سارا باهنر بازیگر پایتخت کشف حجاب کرد/عکس

  • کد خبر : 448716
  • 28 شهریور 1400 - 15:15
سارا باهنر بازیگر پایتخت کشف حجاب کرد/عکس

نیوز: در این سال ها اسم های زیادی از بازیگران زن ایرانی می شنویم که مهاجرت و کشف حجاب کرده اند. بازیگرانی که با مهاجرت به خارج از کشور به دنبال زندگی بهتر هستند. سارا باهنر که بازیگر تئاتر و سینما در ایران بود، بعد از خارج شدن از کشور کشف حجاب کرد. بازیگر ایرانی متولد 19 شهریور 1367 در شهر اصفهان است که محل زندگی کنونی وی ترکیه است.

بیوگرافی سارا باهنر

او در حال حاضر در شبکه شبکه جم ترکیه فعالیت می‌کند. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری است. او در مجموعه تلویزیونی زمانه، فیلم سینمایی شکاف در ایران بازی کرده‌است. در شبکهٔ جم نیز در فیلم «ملاقات در مه» ایفای نقش کرده‌است.

سریال زمانه، معروفترین اثری است که سارا باهنر در آن به ایفای نقش پرداخته است. همچنین چند فیلم سینمایی و تلویزیونی هم در کارنامه او دیده می‌شود.

سارا باهنر که سابقه بازی در تله‌ فیلم‌ های «پیله‌‌سرا»، «یک دماغ نا‌قابل»، «بی‌ خوابی شیرین»، «ایلیا در سرزمین غول‌ها» و … را در پرونده کاری خود دارد. همچنین سارا باهنر در فیلم های سینمایی نظیر «شکاف» به کارگردانی «کیارش اسدی ‌زاده» و تئاتر «قصه‌ های از هر نظر سیاسی» نیز ایفای نقش کرده بود.

بازی در سریال شهر قشنگ

سارا‌باهنر بعد از رفتن به ترکیه و پیوستن به شبکه جم در سریال شهر قشنگ سریالی در ژانر طنز و اجتماعی محصول شبکه جم به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی سعید کریمیان در نقش خاله تمنا (خالهٔ بارانا و بابک) در کنار بازیگرانی پردیس افکاریبهارک صالح‌نیا هرمز سیرتی
محمد نجفی کسری رئوفی مهسا مجرد پریسا وظیفه دوست مرتضی عقیلی ملیسا مهربان و ایفای نقش کرد و سپس در آثاری چون فیلم ملاقات در مه، روزی روزگاری آنتالیا و همچنین پیاده رو های خالی و … بازی کرد.

رامسین کبریتی و سارا باهنر اخیرا در فیلم جدیدی در کشور ترکیه حضور دارند.

باهنر بعد از رفتن به شبکه جم و ترکیه کشف حجاب کرد و به تازگی نیز عکس های منشوری و کشف لباس او بسیار مورد انتقاد قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است

مهدی مظلومی و پردیس افکاری ، بهارک صالح‌نیا ، هرمز سیرتی ، مهسا مجرد ، پریسا وظیفه دوست و ملیسا مهربان و سپیده ذاکری از جمله بازیگران مهاجرت کرده به ترکیه و شبکه جم بودند که برخی به وطن بازگشتند.

فیلم هایی که سارا باهنر در آن ها نقش آفرینی کرده است:

فیلم سینمایی

  • ملاقات در مه
  • روزی روزگاری آنتالیا
  • پیاده رو های خالی

>>>بیشتر بخوانید:

بازیگر معروف پایتخت درگذشت/ علت فوت ملوک طلوع نژاد

 

مجموعه تلویزیونی و سریال های سارا باهنر

  • شهر قشنگ
  • زمانه
  • پایتخت

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448716

ثبت نظر

-