جاستین بیبر / همه چیز در مورد زندگی این خواننده معروف

  • کد خبر : 449681
  • 08 مهر 1400 - 13:00
جاستین بیبر / همه چیز در مورد زندگی این خواننده معروف

نیوز: جاستین بیبر خواننده و ترانه سرای کانادایی است. بیبر متولد ۱۹۹۴ در استراتفورد، انتاریو، کانادا می باشد که در سنین جوانی مقام دوم مسابقات استعدادیابی محلی را کسب کرد. پس از اینکه مادرش کلیپ های اجرای پسرش را در یوتیوب منتشر کرد، بیبر از یک خواننده ناآشنا و مبتدی به یک سوپراستار تازه کار تبدیل شد و در مدت دو سال با آشر کسی که رکوردار بزرگ است، همکاری کرد.

بیبر به عنوان اولین هنرمندی شناخته شد که چهار تک آهنگ قبل از انتشار اولین آلبوم خود در لیست ۴۰ آهنگ برتر قرار داد. آلبوم او به نام مای ورلد در سال ۲۰۰۹، در چندین کشور اکران شد. او بعداً در معرض توهین تعداد زیادی از رسانه ها قرار گرفت. با این وجود، این خواننده در سال ۲۰۱۵ با اولین آهنگ شماره یک خود به نام “منظور شما چیست؟” بازگشت.

همکاری او در سال ۲۰۱۷ با لوئیس فونسی، “دسپاکیتو”، برای بیشتر هفته های متوالی در صدر جدول رکورد تاریخ قرار داد. بیبر رکورد دیگری را در اوایل سال ۲۰۲۰ شکست، زمانی که موفقیت چینجز او را به جوانترین هنرمند تبدیل کرد و با هفت آلبوم به بالاترین رتبه در بیلبورد داغ ۲۰۰ رسید.

دارایی جاستین بیبر

به گفته گوریل ثروتمند، ثروت خالص جاستین بیبر تا سال ۲۰۱۹ به دلیل فروش موسیقی، کالاها، تأیید محصولات، تورها و سایر مشاغل تجاری او ۲۸۵ میلیون دلار است.

 بیبر و هیلی بالدوین

بیبر و مدل هیلی بالدوین بارها در تابستان ۲۰۱۸ با هم ملاقات کردند، پس از آن، تی ام زی گزارش داد که این دو در شام در باهاما در ۷ ژوئیه نامزد کرده اند. مرغ عشق ها قبلاً هم در سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کرده بودند.

جاستین  و سلنا گومز

جاستین بیبر نوجوان در سال ۲۰۱۰ هنگامی که با سلنا گومز بازیگر و خواننده تلویزیونی آشنا شد، قلب بسیاری از طرفداران زن جوان خود را شکست. برای گومز آسان نبود که دوست دختر بیبر باشد زیرا بیبر فالوورهای بسیار زیادی داشت. پس از عکس گرفتن از این دو در حال بوسیدن در تعطیلات سال ۲۰۱۱، حتی تهدیدهای مرگ بسیاری علیه گومز در توییتر ارسال شد.

این زوج در نوامبر ۲۰۱۲ به رابطه خود پایان دادند اگرچه همچنان با هم در تماس بودند. در نوامبر ۲۰۱۷، بیبر و گومز چندین بار در ملاء عام با هم دیده شدند و شایعاتی مبنی بر اینکه آنها دوباره با هم رابطه دارند را برانگیخت. آهنگ برتر گومز “تو را از دست می دهم تا مرا دوست بداری” که در پاییز ۲۰۱۹ منتشر شد، درباره رابطه او با بیبر گمانه زنی کرد.

جاستین و سلنا

آلبوم ها و آهنگ ها

اولین آلبوم بیبر به نام دنیای من در نوامبر ۲۰۰۹ به فروش رسید و بیش از ۱۳۷۰۰۰ نسخه در یک هفته فروخت. در سال ۲۰۱۰، بیبر دنیای من ۲ را منتشر کرد که ۱۰ آهنگ جدید به طرفداران بسیار خود ارائه داد.
هرگز نگو هرگز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و آلبوم تعطیلات زیر دارواش در همان سال منتشر شد. در سال ۲۰۱۲، آلبوم اعتقاد در هفته اول خود ۳۷۴۰۰۰ نسخه فروخت.

بیبر در سال ۲۰۱۵ با آلبوم هدف یک بازگشت بزرگ انجام داد که تا پایان سال پنجمین رکورد فروش میلیونی او در ایالات متحده شد.پس از انتشار تغییرات در فوریه ۲۰۲۰، این جوان ۲۵ ساله جوانترین هنرمندی شد که هفت آلبوم در بیلبورد داغ ۲۰۰ به مقام اول رسید و رکوردی را که یک بار در اختیار الویس پریسلی ۲۶ ساله بود، شکست.

برخی از آهنگ های معروف بیبر عبارتند از: “سر وقت” اولین آهنگ بیبر “سر وقت” بلافاصله پس از انتشار در مه ۲۰۰۹ در زادگاهش کانادا اجرا شد. “عزیزم”
جاستین بیبر در اوایل سال ۲۰۱۰ با “عزیزم” که در آن رپر لوداکریس نیز حضور داشت، به ۱۰ صفحه برتر بیلبورد راه یافت.
“کل چیزی که برای کریسمس می خواهم …. است”
بیبر در سال ۲۰۱۱ آلبومی را منتشر کرد که شامل برداشتهای شخصی او از آثار کلاسیک تعطیلات مانند “همه آن چیزی که من می خواهم برای کریسمس” است.

۴۰ حقیقت جالب و شگفت انگیز درباره ریانا/ پرطرفدارترین خواننده زن آمریکایی

گفته می شود بیبر و بالدوین در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸، تنها دو ماه پس از نامزدی مجوز ازدواج خود را از دادگاه شهر نیویورک دریافت کردند. به گفته تی ام زی، بیبر شنیده بود که می گوید: “من نمی توانم منتظر ازدواج با تو باشم، عزیزم.” اما در همان سال او تأیید کرد که یک مرد متاهل است. ای زوج در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ دومین مراسم ازدواج بزرگتر را در مونتاژ بلوف پالمتو در بلوفین کارولینای جنوبی برگزار کردند.

Justin Bieber

الان کجایی »

بیبر در سال ۲۰۱۵ با همکاری دیپلو و اسکریلز آهنگ “الان کجایی ” به رهبری پو بر، آهنگساز آر و بی، موفق به کسب رتبه ۱۰ آهنگ برتر تابستانی شد. در سال ۲۰۱۶، بیبر اولین گرمی خود را دریافت کرد و برای “الان کجایی” در بخش بهترین رقص برنده شد.

“منظورت چیه؟”

در اکتبر ۲۰۱۵، بیبر اولین تک آهنگ شماره ۱ خود را به نام “منظورت چیه؟” که توسط پوربر تهیه شده بود، به دست آورد.

“دسپکیتو”

لوئیس فونسی در ژانویه ۲۰۱۷خواننده و ترانه سرای پورتوریکو، آهنگ “دسپکیتو” را در یو تیوب منتشر کرد. این ویدئو به زودی به پربیننده ترین ویدئوی تمام دوران در یو تیوب تبدیل شد.
چند ماه بعد، جاستین بیبر پس از شنیدن این آهنگ در یک کلوپ شبانه در کلمبیا، از فونسی درخواست کرد تا در یک ریمیکس با او همکاری کند. آهنگ آنها به رتبه اول در هات صد رسید. این آهنگ پس از ۱۶ هفته پیاپی در جایگاه برتر، رکورد تاریخ را به عنوان طولانی ترین آهنگ برتر جدول در آگوست ۲۰۱۷ شکست.

برام مهم نیست”

جاستین بیبر با همکاری در بهار ۲۰۱۹ با اد شیران از موفقیت های بیشتری برخوردار شد و یک آهنگ شگفت انگیز که در چندین کشور به شماره ۱ رسید و در رتبه دوم بیلبورد داغ ۱۰۰ به رتبه ۲ رسید را اجرا کرد.کی و کجا متولد شد؟ جاستین بیبر در ۱ مارس ۱۹۹۴ در شهر کوچک استراتفورد، انتاریو، کانادا متولد شد.

جاستین بیبر

قد جاستین

بیبر گفته قدش ۵ فوت و ۹ اینچ است. با این حال بر اساس عکس های این ستاره در کنار سایر افراد مشهور، گمانه زنی هایی مبنی بر اندازه گیری او به قد ۵ فوت و ۷ اینچی وجود دارد.

پدر و مادر جاستین

جاستین بیبر توسط مادرش بزرگ شد. پدرش، جرمی بیبر با زنی دیگر ازدواج کرد و آن ها را تنها گذاشت. گاهی اوقات از پدرش به عنوان “مرده” یاد می شود که فقط پس از جاستین به شهرت رسید. گفته می شود که جرمی خودش قصد داشت رپر شود و با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد. همچنین گزارش شد که جاستین درست قبل از دستگیری در ژانویه ۲۰۱۴ به دلیل رانندگی تحت تأثیر الکل و مواد مخدر با پدرش مهمانی داشته است.

با وجود روابط پیچیده آنها، جاستین معتقد است که او و پدرش به هم نزدیک هستند. جاستین ۱۶ ساله در سال ۲۰۱۰ به مجله هفدهم گفت: ” رابطه خوبی با پدرم دارم. وقتی کم سن تر بودم، او به من آموخت که چگونه برخی از آهنگها را با گیتار بزنم مانند “روی در های آسمان” که “توسط باب دیلن” اجرا می شد.

اولین خالکوبی

اولین خالکوبی جاستین بیبر ، مرغ دریایی که در سال ۲۰۱۰ انجام داد با خالکوبی ای که پدرش داشت مطابقت دارد. در فوریه ۲۰۱۶، جاستین به مجله جی کیو گفت: “من به پدرم بسیار نزدیکتر از مادرم هستم.” دو ماه بعد، جاستین برای جشن نامزدی پدرش با دوست دخترش چلسی ربلو در یک مهمانی شرکت کرد. وقتی جرمی در آگوست ۲۰۱۸ دوباره پدر شد، جاستین خواهر کوچکش را به خانواده خود معرفی کرد و به او خوش آمد گفت.

در فوریه ۲۰۱۶، جاستین به مجله جی کیو گفت: “من به پدرم بسیار نزدیکتر از مادرم هستم.” دو ماه بعد، جاستین برای جشن نامزدی پدرش با دوست دخترش چلسی ربلو در یک مهمانی شرکت کرد. وقتی جرمی در آگوست ۲۰۱۸ دوباره پدر شد جاستین خواهر کوچکش را به خانواده معرفی کرد و به او خوش آمد گفت.

و افزایش شهرت بیبر با معرفی او به یوتیوب آغاز شد. مادرش برای دومین تولدش یک کیت درام به او داد و همانطور که خودش می گوید، “اساساً هر چیزی را که به دستم می رسید را به عنوان آلت موسیقی استفاده می کردم و می زدم.” اما این یک مسابقه استعداد مبهم در زادگاهش بود که در آن بیبر ۱۲ ساله دوم شد و او را در مسیر سوپراستار شدن قرار داد.

جاستین

جاستین و همسرش

به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن صدای جانسن، جاستین و مادرش شروع به ارسال کلیپ هایی از بیبر کردند که روی کاورهای استیوی واندر، مایکل جکسون و نئو یو در یوتیوب کار می کردند. در عرض چند ماه، جاستین شهرتی در اینترنت دست و پا کرد. طرفداران زیاد و مدیر مشتاق این نوجوان را برای پرواز به آتلانتا آماده کردند تا یک قرارداد رکورد شکن را در نظر بگیرد. در آنجا بیبر با آشر ملاقات طلایی ای داشت که در نهایت با خواننده جوان قرارداد بست.

آگهی کالوین کلاین

در بهار ۲۰۱۵، جاستین بیبر در تبلیغ برجسته کالوین کلاین با مدل هلندی لارا استون حضور له هم رساند. عکسهایی که نشان می دهد بیبر بزرگسال لباس زیر خود را بریده و مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. یک سال بعد، بیبر در کمپین تبلیغاتی دیگر کالوین کلاین حضور داشت، این بار با مدل و ستاره واقعی، کندال جنر.

فیلم هرگز نگو هرگز در سال ۲۰۱۱، بیبر در مستند کنسرت هرگز نگو هرگز روی پرده بزرگ رفت. طرفدارانش سالن های سینما را شلوغ کردند تا او را روی صحنه بکشند و نیم نگاهی به زندگی او در پشت صحنه داشته باشند. این فیلم در نهایت بیش از ۷۳ میلیون دلار در گیشه به دست آورد.

مستندساز: “جاستین بیبر: فصل ها” در اواخر ژانویه 2020 ، هنرمند اولین فیلم مستند 10 قسمتی خود را در یوتیوب ، جاستین بیبر: فصل ها ، معرفی کرد. قسمت اول ، با عنوان “ترک برجسته” ، بر عقب نشینی وی از افکار عمومی پس از لغو هفته های پایانی تور در سال 2017 و بازگشت دوباره به ضبط متمرکز بود ، و قسمت های بعدی به ازدواج و نبرد با افسردگی پرداخت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449681
  • نویسنده : راضیه قوامیو

ثبت نظر

-