ویژگی های زنان جذاب/17 چیز که مردان نمی توانند در مقابل آنها مقاومت کنند!

  • کد خبر : 449836
  • 06 مهر 1400 - 13:30
ویژگی های زنان جذاب/17 چیز که مردان نمی توانند در مقابل آنها مقاومت کنند!

نیوز: جذابیت زن می تواند زیرکانه باشد اما بسیار ساده است. این امر از همان بدو تولد برای ما خانم ها ذاتی است ، اما برخی از زنان نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند و جذاب به نظر برسند به طوری که مردان توانند در مقابل جذابیت او مقاومت کنند.در ادامه نیوز جذابیت از نظر مردان را می خوانیم:

 جذابیت از نظر مردان:

وقتی زن به آرامی لبش را گاز می گیرد

کودکان وقتی هیجان زده یا ترسیده اند چنین ژستی را به خود می گیرند: لب خود را گاز می گیرند و این باعث می شود بیشتر معصوم به نظر بیایند و دل آدم را آب کنند. در این شرایط، مرد نسبت به شما احساس محبت می کند و در عین حال لب های شما توجه او را جلب می کند.

گزیدن لب

پوست صاف

هیچ چیز سکسی تر از زنی با پوست صاف نیست. بی دلیل نبود که زنان در دوران تمدن های قدیم مانند زنان رومی و مصری شروع به رفع موهای بدن کردند.

مدل موی گوجه ای و جمع شده در بالای سر

اول از همه باید گفت چنین مدل مویی کل تصویر شما را رسمی تر و در عین حال جذاب تر می کند. همچنین گردن و گوش های شما را در معرض دید می گذارد که در زمان باز بودن موها پوشانده می شوند.

موی گوجه ای/ جذابیت از نظر مردان

ظاهر غیر معمول

وقتی مردی زن استثنایی را می بیند ، بیشتر تمایل به شناخت او دارد. افراد خلاق همه را جذب می کنند ، اینطور نیست؟ برای مثال، موی رنگ متفاوت می تواند جرقه ای را در دل مرد ایجاد کند.

وقتی زن تیشرت مردانه می پوشد

زن با پوشیدن لباس های مرد مورد علاقه اش به نحوی می گوید: ” می خواهم پیراهنت نزدیکم باشد و بویت را حس کنم.” با این کار مرد می فهمد که منظور شما نه تنها پیراهن او، بلکه خود او نیز است.

نگاه از بالای شانه

یک نگاه مرموز از بالای شانه جادوی خاص خود را دارد. به این دلیل است که پوسترهای تبلیغاتی اغلب از این مدل نگاه استفاده می کنند.

نگاه از بالای شانه/ویژگی های زنان جذاب

اعتماد به نفس بالا

وقتی زنی که حتم دارد زیباست وارد اتاق می شود پ، بلافاصله چشم همه مردان حاضر را به خود جلب می کند. اما مهم این است که اجازه ندهید اعتماد به نفس بیش از حد باعث بد جلوه دادنتان شود، زیرا هیچ چیز زننده تری از اعتماد به نفس زیاد و بیهوده وجود ندارد.

پوشیدن لباس هایی با شانه های برهنه

واقعیت این است که شانه های شیب دار و برهنه در مردان تمایل به در آغوش گرفتن و محافظت را افزایش می دهد. و لباس هایی که از این نوع سبک پیروی می کنند ظرافت و جذابیت بیشتری را به ظاهر زن اضافه می کند.

راه رفتنی صاف با کفش پاشنه بلند

برخی از زنان از کفش های پاشنه بلند خوششان نمی آید و برخی دیگر نمی توانند روزی را بدون آن ها تصور کنند. اما اگر زن تصمیم دارد کفش پاشنه بلند بپوشد ، باید مطمئن باشد که راه رفتنی بی نقص خواهد داشت. در غیر این صورت، طلسم جادویش کاملاً از بین می رود.

پوشیدن پاشنه بلند

صدای جذاب

مردان با صدای توام با نفس مانند صدای مرلین مونرو مجذوب می شوند. گفته می شود که این مسئله مانند ویاگرا (یکی از داروهای مورد استفاده در درمان اختلال در نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی) روی مردان تأثیر می گذارد.

لب های پر

لب های تقریبا پر و براق یکی از برجسته ترین نشانه های جذابیت یک زن است. فقط به یاد داشته باشید که بهتر است لب های خود را عمداً جمع نکنید – به احتمال زیاد، این حرکت ظاهر و چهره شما را بد خواهد کرد.

ظرافت

ظرافت تعادل کاملی را به ارمغان می آورد: جذابیت زن را نشان نمی دهد، اما آن را پنهان هم نمی کند. ظرافت در مورد تصویر کلی یک زن است، از نحوه رفتار او گرفته تا انتخاب لباس و کفش.

 جذابیت از نظر مردان

ساق های ورزشی

ساق های ورزشی توجه مرد را به روح زن جلب می کند. این ساق ها خانم ها را در باشگاه بدنسازی یا پیاده روی در بیرون طبیعی تر نشان می دهند، نه در فروشگاه. این یک دلیل اضافی برای خانم ها جهت انجام تمرینات ورزشی است.

چند سیاست زنانه که موجب جذابیت شما میشه!!

کک و مک

کک و مک زنان را دوست داشتنی تر نشان می دهد، باعث می شوند بامزه به نظر برسند و حتی برخی را زیباتر می کند. اما متأسفانه دختران اغلب سعی می کنند از شر آن ها خلاص شوند، زیرا کک و مک را یک نقطه ضعف می دانند.

کک ومک

آرایش طبیعی

بخش قوی تر بشریت زیبایی طبیعی را می پسندد، نه هفت قلم آرایش را. مردها معمولا از دیدن زنان بدون آرایش خوشحال هستند و حتی اگر در آن لحظه کرمی ضدآفتابی استفاده کرده باشیم یا به مژه های خود ریمل زده باشیم باز هم آن را مخفی نگه می داریم.

عینک

عینک غیرقابل دسترس و غیرقابل نفوذ بودن را به چهره زن اضافه می کنند که مانند آهن ربا مردان را به خود جذب می کند. علاوه بر این، بازی با عینک در دست هنگام صحبت با مردها نیز برایشان جالب است.

عینک

خنده و لبخند صادقانه

بسیاری از دختران می ترسند که یک لبخند پهن تصویر آن ها را در ذهن ها خراب کند. در واقع اینطور نیست، همه مردان زنانی را دوست دارند که احساسات خود را آزادانه و آشکارا بیان کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449836
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://brightside.me/inspiration-girls-stuff/17-things-no-man-can-resist-260710/

ثبت نظر

-