حقایق جالب درباره “مایلی سایرس ” که از خواندن آن ها سیر نمی شوید!

  • کد خبر : 448724
  • 05 مهر 1400 - 13:20
حقایق جالب درباره “مایلی سایرس ” که از خواندن آن ها سیر نمی شوید!

نیور: مایلی سایرس یک خواننده و بازیگر محبوب آمریکایی است. او در نوامبر ۱۹۹۲ در خانواده بیلی ری سایرس خواننده به دنیا آمد. خانواده اش نام دستینی هوپ به او دادند که به معنی امید زندگی و سرنوشت است. اما نام مستعارش یعنی اسمایلی به معنی لبخند زدن است. مایلی یک برادر بزرگتر به نام تریس و خواهری به نام برندی دارد.

پس از تولد مایلی پدر و مادرش با هم ازدواج کردند و پدرش بیلی فرزندان بزرگ تر همسرش را به سرپرستی قبول کرد. بعدها بریسون و نوآ با قدم نهادن به دنیا به جمع خانواگیشان اضافه شدند. مایلی کودکی شادی داشت. او در یکی از مزرعه های تنسی بزرگ و وارد مدرسه شد.

مایلی سایرس هنگام تولد نام “امید سرنوشت” را گرفت

در واقع، مایلی سایرس نام اصلی این ستاره پاپ نیست! نام او هنگام تولد در حقیقت دستینی هوپ به معنای امید سرنوشت بود زیرا پدرش بیلی ری تصور می کرد که او با به دنیا آمدنش امید را به زندگی آنها آورد (مشکوک است؟). برایتان سوال است که او چگونه نام مایلی را گرفت؟ در سال 2008 ، این خواننده دوست داشتنی پس از بزرگ شدن با نام مستعار Smiley (اسمایلی) تصمیم گرفت اسم خود را به طور قانونی به مایلی تغییر دهد.

نوجوانی مایلی سایرس

 

فیلم هانا مونتانا

مایلی وقتی در برنامه تلویزیونی پدرش ظاهر شد ، در تورنتو زندگی می کردند. او لیاقت آن را داشت که از سن بسیار پایین روی صحنه حاضر باشد. میلز تنها 8 سال داشت که در فیلم “ماهی بزرگ” بازی کرد و بعدها در  سالگی نقشی در فیلم هانا مونتانا بدست آورد. سریال هانا مونتانا پس از پخش محبوبیت زیادی به دست آورد و مایلی سایرس بازیگر به الهه میلیون ها نوجوان آمریکایی تبدیل شد. این اتفاقات باعث شد او در مدت کوتاهی یک نوجوان ثروتمند شود. در سال ۲۰۰۷ سری دیگر آن سریال پخش شد.

مایلی مجبور شد راست دست باشد

به گفته خودش، مایلی چپ دست به دنیا آمده بود، اما می دانستید که پدرش او را مجبور کرد با دست راست گیتار بزند (زیرا گفته می شود استفاده از دست چپ سخت است؟). با تمرین زیاد ، خواننده یاد گرفت که با دست راست خود هم بنویسد و هم گیتار بزند. مایلی ادعا می کند که دست خط بدش به این دلیل است که بعدها مجبور شده است چپ دستی را  کنار بگذارد.

در دوران دبیرستان از مدرسه اخراج شد

جای تعجب نیست که مایلی از مدرسه اخراج شد به این دلیل که از همان روز اول بی نظم و سرکش بود! شایعه شده است که مایلی به این دلیل از مدسه بیرون رانده شد که به یکی از همکلاسی هایش بوسه فرانسوی را توضیح داده بود. پس او همیشه یک دختر شیطون بود، مگر نه؟

 مایلی سایرس

مایلی نمی تواند رانندگی کند

این ستاره دیزنی فاش کرد که او رانندگی اش افتضاح و وحشتناک است و حتی دوست پسر سابقش ، لیام همسورث ، به او اجازه نداد که فرمان را یکبار هم به دست بگیرد. او در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: “من واقعاً راننده وحشتناکی هستم و لیام هرگز به من اجازه نمی دهد فراموش کنم که اجازه رانندگی ندارم.” خدا رو شکر که هیچکس بعد از ان مصاحبه سر بحث را باز نکرد تا از فرصت برای بد نشان دادن راننده های زن استفاده کند.

 

او دوجنسگراست

مایلی خجالت نمی کشید که جهان را از علاقه خود هم به دختران و هم به پسران مطلع کند. به غیر از دوست پسرهای معروفش مانند نیک جوناس و لیام همسورث ، شایعه شده که مایلی با خانم ها ارتباط داشته است ، از جمله استلا ماکسول و کایتلین کارتر!

>>>بیشتر بخوانید:

۴۰ حقیقت جالب و شگفت انگیز درباره ریانا/ پرطرفدارترین خواننده زن آمریکایی

مایلی دیوانه تتو است

موهای صورتی زیر بغلش را که کنار بگذاریم، موضوع جالب دیگری درباره او وجود دارد این است که او بیش از 30 تتو روی بدنش دارد که همه ی آنها معنی و مفهوم شخصی برایش دارند و از این موضوع هم هیچ شرمی ندارد. او با این کار از اسطوره خود مایکل جکسون ، مادربزرگش و حیوانات خانگی محبوبش که مردند قدردانی می کند. مایلی حتی به یکی از تتوهایش اشاره کرده و گفته که نشان دهنده حمایت قوی او از جامعه ال جی بی تی (نام اختصاری برای لزبین، گی، بی سکشوال و ترانسکشوال) است. به نظر می رسد که حتی روی لب هایش نی یک تتو دارد.

 

 

استعداد پنهانی او هنر است

مایلی به دلیل استعداد پنهانی اش در هنر برای بسیاری از نقاشان یک تهدید جدی است. درست است که پیکاسوی بعدی نمی شود، اما این زن با استعداد موفق شد مجموعه هنری خود را با عنوان “هیپی کثیف” در نمایشگاه جرمی اسکات در نیویورک فشن ویک سال 2014 به نمایش بگذارد.

Miley Cyrus

او جلوی دوربین خجالت می کشد

باورش سخت است که این ستاره ر شور و شوق جلوی دوربین خجالتی عمل کند. او به مجری تلویزیون ، الن دجنرس گفت که بعضی اوقات تظاهر می کند که جلوی دوربین راحت است تا آن حس خجالتش دست و پا گیر نشود. “واقعاً دوست ندارم با کسی عکس بگیرم. هنگام عکس گرفتن احساس راحتی نمی کنم و این فقط یک عادت عصبی است زیرا عکس گرفتن برایم خیلی ناخوشایند است، نمی دانم چگونه این احساس را کنار بگذارم….”

زمانی آماتور یوتیوب بود

در سال 2008 ، مایلی و بهترین دوستش ، مندی جرو، در یوتیوب صفحه ای برای خود باز کرده و مجری خود شدند. به این شکل که ویدئوهای زنده داشتند، در اتاق موسیقی پخش می کردند و تماشاگران را با رقص های دیوانه وارشان سرگرم می کردند- مانند هر نوجوان دیوانه ی دیگری. این دو دوست پس از تولید 30 فیلم عشق خود را به فیلمبرداری و تدوین کنار گذاشتند.

او بیماری قلبی دارد

قبل از اینکه شما را بترسانیم، بهتر است به شما اطلاع دهیم که این شرایط جسمی تهدیدی برای زندگی اش نیست. با این حال ، مایلی سایرس از بیماری به نام تاکی کاردی رنج می برد ، تاکی کاردی به عبارت ساده به این معنی است که قلب او سریعتر از حد معمول می تپد.

بیماری سایرس

مایلی خودش آهنگ “Wrecking Ball” را دوست ندارد

تعجب آور است، نه؟ یکی از برترین آهنگ های مایلی سایرس این قطعه است ولی خود او می گوید متاسف است که هیچ وقت آن آهنگ را با رضایت خود اجرا نمی کند و فقط زمانی این کار را می کند که مردم از او می خواهند. و چندین بار گفته است بدترین کابوسش این است که در مراسم تدفینش این آهنگ پخش شود!

فرد محبوب او از میان افراد مشهور فارل است

مایلی خجالت نمی کشد در مورد تحسین خود از فارل ویلیامز صحبت کند -مایلی بسیار سپاسگزار است که فارل توانست توانایی های او را فراتر از “فقط یک ستاره دیزنی” ببیند. او همچنین فاش کرد که آرزو دارد شبیه او باشد.

او یک مادرخوانده معروف دارد

می دانستید این افراد مشهور با هم ارتباط دارند؟ خب ، به نوعی میشود گفت مایلی متولد شده است که در کنار انسان های نمادین بزرگ شود – او توسط خواننده مشهور ، دالی پارتون ، غسل تعمید داده شد و حتی زمانی که دالی نقش عمه مایلی را در هانا مونتانا بازی می کرد ، زمان زیادی را با او گذراند. اجرای مشترکشان را دیده اید که آهنگ Jolene را با هم می خوانند؟

Miley Cyrus

چند نکته جالب دیگر….

  • بزرگترین ترس او، عنکبوت هاست.
  • هم اکنون، او از پدرش بیلی ری ثروتمندتر است.
  • او در چهارده سالگی عاشق یکی از پسران گروه موسیقی جوناس برادرز شده بود (نیک چوناس) درحالیکه او عاشق سلنا گومز بود. مایلی می گوید به طرز فجیعی در آن مثلث عشقی گیر افتاده بود.
  • او عاشق رنگین کمان است، به همین دلیل بیشتر لباس هایش طرح و رنگ های رنگین کمان را دارد.
  • اویل شغلش، جمع کردن سوتین های طرفداران بعد از اجراها بود. ناگفته نماندکه پدرش این کار را به او داده بود و ماهی بابت ان کار، ده دلار دریافت می کرد.
  • اولین رابطه اش با جاستین گاستون (یک مدل آمریکایی) بود که نه ماه دوام آورد.
  • او با کانیه وست رابطه دوستانه خوبی دارد.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448724
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.telltalesonline.com/29134/miley-cyrus-facts/

ثبت نظر

-