تغییرات عجیب در ظاهر سلنا گومز/بیماری او جدی است؟

  • کد خبر : 449417
  • 03 مهر 1400 - 9:45
تغییرات عجیب در ظاهر سلنا گومز/بیماری او جدی است؟

نیوز: تغییر ظاهری سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی/انتشار تصویری از سلنا گومز خواننده و بازیگر مطرح ٢٩ ساله امریکایی در حال پیاده روی، در فضای مجازی با بازتاب فراوان کاربران همراه شده است

او از سال ۲۰۱۳ تا به امروز به بیماری لوپوس مبتلا است و از این بیماری رنج می‌برد و چندین دفعه با کنارگیری از عرصه موسیقی سعی داشت بیماری خود را کنترل کند حتی به اجبار تمام کنسرت های خود را لغو کرد و تحت درمان و مداوا قرار گرفت و به شیمی درمانی پرداخت و با این اقدام تا حد زیادی این بیماری را کنترل کرد.

سلنا

تغییر ظاهری سلنا گومز

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که سیستم ایمنی بدن را تضعیف و به سلول های سالم بدن حمله می‌کند.از عوارض‌های این بیماری میتوان به آسیب رساندن به کلیه، کبد، مفاصل، پوست و دیگر اندام های بدن اشاره کرد که لوپوس باعث التهاب این اندام ها می‌شود و اگر فرد تحت درمان و کنترل این بیماری قرار نگیرد حتی ممکن است کبد و کلیه و دیگر اندام ها از کار بیفتند.

شوخی زننده و دردسرساز با بیماری سلنا گومز

این بیماری باعث تغییرات ظاهری زیادی در کوتاه مدت می‌شود و بدن فرد همواره در حال تغییر وزن است. حالا با گذشت چندین سال از مبتلا شدن و درمان بیماری سلنا گومز طبیعی است طی این سالها در اثر عوارض این بیماری دچار کاهش یا افزایش ناگهانی اندامش شود نمونه این تغییرات هم میتوان در تصاویر جدید منتشر شده دید که عده ای از کاربران واکنش‌های تند و زشتی به این تصاویر نشان دادند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449417

ثبت نظر

-