مایکل جکسون/ می دانستید رنگ پوست مایکل در طول سال ها تغییر کرد؟

  • کد خبر : 450038
  • 08 مهر 1400 - 11:46
مایکل جکسون/ می دانستید رنگ پوست مایکل در طول سال ها تغییر کرد؟

نیوز: مایکل جکسون یکی از مشهورترین خوانندگان تاریخ جهان است. او در طول سال های فعالیت خود با برخی مشکلات مربوط به رنگ پوست روبرو بوده است و بعدها در دوران بازنشستگی به دلیل اقدامات عجیب خود در رسانه ها غوغا به پا کرد. اما چه چیزی توجه همه را به مایکل جکسون جلب می کند و چرا سبک موسیقی های او اینقدر جذاب است؟

در این پست 10 حقیقت  جالب در مورد مایکل جکسون را برایتان خواهیم گفت که احتمالا تاکنون درباره آن ها چیزی نشنیده بودید…

پدر جکسون او را مجبور به نواختن کرد

در حالی که مایکل جکسون در حال رشد بود، جو جکسون، پدر مایکل او را به همراه خواهر و برادرهایش مجبور به تمرین موسیقی می کرد. در صورت زدن نوت اشتباه یا مرتکب اشتباهی شدن، اغلب آن ها را شلاق می زد و تنبیه می کرد. طرز فکر جو این بود که مایکل و خواهر و برادرهایش را از دوستی ها و گروه های خیابانی دور نگه دارد. در نتیجه آنها چه در نوجوانی و چه در بزرگسالی دوستان زیادی نداشتند. بزرگ شدن در این شرایط مایکل را مجبور کرد که در کار خود بهترین باشد و فشار روانی زیادی بر او وارد شود.

تغییر رنگ پوست خواننده

او در پارکی با نگاره های گرافیکی زندگی می کرد

برخی ممکن است فکر کنند این خانه رویایی است ، اما برخی دیگر ممکن است فکر کنند که این خانه کمی عجیب است. مایکل جکسون مزرعه خود را به یک شهربازی تبدیل کرد که بتوان در آن زندگی هم کرد. این شهربازی یک باغ وحش ، خطوط راه آهن و چرخ و فلک و غیره داشت. مساحت زمین 3000 هکتار (12.14 کیلومتر مربع) بود. تصور می شود که ارزش آن مکان بین 17 میلیون دلار تا 30 میلیون دلار بوده است. ارزش آن پارک اکنون 100 میلیون دلار است.

جکسون لامای خود را به استودیوی ضبط برد

جکسون در مزرعه اش یک باغ وحش داشت که شامل بسیاری از حیوانات از جمله دو لامای خاص بود که اسمشان لولا و لوئیس بود و این شانس را پیدا کردند که با جکسون از استودیوی ضبط دیدن می کردند! در سال 1983 در حین ضبط آهنگی با همکاری مرکوری در لس آنجلس ، جکسون تصمیم گرفت حیوان خانگی خود یعنی لاما لویی را با خود همراه کند.

او در تلویزیون اتحاد جماهیر شوروی حضور پیدا کرد

در سال 1988 جکسون در اولین آگهی تبلیغاتی غربی در اتحاد جماهیر شوروی ظاهر شد. جکسون پس از سال ها همکاری با شرکت پپسی ، در تبلیغات آن شرکت ظاهر شد و یکی از آن ها را برای اتحاد جماهیر شوروی تبلیغ کرد. پپسی از دهه 1960 در سراسر اتحاد جماهیر شوروی فروخته می شد و یکی از معدود مارک های غربی بود که در اتحاد جماهیر شوروی مجاز بود.

در آن زمان ، موسیقی جکسون در اتحاد جماهیر شوروی ممنوع بود ، بنابراین او به عنوان یک شخص مشهور شناخته نمی شد. پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی ، او در سال های 1993 و 1996 برای اجرا به انجا رفت.

جکسون

او یک فیل 2688 کیلوگرمی را به عنوان هدیه دریافت کرد

می توانید تصور کنید که به شما یک فیل هدیه داده شود؟ در سال 1991 ، جکسون از طرف یک بازیگر زن به نام الیزابت تیلور یک فیل آسیایی دریافت کرد. تیلور بعد از اینکه جکسون به او اجازه داد عروسی خود را در پارک او برگزار کند ، فیلی به او هدیه داد. جکسون فیل را کولی نامید و وزن آن حدود 5000 پوند (2688 کیلوگرم) بود.

رنگ پوست مایکل جکسون به دلیل بیماری پوستی تغییر کرد

اگر عکسی از کودکی جکسون را با عکس های بزرگسالی اش مقایسه کنید ، متوجه تغییر چشمگیری در ظاهر او خواهید شد. یکی از بحث برانگیزترین و قابل توجه ترین تغییرات، رنگ پوست او بود. پزشک جکسون گفت که او مبتلا به بیماری پیسی ، نوعی بیماری پوستی است که در آن رنگ پوست تغییر می کند ، اما افکار و نظریه های زیادی در این باره وجود دارد.

بسیاری از مردم بر این باورند که تغییر رنگ پوست وی عمدی بوده و او از رنگ طبیعی پوست خود شرمنده بوده است و آن را تغییر داده است.پس از مرگ او ، کالبد شکافی تأیید کرد که جکسون از بیماری پیسی رنج می برد. او همچنین از بسیاری از اختلالات روانی مانند اختلال بدشکلی بدن رنج می برد که گروه معتقدر بر نظریه اول تصور می کنند یکی از عوامل اصلی تغییر ظاهرش باشد.

بر سر مایکل تاج پادشاهی گذاشته شد

در سال 1992 جکسون در تور خود از سواحل غربی آفریقا دیدن کرد و مورد استقبال گرم مردم محلی قرار گرفت. مردم او را آنقدر دوست داشتند که در یک روستای کوچک در ساحل عاج (در غرب آفریقا) تصمیم گرفتند او را پادشاه کنند. جکسون به عنوان پادشاه سانی معرفی شد و رئیس قبیله، نام مایکل جکسون آمالامان آنو را به او داد. یک مراسم کامل شامل رقص و طبل سنتی در روستای کرینجابو برگزار شد.

پادشاهی جکسون

>>>بیشتر بخوانید:

حقایق جالب درباره “مایلی سایرس ” که از خواندن آن ها سیر نمی شوید!

جکسون برای مراسم تاجگذاری لباس سنتی پوشیده بود و اوراق رسمی برای رسمی شدن پادشاهی او امضا شده بود. او تا زمان مرگ پادشاه ساحل عاج ماند. گفته می شود که اصل و نسب او از آن مکان بوده است و برخی می گویند که او وارث قانونی قبیله سانوی بوده است. پس از مرگش، رئیس قبیله، درخواست کرد جنازه جکسون را در آن مکان دفن کنند، اما درخواستش رد شد و او در کالیفرنیای جنوبی به خاک سپرده شد.

او کفش های ضد جاذبه را اختراع کرد!

شاید درباره راه رفتن مشهور و عجیب او و توانایی ایستادن او به شکلی که برای انسان تقریباً غیرممکن است، چیزهایی شنیده باشد. همه این ها به خاطر کفش های ضد جاذبه او بود. حق ثبت اختراع ایالات متحده شماره 5،255،452 به جکسون داده شد تا از آن برای اجرای معروف خود استفاده کند. متأسفانه ، اختراع در سال 2005 منقضی شد وقتی جکسون پرداختی را از دست داد ، بنابراین طرح در معرض دید عموم قرار گرفت.

کفش های ضد جاذبه

مادر یکی از پسران جکسون ناشناخته است

مایکل جکسون سه فرزند داشت اما یکی از آن ها مادری ناشناس دارد. جکسون دو بار ازدواج کرد. لیزا ماری پریسلی اولین دختر الویس پریسلی بود اما آن ها در سال 1996 طلاق گرفتند. او صاحب دو فرزند از همسرش دبی روو بود که دستیار پرستاری بود. آن ها نام پسرشان را مایکل جوزف جکسون و نام دخترشان را پاریس مایکل کاترین جکسون گذاشتند.

اما جکسون پسر دیگری به نام شاهزاده مایکل جکسون دوم دارد ، اما هویت مادرش برای عموم همچنان یک راز باقی مانده است.

مایکل جکسون موفق ترین سلبریتی مرده جهان است

سالی که جکسون فوت کرد موفق ترین سال او بود. حدود 12 میلیون نسخه از آلبوم های او در 12 ماه اول پس از مرگ او فروخته شد. از زمان مرگ ، وی تقریباً 2.1 میلیارد دلار درآمد داشته است ، نیمی از 4.2 میلیارد دلار که او در زمان زنده ماندن داشته است. مایکل سال 2016 بالغ بر 825 میلیون دلار درآمد داشت و رکورد پردرآمدترین چهره مشهور در یک سال را شکست. او در سال 2018 با 400 میلیون دلار پردرآمدترین فرد مشهور مرده سال شد.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450038
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.thefactsite.com/michael-jackson-facts/

ثبت نظر

-