صحبت پیشکسوتان و کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با الهلال

  • کد خبر : 448601
  • 01 مهر 1400 - 11:33
صحبت پیشکسوتان و کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با الهلال

نیوز: همانطور که میدانید تیم پرسپولیس در بیست و چهارم مهر در مرحله حذفی و یک چهارم لیگ قهرمانان اسیا بازی با الهلال عربستان میرود. الهلال عربستان با پیروزی دو بر هیچ از سد الاستقلال گذشت و به این مرحله رسید پرسپولیس هم با گل زیبا دقیقه نود ترابی موفق شد از سد اتیکلول تاجیکستان رقیب سرسخت تاجیکی خود بگذرد.


صحبت های سید جلال حسینی درباره بازی با الهلال:


همه تیم های حاضر در این مرحله خوب هستند.الهلال تیم قدرت مندی است و مطمئن هستیم دیدار خوب و هیجان انگیزی را پیش رو داریم و باید به بهترین نحوه اماده باشیم. مشکلات مالی زیادی داشتیم که با اقای صدری در جلسه ای در میان گذاشتیم.سرپرست باشگاه همه توانش را برای رفع کردن مشکلات به کار بسته است.متاسفانه پولی که از ای اف سی طلب داریم را نمیتوانیم برداشت کنیمو همه باید به جناب اقای صدری برای رسیدن به اهداف، کمک کنند.

همچنین سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس نصیحتی هم به بازیکنان تازه وارد کرد که به این شرح است:من همیشه یک جمله تکراری دارم و به بازیکنان جدید میگوییم که باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگ و پرافتخاری را پوشیده اند.اینجا شما حق ندارید ۴۰ ۵۰ یا ۶۰ باشید. شما همیشه باید بالای ۷۰ درصد خود باشد. پرسپولیس بیشترین طرفدار فوتبال ایران و حتی اسیا را دارد باید در این تیم دوبرابر تمرین کنی و درو حاشیه های الکی را خط قرمز بکشی.

سقوط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی/تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی

بار ها گفتم و میگویم مخالف اینستاگرام و فضای مجازی نیستم اما باید همه چیز حساب شده باشد ما بازیکنان حرفه ای باید حرف خود را در زمین چمن بزنیم نه در فضای مجازی. ما باید حرفمان را در زمین چمن بزنیم نه در فضای مجازی فضای مجازی برای ما جام نخواهد اورد. در پرسپولیس زود معروف میشوید زود روی جلد روزنامه ها، تیتر سایت های مختلف میروید. اگر غرق در این شهرت گذری شوید فوتبال شما زود تمام خواهد شد. باید تمام تمرکز خود را روی تمرین و مسابقه بگذارید تابه پرسپولیس کمک کنید.

پرسپولیس/ بازی با الهلال

حمید مطهری:


بازی با الهلال/هدف ما این خواهد بود که تاکتیک خود را به تیم الهلال تحمیل کنیم . که انشاالله این اتفاق خواهد افتاد.الهلال تاکتیک محور نیست و بازیکن محور است وبیش از حد به موسی مارگا و پریرا و گومیس اتکا دارد. ان ها متکی به ستاره هستند و ما باید تلاش کنیم تا این بازیکنان را کنترل کنیم و با دفاع تیمی خوب اجازه ندهیم ان ها کارشان را انجام دهند.

میدانیم کار سخت است اما کار نشد ندارد و ما به بچه های خودمان ایمان داریم.اگر ان ها ستاره های زیادی دارند و درباره اش صحبت میکنند ما هم یک تیم هستیم و بر ان ها غلبه خواهیم کرد.



حسین کلانی :اسطوره قرمز ها


من در پرسپولیس منیت نمیبینم. یک پیکر واحد میبینم. برای همین است که اگر یک بازیکن جدیدی می اید بعد از یکی دو هفته هماهنگ میشوند . بخشی از این پیکر میشوند. به شکلی که انگار چند سال است در این تیم بازی میکنند. ان ها در هر شرایطی باهم هستند و وقتی هواداران هم بخشی از این پیکر واحد میشوند حتی بعد از ناکامی هم قهرمانی و پیروزی در انتظار است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448601
  • نویسنده : احمدی

ثبت نظر

-