پشتیبانی سری پرو آیفون ۱۳ از چهار سیمکارت برای اولین بار/مشخصات وقیمت

  • کد خبر : 448281
  • 25 شهریور 1400 - 9:00
پشتیبانی سری پرو آیفون ۱۳ از چهار سیمکارت برای اولین بار/مشخصات وقیمت

نیوز: پشتیبانی سری پرو آیفون ۱۳ از چهار سیمکارت برای اولین بار/ قیمت آیفون ۱۳ در ایران مشخص شد.آیفون در جدیدترین محصول خود مشکل استفاده از تک سیم‌کارت مجازی را برطرف کرد.

سرپوش دیجیتالی – بسياري از گوشی های هوشمند از eSIM پشتیبانی می کنند تا سرویس تلفن همراه را بدون سیم کارت معمولی و تنها برای یک خط مجازی فعال کنند. طبق گزارش ها اپل در تازه ترین مدل گوشی خود یعنی آیفون ۱۳ این مشکل را رفع کرده است. iPhone ۱۳ و ۱۳ Pro هر دو شامل اولین پشتیبانی اپل از eSIM دوگانه هستند. در این قابلیت، شما می توانید از چند خط بدون دریافت سیم کارت فیزیکی استفاده کنید. شرکت اپل در کنفرانسی اعلام کرد ، کاربران می توانند در صورت نیاز از نانو سیم کارت استفاده کنند.

طبق گزارش ها ، این توانایی تازه به شما کمک می کند تا در سفرهای خارجی علاوه بر سیم کارت خود از سیم کارت های بین المللی نیز استفاده کنید. البته این قابلیت در برخی از کشورها پشتیبانی نمی شود و همین امر باعث محدود شدن فعالیت گوشی شما می شود.

با ویژگی ها گوشی جدید اپل آشنا شوید

شرکت اپل در کنفرانسی ویژگی ها محصولات جدید خود را فاش کرد. به گفته این شرکت گوشی آیفون ۱۳ پرو دارای یک پالت براق و زیبا که در ۴ رنگ آبی، نقره ای، طلایی و نوک مدادی( گرافیت) بوده، به بازار عرضه می شود. گوشی جدید این شرکت، دارای دوربین سه گانه است و مثل سری قبل حاشیه استیل دارد. در آیفون ۱۳ پرو صفحه نمایش مات بوده که همین امر باعث محافظت زیاد می شود. شایان ذکر است، باتری این گوشی به نسبت رده های قبلی خود بزرگتر شده است.

براساس گزارش ها ، آیفون ۱۳ دارای سریع ترین CPU است که این قابلیت باعث شده در مقایسه با رقبا سریع تر عمل کند. افزون بر این، گوشی جدید آیفون دارای ۴ هسته گرافیکی است.

قیمت آیفون ۱۳ در ایران

 

نرخ دلار در کشور فعلا در کانال ۲۷۰۰۰ تومان به سر می برد و اگر بخواهیم قیمت این محصولات را داخل ایران محاسبه کنیم، جدول بالا بدست می آید.

البته این قیمت ها شامل هزینه رجیستری هم می شود و هزینه دیگری را به قیمت گوشی در داخل ایران اضافه می کند. بر اساس اعلامی که انجام شده است ، هزینه رجیستری برابر ۲۶ درصد از قیمت دلاری آن کالای دیجیتال خواهد بود که با این تفاسیر هزینه رجیستری iPhone ۱۳ مبلغی در حدود ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.

اولین مشکلات آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مشخص شد

همینطور برای خرید گوشی iPhone ۱۳ Pro Max مبلغی در حدود ۷,۸۸۶,۶۸۴تومان باید توسط شرکت واردکننده پرداخت شود و به هزینه گوشی برای مصرف کننده اضافه می شود.

توجه کنید که هر یک از این نرخ ها با توجه به دلار ۲۷۶۰۰ تومان محاسبه شده است و این مقادیر امکان دارد به علت تغییر نرخ روزانه دلار، تغییر کند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448281

ثبت نظر

-