خصوصیات زنان/مردها از این رفتارها و عادات زنانه خوششان نمی آید!

  • کد خبر : 449370
  • 10 مهر 1400 - 12:00
خصوصیات زنان/مردها از این رفتارها و عادات زنانه خوششان نمی آید!

نیوز: درست است که مردان در وهله اول جذب ظاهر یک زن می شوند ولی این خصوصیات زنان است که این دوست داشتن آن ها را در درازمدت حفظ می کند. در این پست، 12 مورد از خصوصیات زنان را نام برده ایم که واقعا اعصاب مردها را خرد می کند و آن ها را شدیدا دیوانه می کند.

  1. دست درازی به غذایشان

تمایل به امتحان کردن سیب زمینی سرخ کرده ای در بشقاب همسرتان است به دلایل مختلفی ممکن است شما را وسوسه کند ولی بدانید دست درازی به غذایشان از صد تا فحش برایشان بدتر است. بیشتر مردان از این اخلاق زن ها متنفرند. یا شاید دیدن مقدار کمتر غذا در بشقاب از همان اول به او این حس را بدهد که سیر نخواهد شد. اگر سیب زمینی سرخ کرده می خواهید ، برای خودتان نیز اماده کنید یا سفارش دهید.

  1. مرتب کردن وسایل های مورد استفاده

هر آنچه که یک زن ممکن است فکر کند نامرتب است، معمولاً تعدادی از وسایل و ابزارهاست که مرد نیازی به مرتب کردن ان ها نمی بیند چون به طور مکرر از آن ها استفاده می کند. مرتب کردن وسایل های همسرتان اغلب ممکن است منجر به دعواهای بی پایه و اساس شود زیرا وقتی شما در طی مرتب سازی، وسایل ها را جابه جا می کنید او نمی تواند چیزی که به دنبال آن است را پیدا کند.

  1. زیاد بیرون رفتن

علیرغم این واقعیت که برخی از مردان از زنانی که اهل جمع و مهمانی هستند، استقبال خوبی می کنند اما عشق بیش از حد به رستوران ها، مهمانی ها و بیرون رفتن های شبانه ممکن است شما را از چشم کسی که قصدی جدی درباره تان دارد بیندازد.

بیرون رفتن با دوستان

  1. شایعه پراکنی

عادت دائمی برای شایعه پراکنی درباره ظاهر دیگران و آنچه در زندگی عاطفی آن ها می گذرد برای مردان جدا آزاردهنده است. همچنین باعث می شود مرد به این شک کند که شما شت سر او نیز حرف می زنید یا نه.

  1. پوشش نامناسب

همه ما دوست داریم بی عیب و نقص به نظر برسیم ، حتی هنگام یک پیاده روی معمولی در پارک. اما اگر مرد مجبور باشد شما را کول کند و ساعت ها به شکایت های شما گوش دهد، برایش ناراحت کننده خواهد بود و حتی شاید باعث شود دفعه بعد پیاده روی با دوستان را به شما ترجیح دهد. باید خودتان خوب بدانید که کفش پاشنه بلند و لباس تنگ برای ورزش و پیاده روی مناسب نخواهد بود.

  1. اشغال جا لباسی هایش با لباس های خودتان

اگر کل حمام را با محصولات شوینده خود اشغال کرده و از تمام کمد برای جا دادن لباس های خود استفاده کنید ، احتمالاً او را ناامید خواهید کرد. او حتی ممکن است احساس ناراحتی کند. شما به احتمال زیاد از بیشتر لباس ها و وسایل خود استفاده نمی کنید و او حالا باید با قفسه کوچکی که برایش باقیی گذاشته اید کنار بیاید.

کمد لباس

  1. تیکه انداختن و با کنایه حرف زدن

تمایل به دریافت هدیه اغلب به صورت مبهم در قالب کنایه بیان می شود ، که معمولا مردان در این مواقع منظور زنان را متوجه نمی شوند. اگر مردی واقعاً بخواهد به شما هدیه بدهدف این کار را می کند و هیچ نیازی به یادآوری یا درخواست نیست. اگر کنایه بزنید یا تیکه بیندازید و او مجبور به خریدن آن چیز مورد علاقه برای شما شود احساس ناخوشایندی خواهد داشت. در این صورت ، شما به سادگی باعث خواهید شد او احساس بدی داشته باشد.

  1. خصوصیات زنان/بی دلیل گریه کردن

اشک زنان در بالای لیستی قرار دارد که شامل ترس های مردان است. وقتی گریه می کنید آن ها معمولاً نمی دانند چه کار کنند ، مخصوصاً اگر دلیل مشخصی برای گریه تان وجود نداشته باشد. اگر این رفتار بارها تکرار شود ، با گذشت زمان باعث تحریک خشم و احساسات منفی مرد می شود نه همدردی. اگر برای برنده شدن در بحث و دعوا از گریه استفاده می کنید ، فقط اعتماد او را نسبت به شما تضعیف می کند و اوقات را به کام هر دوی شما تلخ می کند.

ویژگی های زنان جذاب/۱۷ چیز که مردان نمی توانند در مقابل آنها مقاومت کنند!

  1. دیر آماده شدن

اگر زمان زیادی صرف می کنید تا آرایش کنید، موهایتان را صاف کنید و آماده شوید، مردان شروع به زیر سوال بردن وقت شناسی و مسئولیت پذیری شما خواهند کرد. اگر مجبور باشد ساعت ها منتظر شما بماند ، حتی متوجه مدل موی جدید یا لباس جدیدتان نخواهد شد پس از دستش دلخور نشوید!

خصوصیات زنان/ دیر حاضر شدن

  1. پرسیدن سوالاتی با جواب های معلوم

خصوصیات زنان/وقتی زن از شوهر یا مردی می پرسد که آیا زیبا یا چاق است، برای مردان از بزرگترین مشکلات تلقی می شود. این گونه سوالات از آنجایی که معمولاً فقط یک پاسخ صحیح دارند مردان را در رودربایستی قرار می دهند.

  1. دیگران را در بحث خود دخالت دادن

هنگام تلاش برای حل مشاجره با دخالت دادن دوستان یا والدین ، زنان معمولاً با دخالت دادن دوستان یا والدین هنگام تلاش برای حل مشاجره اقتدار خود را از دست می دهند. مشکلات شخصی باید بین شما دو نفر باقی بماند.

  1. تعویض لباس زیر جلوی چشم آن ها

اینکه عقل مردان به چشمانشان است راز نیست. بنابراین ، بهداشت شخصی را فراموش نکنید و سعی کنید همیشه بهترین ظاهر را داشته باشید. به عنوان مثال ، لباس زیر بسیار تنگ نه تنها شما را ناراحت می کند بلکه کل ظاهر شما را بد جلوه می دهد. اگر به چند ثانیه برای تعویض لباس زیر نیاز دارید ، به اتاقی دیگر بروید. این کار را جلوی همسرتان انجام ندهید. اینگونه به طرز مرموزی در چشممان او زیبا خواهید ماند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449370
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://brightside.me/wonder-curiosities/12-girl-habits-that-drive-guys-crazy-359110/

ثبت نظر

-