قرعه کشی لیگ قهرمانان اسیا2021/کدام تیم ها به هم خوردند؟

  • کد خبر : 448437
  • 28 شهریور 1400 - 10:30
قرعه کشی لیگ قهرمانان اسیا2021/کدام تیم ها به هم خوردند؟

نیوز: قرعه کشی لیگ قهرمانان اسیا/پس از انجام شدن بازی های یک هشتم و صعود پرسپولیس بعد از برد استیکلول تاجیکستان و حذف شدن استقلال و تراکتور مقابل الهلال و النصر. تنها پرسپولیس از ایران توانست در این قرعه کشی حضور یابد و در روز جمعه۲۶ شهریور ماه ساعت یازده این قرعه کشی انجام شد. که یکی از دوقدرت تاریخ اسیا به هم برخورد کردند. که میشد نگرانی را در چهره هواداران تیم عربی پس از این قرعه کشی دید. مانند هواداران استیکلول تاجیکستان.


قرعه کشی لیگ قهرمانان اسیا:

طی این قرعه کشی که ساعت یازده صبح به وقت تهران انجام شد. البته در مالزی تیم هایی که از یک هشتم صعود کردند به صورت رندوم و قرعه کشی به هم برخورد کردند. که به صورت زیر است:


1_پرسپولیس و الهلال عربستان


این بازی به گفته کارشناسان و هواداران دو تیم بزرگترین و هیجان انگیز ترین بازی تاریخ اسیا خواهد بود زیرا این دوتیم چه از لحاظ جدولی و چه افتخاری و فوتبال نسبتا شبیه هم بازی خواهند گرد. جالب اینجاست که هواداران الهلال از این قرعه کشی ناراضی بودند و به گفته ان ها قرعه بسیار سختی برای ان ها خواهد بود و قبل از قرعه کشی هم خواهان اینکه با النصر برخورد کنند بودند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اسیا
2_ النصر عربستان و الوحده امارات


بازی ای نسبتا اسان برای النصر عربستان در مقابل حریف اماراتی خود است. البته النصر و کادر فنی اش هم میداند که نباید تیمی را که تا این مرحله از لیگی معتبر و سرشناس مثل لیگ قهرمانان اسیا بالا امده ود جمع هشت تیم شرق و چهار نیم غرب بوده بازی اسانی نخواهد داشت. نکته قابل توجه مهاجم الهلال است که باید دید مدافعان النصر چه خواهند کرد.


3_اولسان هیوندا کره جنوبی و جونبوک موتورز


بازی سختی از دو تیم شرق اسیا که بسیار هیجان انگیز میتواند باشد. البته با توجه به اینکه بازی ها در عربستان سعودی خواهد بود هیچکدام از شرایط میزبانی و هوادارای برخوردار نیستند و میتوانند راحت و با تمرکز بالا بازی خودشان را انجام دهند.

ژاپن حریف ایران در فینال والیبال قهرمانی آسیا شد/زمان بازی


۴_پوهانگ استلیرز و استیلرف


بازی به هر حال یک طرفه به سمت پوهانگ استیلرز خواهد بود شرایط ارامش و بدون میزبانی برای این دوتیم صدق خواهد کرد .

 لیگ قهرمانان اسیا

شرایط میزبانی و شروع بازی ها:


باز هم مثل همیشه سران عربستان صعودی میزبانی را با پول ها و لابی گری های خود در خواب غفلت صندلی نشین های کنفدراسیون فوتبال ایران روبودند. تا باز هم تیم های پولدار عربی علاوه بر سهمیه استفاده از بازیکنان خارجی و داخلی پرهزینه از شرایط میزبانی وهواداری برخوردار باشد که البته این میتواند برای الهلال در مقابله با پرسپولیس بزرگ مشکل بزرگی باشد.

زیرا زمانی که هواداران تیم الهلال در ورزشگاه حضور داشته باشند از تیم خودشون طلب حمله و گل خواهند کرد و همانطور که همه فوتبال دوستان اسیا و مخصوصا کادر فنی الهلال میداند گل زدن به پرسپولیس غیر ممکن است به همین دلیل فشار روانی زیادی میتواند روی بازیکنان الهلال باشد.

بازی ها در هفته اخر مهر حدودا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد. که به صورت متمرکز و سه روز به سه روز خواهد بود که اولین و اخرین باری که بازی ها به این صورت برگزار شد پرسپولیس ایران با شایستگی هر چه تمام تر توانست به فینال این رقابت ها صعود کند که انتظار میرود امسال بتواند باز هم به فینال این رقابت ها پس از پشت سر گذاشتن تیم های متمول عربی یعنی الهلال والنصر بگذرد و با شکست حریف شرقی خود جام اسیارا در دستان سید جلال حسینی کاپیتان شایسته پرسپولیس مشاهده کنیم.


به امید موفقیت و پیروزی پرسپولیس یعنی تنها نماینده ایران در مقابله با الهلال و قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اسیا.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448437
  • نویسنده : احمدی

ثبت نظر

-