بازی های دوستانه پرسپولیس قبل بازی با الهلال/زمان بازی با الهلال

  • کد خبر : 449247
  • 06 مهر 1400 - 11:45
بازی های دوستانه پرسپولیس قبل بازی با الهلال/زمان بازی با الهلال

نیوز: همانطور که میدانید مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اسیا در روز بیست وچهارم مهر برگزار میشود که تیم های پرسپولیس و الهلال به مصاف هم میروند.پرسپولیس موفق شد با شکست استیکلول تاجیکستان در مرحله یک هشتم به مرحله یک چهارم نهایی با گل مهدی ترابی بازیکن شماره نه راه پیدا بکند. از ان طرف هم الهلال با شکست استقلال با دوگل توانست به مرحله بعدی راه پیدا بکند. به این ترتیب پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در روز بیست چهارم مهر ساعت هفت وسی دقیقه به مصاف هم میروند. که پرسپولیس تا بیست وچهار مهر بدون بازی رسمی باید به مصاف الهلال برود و بازی های دوستانه پرسپولیس تا قبل از این رویارویی مهم به این گونه است.



۱_بازی دوستانه پرسپولیس با پیکان:


پرسپولیس امروز سه مهرماه به مصاف پیکان تهران در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید درفشی فر رفت. که این بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسیدکه شرح بازی به شکل زیر است: پرسپولیس در این بازی تدارکاتی خیلی اماده تر نشان میداد که قابل انتظار هم بود.سرخپوشان در دقیقه ده مسابقه اولین خیز به برای به ثمر رساندن گل را برداشتند.

در این لحظه یک ضربه شروع مجدد،پشت محوطه جریمه پیکان به وجود امد. و دراخرین لحظه تیر دروازه مانع ان شدو درنهایت مدافعان تیم پیکان دفع توپ کردند.


در ادامه پرسپولیس از روی ارسال و حرکت در جناحین به موقعیت رسید. در دقیقه بیست بازی یکی از همین ارسال ها از جناح چپ بازی با ضربه عیسی الکثیر همراه شد ولی دروازه بان پیکان ان را مهار کرد. در دقیقه ۳۲ بازی وحید امیری هم میتوانست گل زنی کند که توپش از کنار تیرک رد شد.

بازی در نیمه اول با تساوی صفر صفر بدون گل پایان یافت‌،وپرسپولیس سریع بعد از شروع نیمه دوم به گل رسید. که حدودا ده ثانیه بعد از سوت شروع این اتفاق افتاد که پیکانی ها حتی نتواستند به حمله پرسپولیس واکنش نشان دهند.

>>>بیشتر بخوانید:

صحبت پیشکسوتان و کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با الهلال

حمله فرشاد فرجی 

تنها ده ثانیه از شروع نیمه دوم گذشته بود که فرشاد فرجی یک شروع حمله عالی را تدارک دید. و با یک پاس بلند به پشت مدافعان حریف،حامد پاکدل را صاحب توپ کرد.

مهاجم پرسپولیس هم با تیزچنگی و دریک فرار سریع از دست مدافعان پیکان فرار کرد. وان را درون دروازه جای داد که این گل با ضربه سر به ثمر رسید زیرا زود تر از دروازه بان به توپ رسید وبا سر ان را گل کرد.

ابراهیم صالحی هم گل مساوی را در دقیقه ۸۰ زد البته پرسپولیس چند موقعیت گل دیگه داشت. ولی استفاده نکرد تا این بازی دوستانه بانتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد.


۲_پرسپولیس ایران وسپاهان


سازمان لیگ برای خواباندن شرایط بازی های پرسپولیس و سپاهان قرار شده بین پرسپولیس و سپاهان شانزده مهرماه در ورزشگاه ازادی یک بازی دوستانه با این تیم انجام دهد. تا پرسپولیس با شرایطی کامل به دیدار با الهلال در خاک خودش برود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449247
  • نویسنده : احمدی

ثبت نظر

-