فیلم درخشش الهه منصوریان در مسابقات wlf | ناک اوت در یک دقیقه

  • کد خبر : 449585
  • 04 مهر 1400 - 12:05
فیلم درخشش الهه منصوریان در مسابقات wlf | ناک اوت در یک دقیقه

نیوز: درخشش الهه منصوریان در مسابقات wlf و ناک اوت حریف در یک دقیقه/ ساعتی پیش الهه منصوریان با اقتدار و شایستگی در ادامه مسابقات wlf در کمتر از یک دقیقه حریف چینی‌اش را ناک‌اوت کرد. از نکات قابل توجه پایان بازی و در حالی که مربی و هم تیمی های منصوریان منتظر بودند تا جشن پیروزی برپا کنند، او در سالن ماند و با کمک به حریفش او را از رینگ خارج کرد و از نظر روحی او را آرام کرد.

فیلم ناک اوت الهه منصوریان

رقابت تینا آخوندتبار با قهرمان بوکس بلاروس +عکس

بیوگرافی الهه منصوریان:

الهه منصوریان اولین زن ایرانی است که توانسته است به مدال طلای بانوان در ورزش ووشو دست پیدا کند. این ورزشکار معروف و خواهرانش با حضور در برنامه پربیننده ماه عسل با اجرای احسان علیخانی از گذشته سخت خود، پرده برداشتند و اینکه چه سختی هایی را در زندگی متحمل شدند تا به اینجا رسیدند. در ادامه، با این بانوی ورزشکار بیشتر آشنا می شوید.

الهه منصوریان (زادهٔ ۱۳۷۰ در سمیرم، اصفهان) ووشوکار ایرانی در بخش ساندا است. او یکی از تاپ‌ترین ووشوکاران, بین بانوان دنیاست. او همچنین خواهر شهربانو و سهیلا منصوریان، دیگر ووشوکاران اهل کشور ایران است.

الهه منصوریان در مسابقات wlf

الهه منصوریان در خصوص عقد قرارداد با یک سازمان جدید افزود: خداراشکر با سازمان wlf که رنک یک کشور چین است قرارداد امضا کردم و قرار است ۵ مبارزه در این سازمان بزرگ داشته باشم. نکته حائز اهمیت این است که من از طرف باشگاه سپاهان و به عنوان نماینده ایران در این سازمان مبارزه خواه کرد و این موضوع مسئولیت من را دوبرابر می‌کند.

قهرمان ووشوی جهان ادامه داد: مدتی قبل از سوی این سازمان نامه‌ای به باشگاه سپاهان زده شد و با پیگیری‌های محمد ساکت مدیرعامل محترم باشگاه توانستم با این سازمان قرارداد امضا کنم و امیدارم بهترین عملکرد را در wlf داشته باشم و کمربند قهرمانی را به دست بیاورم.

الهه منصوریان اضافه کرد: با یک مربی خوب تایلندی به نام ابهر که سابقه کسب کمربند قهرمانی در سازمان wlf را دارد در حال تمرین هستم و از تجربیات او به خوبی استفاده می‌کنم. میدانم مسئولیت سختی دارم، چون مبارزه در کشور چین در سازمانی که در این کشور به ثبت رسیده بسیار دشوار است و چینی‌ها دوست ندارند کمربند قهرمانی به خارجی‌ها برسد، اما من هم الهه منصوریان هستم و از شکست خوردن خوشم نمی‌آید.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: ۴ ماه است شبانه روز زحمت کشیدم و الان زمان به نتیجه رسیدن تلاشهایم است. یک هفته دیگر نخستین مبارزه خود را برگزار خواهم کرد و امیدوارم بتوانم باعث خوشحالی مردم عزیز کشورم و خصوصا بانوان ورزش ایران زمین شوم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449585

ثبت نظر

-