خونریزی آلت تناسلی،بعد از رابطه جنسی در چه مواقعی خطرناک است؟

  • کد خبر : 448565
  • 27 شهریور 1400 - 14:00
خونریزی آلت تناسلی،بعد از رابطه جنسی در چه مواقعی خطرناک است؟

نیوز:خونریزی آلت تناسلی مردان می‌تواند نشانه‌ای از آسیب عمومی به اندام‌های تناسلی یا نشانه‌ای از بیماری جدی‌تری باشد. در برخی موارد خونریزی از دستگاه تناسلی به خودی خود متوقف می‌شود، اما اگر ادامه یابد یا بدتر شود، باید برای بررسی وضعیت خود به پزشک مراجعه کنید. مراجعه به یک اورولوژیست می‌تواند به شما کمک کند تا علت خونریزی از دستگاه تناسلی خود را دریابید و درمان مناسبی برای رفع خونریزی خود پیدا کنید.

اگر بعد از انجام رابطه جنسی، خونریزی شبیه به خون دماغ از آلت دارید، این حالت می تواند نشانه ای از یک عفونت مثانه،کلیه و یا پروستات باشد.احساس درد درآلت تناسلی مردان چه موقع خطرناك است.

اگر درد آلت با هر یک از موارد زیر همراه باشد ، باید سریعا به پزشک مراجعه کرد :

وجود خون در مایع منی
کبودی آلت تناسلی
خروج ترشحات از آلت
اختلال در نعوظ
احساس سوزش و خارش درناحيه تناسلى
احساس درد در ناحیه بیضه‌ها ، پروستات و مثانه

خونریزی آلت تناسلی
انزال زود هنگام
تجمع و سفت شدن ترشحات در زیر پوست آلت
وجود آکنه،قرمزی یا التهاب بر روی آلت
مشکل در تخلیه ادرار

ضایعات پوستی آلت تناسلی و لک های تیره

درمان‌های این نوع خونریزی از دستگاه تناسلی

به طور کلی آنتی بیوتیک‌ها برای تسکین این علائم ضروری هستند. همانطور که با بالا رفتن سن، پروستات بزرگ می‌شود، می‌تواند رگ‌های خونی و یا رگ‌های بزرگ آن در معرض پاره شدن قرار بگیرد، در این مواقع پزشک با تجویز دارو سعی می‌کند تا جلوی علائم بزرگ شدن پروستات و این نوع خونریزی از دستگاه تناسلی مرد را بگیرد.

اگر آلت تناسلی شما تنها یک بار دچار خونریزی شده است و چندین سال است که خونریزی ندیده‌اید، احتمالاً این خونریزی از آلت تناسلی شما نشانه بیماری جدی نبوده است. اگر خیلی نگران هستید می‌توانید به یک اورولوژیست مراجعه کنید تا از سلامت خود مطمئن شوید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448565

ثبت نظر

-