سروقامتان جوان ایران مصر را شکست دادند

  • کد خبر : 449884
  • 06 مهر 1400 - 9:46
سروقامتان جوان ایران مصر را شکست دادند

به گزارش نیوز: پیروزی تیم‌والیبال جوانان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل مصر پیروز شد.

تیم والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان، موفق شد مصر را در سه ست متوالی شکست دهد و دومین پیروزی را در کارنامه خود ثبت کند.

بهروز عطایی در ارزیابی رقابت ایران مقابل قهرمان قاره آفریقا گفت: مرحله دوم مسابقات را با بازی مقابل تیم مصر، به‌عنوان تیم چهارم دوره قبل رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان آغاز کردیم و موفق شدیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مصر تیم خوبی بود و ما هم بازی خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم.

پیروزی تیم‌والیبال جوانان ایران

سرمربی تیم والیبال جوانان افزود: براساس اطلاعاتی که از آنالیز مصر به دست آورده بودیم، مقابل این تیم قرار گرفتیم. بچه‌ها از این اطلاعات به خوبی استفاده و بازی را به سود خود تمام کردند. سعی می‌کنیم رقابت‌های پیش رو را با کیفیت ادامه دهیم و مسابقات را با پیروزی به پایان برسانیم.

>>>بیشتر بخوانید:

ژاپن حریف ایران در فینال والیبال قهرمانی آسیا شد+زمان بازی

والیبالیست‌های کشورمان در ادامه این رقابت‌ها، امروز از ساعت 17:30 به مصاف مغرب می‌روند.

پیروزی تیم‌والیبال جوانان ایران؛ تیم های ملی والیبال ایران و مصر در چارچوب رقابت هایجام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن از ساعت ۰۵:۳۰ امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. شاگردان کولاکوویچ که در نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها بر خلاف مصری‌ها که استرالیا را برده بودند  با نتیجه ۳ -۱ مغلوب روسیه قدرتمند شده بودند و به شدت نیازمند برد در این بازی بودند. تیم ملی کشورمان پیش از این دیدار چندین مرتبه با مصر رو به رو شده بود و در بیشتر آن دیدار‌ها برنده شده بود.

پیروزی تیم‌والیبال جوانان ایران

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449884

ثبت نظر

-