حکم نهایی پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

  • کد خبر : 449857
  • 06 مهر 1400 - 8:45
حکم نهایی پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

نیوز: حکم نهایی پرونده مارک ویلموتس 9 مهر اعلام می شود.مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که چندی پیش علیه فدراسیون ایران و در خصوص دریافت مطالباتش به دادگاه CAS شکایت کرده بود، در انتظار صدور رای این دادگاه است. رأی نهایی این شکایت در ۹ مهر صادر خواهد شد.
دادگاه CAS تاکنون دوبار اعلام رای نهایی این پرونده را به تعویق انداخته و ۹ مهر ماه زمان اعلام رأی نهایی این پرونده است در صورتی که باز هم تاخیری در کار نباشد.

مارک روبر ویلموتس (زاده ۲۲ فوریهٔ ۱۹۶۹) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل بلژیک است. وی از ۸ خرداد ۱۳۹۸ رسماً هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت اما در آذر ۱۳۹۸ با فسخ قرارداد از تیم ایران جدا شد.

در اولین بازی خود روی نیمکت تیم ملی ایران به عنوان سرمربی، در وزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این بازی با نتیجه ۵–۰ به سود ایران به پایان رسید.تا او شروع خوبی روی نیمکت ایران داشته باشد.

تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با مربیگری او در بازی با هنگ کنگ ۲–۰ و مقابل کامبوج با نتیجه پرگل ۱۴–۰ پیروز شد ولی در بازی با بحرین ۱–۰ و در بازی بعد درمقابل عراق ۲–۱ شکست خورد و همین باعث انتقادهای شدید به سوی او شد که در نتیجه در ۴ دسامبر ۲۰۱۹ فدراسیون فوتبال ایران قرارداد با او را فسخ کرد.

هر چند ادعا می‌شود که او در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۸ یکطرفه قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال ایران فسخ نمود.

استقلال به پرداخت ۸ میلیارد تومان محکوم شد

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449857

ثبت نظر

-