ضد واکسن معروف هاوایی پس از بهبودی از کرونا: پشیمانم که واکسن نزدم

  • کد خبر : 449297
  • 01 مهر 1400 - 11:00
ضد واکسن معروف هاوایی پس از بهبودی از کرونا: پشیمانم که واکسن نزدم

نیوز: گروه های ضد واکسن در نقاط مختلف جهان وجود دارند.صحبت های یکی از این ضد واکسن ها را در ادامه می خوانیم. ضد واکسن معروف هاوایی پس از بهبودی از کرونا: پشیمانم که واکسن نزدم.کریس ویکوف از فعالان معروف ضد واکسن در ایالت هاوایی آمریکا که به مدیریت گروهی در زمینه مخالفت با واکسن‌های کرونا و اجباری شدن این واکسن‌ها کمک می‌کرد، پس از ابتلای خودش و همسرش به کرونا و بهبودی از این بیماری گفت: پشیمانم که واکسن کرونا را تزریق نکنم. به همه توصیه می‌کنم واکسن بزنند.

وی در این مصاحبه گفت: من قبلا می‌گفتم که ویروس کرونا مرگبار نیست و چیزی بیشتر از یک آنفلوآنزای کوچک نیست. حالا باید بگویم که کرونا بیشتر از یک آنفلوآنزای کوچک است.

وی درباره دوران ابتلای خود به کرونا نیز گفت: در بیمارستان بستری شدم. نمی‌توانستم حرکت کنم. نمی‌توانستم نفس بکشم. می‌ترسیدم بمیرم.ویکوف افزود: احتمال اینکه دوباره کرونا بگیرم خطرناک‌تر از واکنشی است که ممکن است بعد از تزریق واکسن‌ها داشته باشم.

مجری رادیویی که خودش را مستر ضد واکسن لقب داده بود، بر اثر کرونا مرد

وی همچنین از گروه ضد واکسنی که در آن فعالیت داشت نیز خواست تا نامش را از این گروه پاک کنند. او حالا از همه مردم می‌خواهد که در تجمعات بزرگ شرکت نکنند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449297

ثبت نظر

-