پیروزی ایران در مقابل آمریکا در مسابقات فوتسال/حواشی جالب این بازی

  • کد خبر : 448438
  • 27 شهریور 1400 - 8:29
پیروزی ایران در مقابل آمریکا در مسابقات فوتسال/حواشی جالب این بازی

نیوز: پیروزی ایران در مقابل آمریکا در مسابقات جام جهانی فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نتیجه ۴ بر ۲ تیم ملی فوتسال آمریکا را شکست داد.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نخست بازی با آمریکا در جام جهانی لیتوانی به پیروزی رسید. ایران در این نیمه دروازه‌بان اصلی خود را به دلیل اخراج از دست داد.

در ادامه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال در کشور لیتوانی امروز تیم ملی فوتسال ایران به مصاف آمریکا رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران تمام شد.

فرهاد توکلی، احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید در این نیمه برای ایران گلزنی کردند.این برد یک نیمه‌ای در حالی رقم خورد که علیرضا صمیمی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۲ به دلیل مهار توپ خارج از محوطه جریمه با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا دقایقی فشار بر تیم ایران زیاد شود.

ایران در لحظاتی که یک بازیکن کمتر داشت گل نخست را دریافت کرد اما در ادامه سه گل وارد دروازه آمریکا کرد تا با برد نیمه نخست را به اتمام برساند.

اتفاق جالب در دیدار فوتسال ایران – امریکا

کفش حسن زاده به زیبایی وارد دروازه امریکا شد و تماشاچیان به اشتباه خوشحالی بعد از گل را انجام دادند!

شاهکار صدا و سیما

اولا تصویری که احمدی میبینه سانسور نشده س
دوما تو صحنه حساس قبل گل سانسور میکنن
شاهکارشون اینجاست که بعد تو صحنه آهسته همون چیزی که سانسور کردن رو نشون میدن

تیم ملی فوتبال و تیم ملی والیبال ایران به صدر رنکینگ آسیا بازگشتند

اخراج دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا در دقیقه ۲

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به مصاف آمریکا رفت اما در دقیقه ۲ این بازی علیرضا صمیمی دروازه بان ایران از زمین مسابقه اخراج شد!صمیمی به دلیل مهار توپ با دست خارج از محوطه جریمه با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448438

برچسب ها

ثبت نظر

-