بیوگرافی کیم کارداشیان/چگونه ثروتمند شد؟ شغل او چیست؟

  • کد خبر : 448726
  • 29 شهریور 1400 - 10:30
بیوگرافی کیم کارداشیان/چگونه ثروتمند شد؟ شغل او چیست؟

نیوز: کیم کارداشیان کیست؟ کیم کارداشیان زمانی به شهرت دست یافت که یک ویدئوی تجاوز را نشان می داد که در آن مورد سوء استفاده جنسی از دوست پسر سابقش، خواننده رپ ، ری جی ، در اینترنت منتشر شد. از آن زمان او با شهرتی که به دست آورده بود توانست وارد عرصه فیلم و تلویزیون شود و شهرت بیشتری کسب کند. وی در سال ۲۰۰۶، بوتیک دی ای اس اچ را با خواهران خود، کورتنی و خلوئه بازی کرد. او در سال ۲۰۱۴ او با رپر کانیه وست ازدواج کرد.

زندگی نامه کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در بورلی هیلز کالیفرنیا می باشد. وی دومین فرزند از چهار فرزندی است که از رابرت کارداشیان فقید و همسر اولش، کریس جنر متولد شد. به نظر می رسد کارداشیان تقریبا تمام تلاش خود را برای رسیدن به شهرت انجام داده است. او همکلاسی پیش دبستانی پاریس هیلتون بود و تحت تأثیر درخشش و امتیاز بورلی هیلز بزرگ شد و از نزدیک لذت ها و مشکلات هالیوود را مشاهده کرد.

پدر کارداشیان، موسس فیلم موزیک تونس است و در یک شرکت موسیقی و بازاریابی، وکیل برجسته ای می باشد. یک از دوستان صمیمی او روبرت است که یکی از وکلای مدافع ستاره فوتبال در جریان محاکمه قتلش بود. رابرت در اکتبر ۲۰۰۳ بر اثر سرطان مری درگذشت. مادر کارداشیان، کریس، کار دخترش را مدیریت می کند و همچنین با بقیه فرزندان معروف دیگرش درگیر معاملات تجاری می باشد. او و روبرت در سال ۱۹۸۹ از یکدیگر جدا شدند.

نوجوانی کیم

به گفته کیم کارداشیان، او دوران کودکی سختی را گذرانده است. کلیسای یکشنبه بخشی منظم از زندگی خانوادگی آن ها بود. در بین بچه های کارداشیان این انتظار وجود داشت که وقتی هریک به سن ۱۸ سالگی برسند، باید روی پای خود ایستاده و کار کنند. کارداشیان هنگام تحصیل در یک دبیرستان دخترانه کاتولیک منحصر به فرد، در شرکت پدرش کار می کرد.

هنگامی که پدرش درگذشت، شرکت به او و خواهران و برادرانش واگذار شد. و آن ها شرکت را فروختند. کارداشیان می گوید: “ما با امتیاز بزرگ شدیم بنابراین می دانستیم استانداردهای ما بالاست … [و] اگر می خواهیم آن را حفظ کنیم ، باید سخت کار کنیم.”

فیلم جنسی بدنام

علاوه بر تلاشهای تجاری او، فیلم جنسی بدنام او بود که با خواننده ری جی تهیه کرد او را به سوپر ستاره تبدیل کرد. در اوایل سال ۲۰۰۷، ویدئویی که کارداشیان و رپر با هم ساختند فروش بالایی داشت. شرکت ویوید مبلغ یک میلیون دلار برای حقوق این نوار ۳۰ دقیقه ای پرداخت کرد. کارداشیان به سرعت با اقدامات قانونی مقابله کرد و به دلیل تجاوز به حریم خصوصی شکایت کرد. اما در ماه مه ۲۰۰۷، سه ماه پس از پخش ویدئو، با توافق ۵ میلیون دلاری موافقت کرد.

ادامه کار با کارداشیان

در زمان انتشار این ویدئو، کیم کارداشیان شروع به ورود به صفحه تلویزیون برای کاری کاملاً متفاوت کرد. شبکه یک مجموعه تلویزیونی به نام ادامه با کارداشیان، وی را به دنیای تلویزیون معرفی کرد.

این نمایش که توسط رایان سیکرست تهیه شده است، زندگی کیم را نشان می دهد. خواهرانش( کورتنی و خلوئه ) برادر (رابرت جونیور) مادر (کریس )ناپدری سابق (بروس جنر) (که اکنون به عنوان کیتلین نامیده می شود) و دو دختر جوان کریس و بروس( کندال و کایلی). در یکی از قسمت های خاطره انگیز فصل اول ، کارداشیان با خانواده اش در مورد پیشنهاد برای برهنه شدن در مجله مشورت می کند. این فیلم سبب به شهرت رسیدن کارداشیان در دنیای تلویزیون شد.

تصمیم او برای حضور در مجله نشان می دهد که کارداشیان از نظر اعتماد به نفس در وضعیت ظاهری خود تا کجا پیش رفته است. او در یکی از مصاحبه های خود می گوید: “من قبل از خواب نماز می خواندم و دعا می کردم پیشرفت نکنم.” او با اعتماد بنفس فوق العاده خود می گوید: “شما همیشه مدلهای معمولی لاغر را می بینید و من اینطور نیستم و افتخار می کنم که اینطور نیستم.”

از زمان معرفی به تلویزیون شهرت کارداشیان افزایش یافته است. زنی که در سال ۲۰۰۸ در گوگل به مشهورترین چهره تبدیل شد و به دوره چهار ساله بریتنی اسپیرز پایان داد. او میلیون ها دنبال کننده در رسانه های اجتماعی دارد و هنگام تبلیغ محصولات برای مارک های مختلف بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار برای هر پست دریافت می کند.

کیم و توماس

روابط عاشقانه کارداشیان

زندگی عاشقانه کارداشیان به عنوان یک ستاره تلویزیونی، مورد توجه شدید رسانه ها قرار گرفته است. او فقط ۲۰ سال داشت که در سال ۲۰۰۰ با تهیه کننده موسیقی دامون توماس ازدواج کرد. این ازدواج پس از چهار سال به پایان رسید. پس از طلاق، کارداشیان دارای چند دوست پسر مشهور بود از جمله نیک لاچی خواننده و نیو اورلئانز سنتز که از رجی بوش حمایت می کردند.

در سال ۲۰۱۰، کارداشیان با کریس همفریس دوست شد و این بسکتبالیست از او خواستگاری کرد. این زوج در مراسمی باشکوه و تلویزیونی در آگوست سال آینده در حضور بیش از ۴۰۰ مهمان ازدواج کردند.

اما خوشحالی عروسی برای کارداشیان و همفریس کوتاه مدت بود. کارداشیان تنها پس از ۷۲ روز ازدواج تقاضای طلاق کرد. همفریس به دنبال ابطال آن بود و مدعی شد که این ازدواج یک کلاهبرداری بوده است. در آوریل ۲۰۱۳ اعلام شد که او و همفریس با از محاکمه طولانی مدت که قرار بود در ماه مه ۲۰۱۳ برگزار شود، صرف نظر کرده اند و طلاق خود را حل کرده اند.

ازدواج با کانیه وست

در حالی که روند طلاق او به تعویق افتاده بود، با این حال، در اوایل سال ۲۰۱۲، کارداشیان با رپر مشهور کانیه وست درگیر ماجرای عاشقانه شد. در دسامبر ۲۰۱۲، این زوج فاش کردند که در انتظار اولین فرزند مشترک خود هستند. کارداشیان در وبلاگ خود نوشت: “این درست است !! من و کانیه منتظر بچه هستیم. ما احساس می کنیم که خوشبخت و خوش شانس هستیم.”

مراسم ازدواج کیم

او و وست در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۳ در لس آنجلس، کالیفرنیا صاحب دختری شدند. چند روز پس از تولد کودک مشخص شد که این زوج تصمیم گرفته اند نام دختر خود را نورث بگذارند. در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۳، این زوج در ۳۳ سالگی کارداشیان نامزد کردند. وست در ورزشگاه بیس بال در سانفرانسیسکو از او خواستگاری کرد که وی این ورزشگاه را به مناسبت خواستگاری از کارداشیان اجاره کرده بود.

این زوج در ماه مه ازدواج کردند. آنها مراسم شام عروسی خود را در یکی از نقاط دیدنی فرانسوی ورسای برگزار کردند. خود مراسم در ۲۴ مه ۲۰۱۴ در یک قلعه تاریخی، در فلورانس ایتالیا برگزار شد.

بارداری

کیم کارداشیان در دهمین فصل مجموعه تلویزیونی واقعیت خود، تمایل خود را برای باردار شدن مجدد و مشکلات او برای بارداری دوباره اعلام کرد. در ماه مه ۲۰۱۵، او در تیزری برای برنامه خود فاش کرد که فرزند دوم خود را از وست باردار است. این زوج در ۵ دسامبر ۲۰۱۵ صاحب پسر شدند. در نوامبر ۲۰۱۷، کارداشیان دوباره حامله شد و منتظر ورود فرزند سوم خود بود.

او همچنین اعلام کرد که فرزند تازه وارد دختر است و او به فیلم سرگرمی های شب گفت: “می دانید ، واقعاً متفاوت است.” “هرکسی که می گوید یا فکر می کند راه ساده ای است، کاملا اشتباه می کند. فکر می کنم گذر از این راه بسیار سخت است زیرا شما واقعاً کنترل آن را ندارید. … دانستن این که من توانستم دو نوزاد اولم را حمل کنم و حمل نوزاد سومم باعث ایجاد مشکل برایم می شود واقعا سخت است.

خانواده کانیه وست

کیم و همسر و فرزندانش

چند روز بعد، اندکی پس از نیمه شب ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ دومین دختر و سومین فرزند وست و کارداشیان متولد شد. در پستی در وب سایت خود – با عنوان “او اینجاست!” کارداشیان نوشت:

“ما از تولد فرزند خود که بزرگترین هدیه ای است که می تواند رویاهای ما را به واقعیت تبدیل کند و پزشکان و پرستاران فوق العاده ما به دلیل مراقبت ویژه آنها، به طرز باور نکردنی سپاسگزاریم.” بلافاصله بعد معلوم شد که نام دختر را شیکاگو گذاشته اند. این زوج در می ۲۰۱۹ از فرزند چهارم خود، پسر دوست داشتنی شان استقبال کردند. و در فوریه ۲۰۲۱، کارداشیان درخواست طلاق از وست را داد.

>>>بیشتر بخوانید:

بیوگرافی/ یارا شهیدی تنها دختر ایرانی راه یافته به مراسم مت گالا

قربانی سرقت مسلحانه

در ۳ اکتبر ۲۰۱۶، در ساعت ۲:۱۹ بامداد، گروهی از سارقان به هتل دی پرتالس، یک ساختمان آپارتمانی لوکس که کارداشیان در هفته مد پاریس در آن اقامت داشت، وارد شدند و پذیرشگر شب را مجبور کردند درب پنت هاوس خود را باز کند. مچ پای کارداشیان بسته شده بود و دهان او بسته شده بود و سارقان یک حلقه الماس ۲۰ قیراطی و یک جعبه جواهرات به ارزش ۵.۶ میلیون دلار به سرقت بردند.

کارداشیان از نظر جسمی آسیب ندیده است اما گفته می شود به دلیل این جنایت که توسط واحد جنایی پاریس در حال بررسی بود، دچار آسیب شد. به دنبال این جنایت، این ستاره عمومی پست گذاشتن در رسانه های اجتماعی را متوقف کرد و از حضور در اجتماع اجتناب کرد و ترجیح داد برای بازیابی انرژی دوباره خود زمان کمی در تنهایی بسر ببرد.

خانواده کیم

خانواده کارداشیان

مشاغل تجاری کارداشیان

کیم کارداشیان در ژوئن ۲۰۱۷ خط تولیدی لوازم زیبایی خود را تولید کرد و در نوامبر همان سال، خط عطر خود با مارک فراگرنس را راه اندازی کرد. در ژوئن ۲۰۲۰، کارداشیان ۲۰ درصد از مالکیت کاوی بیوتی را به کوتی اینس به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار فروخت. خط تولید پوشاک کارداشیان با مارک اسکیمز در سپتامبر ۲۰۱۹ راه اندازی شد.

کارداشیان در یکی از حمایت های خود از حقوق زنان هنگام ریاست جمهوری ترامپ برنده شد و وی با الهام از این نتیجه، با هدف شرکت در امتحان وکالت کالیفرنیا در سال ۲۰۲۲، یک کارآموزی چهار ساله را در یک شرکت حقوقی سانفرانسیسکو آغاز کرد. با این حال، او در پشت صحنه به کار خود ادامه داد تا به افرادی که در پشت میله های زندان هستند، کمک کند.

در ماه مه ۲۰۱۹، گزارش شد که او با تأمین بودجه یک برنامه حقوقی اختصاص داده شده به این موضوع، به تخفیف مجازات ۱۷ نفر از متخلفان اولین بار بدون خشونت مواد مخدر کمک کرده است. علاقه روزافزون او به عدالت کیفری و کار در پرونده های خاص موضوع مستند دو ساعته کیم کارداشیان بود که در برنامه ای تلویزیونی پخش شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448726
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-