تمجید جالب رسانه کشور اندونزی؛ ستاره ایرانی لیورپول را به قتل خواهد رساند

  • کد خبر : 449777
  • 05 مهر 1400 - 12:20
تمجید جالب رسانه کشور اندونزی؛ ستاره ایرانی لیورپول را به قتل خواهد رساند

نیوز: تمجید از مهدی طارمی/فردا شب یکی از حساس‌ترین مسابقه‌های لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های پورتو و لیورپول در ورزشگاه «دراگاو» پرتغال برگزار خواهد شد. جایی که پورتو انتظار دارد با درخشش ستاره‌ای به نام «مهدی طارمی» اولین برد خود را در لیگ قهرمانان اروپا و در این گروه مرگ بدست آورد.

پورتو در بازی قبل مقابل اتلتیکومادرید نمایشی عالی نشان داد. طارمی در این مسابقه گلزنی کرد ولی داور خطای هند او را گرفت تا این موضوع جنجالی شود.

تمجید از مهدی طارمی در رسانه اندونزی :

بسیاری از رسانه‌ها منتظر هستند تا ببینند دیدار فرداشب پورتو مقابل لیورپول چگونه دنبال خواهد شد. در همین راستا، رسانه‌ای از کشور اندونزی در خصوص این مسابقه مطلبی را منتشر کرد و به درخشش احتمالی «مهدی طارمی» در این مسابقه پرداخت. این رسانه به نام kompasiana نوشت که ستاره ایرانی لیورپول را خواهد کشت:

وقتی در خصوص فوتبال ایران صحبت می‌کنید مشخصاً اسمی که به ذهنتان می‌آید «علی دایی» است که مدت‌ها رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ مسابقات ملی بود. شخصی که در همین چند وقت گذشته رکوردش توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد و پس از 13 سال این آمار تغییر کرد. پس از دوران علی دایی، نام‌های بزرگی بودند که به فوتبال ایران رنگ بخشیدند مثل علی کریمی، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا و یا حتی سردار آزمون که برای تیم ملی کشورش 37 گل به ثمر رسانده است.

مهدی طارمی “پوشکاش” شد/طلسم گلزنی خود در فصل جدید لیگ پرتغال را شکست!

در حال حاضر ایران یک نام دیگر به فوتبال معرفی کرده که تمام حواس‌ها مخصوصا در فوتبال پرتغال و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به خودش جمع کرده است. بازیکنی به نام «مهدی طارمی» که در سن 28 سالگی تاکنون عملکردی موفقیت آمیز در باشگاه پورتو به ثبت رسانده است. او در 41 بازی برای پورتو 20 گل به ثمر رسانده و در کنار ستاره کلمبیایی تیم به نام «لوئیز دیاز» زوجی عالی را ساخته‌اند.

طارمی آماده است که مقابل لیورپول نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او در دیدار برابر اتلتیکومادرید موفق بود و دفاع این تیم را کاملا و چندین بار اذیت کرد. او یک گل هم زد که توسط VAR خطا اعلام شده بود.

طارمی، افتخار کشور ایران می‌تواند همه را سورپرایز کند و باعث شود تا لیورپول در این بازی کشته شود. او می‌تواند دفاع‌های این تیم را ترور کند. تیمی که در این هفته مقابل برنتفورد 3 گل دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449777

ثبت نظر

-