نمی‌خواستم همسـرم با مرد دیگری ازدواج کند

در عین حال خواهران او هر روز تصاویری از حضور برادرشان با یک زن غریبه در رستوران‌های گران قیمت شهر برایم ارسال می‌کردند تا من بدون دریافت حق و حقوقم طلاق بگیرم در این شرایط بود که به اتهام نپرداختن نفقه از همسرم شکایت کردم و او در دادگاه محکوم شد ولی باز هم از پرداخت مخارج زندگی من خودداری می کرد تا این که از او شکایت کردم.
وقتی حکم جلب همسرم را به اتهام نپرداختن نفقه گرفتم و او مجبور شد مبلغ ۶ میلیون تومان را یک جا به حسابم واریز کند با خشم و غضب مرا تهدید به قتل و اسیدپاشی کرد تا این که این تهدید خود را با اسید ریختن به روی خودرو پدرم عملی کرد.

نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450125

ثبت نظر

-