انفجار تانکر حمل سوخت در جاده مشهد/راننده در آتش سوخت/فیلم

  • کد خبر : 448022
  • 23 شهریور 1400 - 11:15
انفجار تانکر حمل سوخت در جاده مشهد/راننده در آتش سوخت/فیلم

نیوز: سقوط و انفجار تانکر حمل سوخت در جاده مشهد،معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از وقوع حادثه آتش‌سوزی تانکر حمل سوخت پس از انحراف از جاده اصلی و سقوط از روی پل به داخل رودخانه فصلی در محور مشهد به تربت حیدریه و مرگ غم‌انگیز راننده خبر داد.

 آتشپاد دوم مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهداز وقوع حادثه آتش‌سوزی تانکر حمل سوخت پس از انحراف از جاده اصلی و سقوط از روی پل به داخل رودخانه فصلی در فاصله ۸۰ کیلومتری مشهد و مرگ غم‌انگیز راننده خبر داد.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد اظهار کرد: عصر امروز دوشنبه پی اعلام حادثه آتش‌سوزی تانکر حمل سوخت در کیلومتر ۸۰ محور مشهد ـ تربت‌حیدریه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد با هماهنگی مسئولان ارشد سازمان و فرمانداری مشهد، بلافاصله ۷ دستگاه خودرو سنگین اطفای حریق و خودرو آنسول (پودرپاش) را به محل حادثه در حوالی روستای رباط سفید اعزام شد.

>>>بیشتر بخوانید:

مشهد لرزید/زلزله ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر در قوچان مشهد/فیلم

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد تانکر ۳۰ هزار لیتری حمل گازوئیل دلیل نامعلوم از ارتفاع ۱۰ متری از روی یک پل که متعلق به رودخانه فصلی بوده سقوط کرده است.

رضایی بابیان اینکه این حادثه که  منجر به آتش‌سوزی تانکر و مرگ غم‌انگیز راننده در داخل وسیله نقلیه شده بود، بیان کرد: بلافاصله آتش‌نشانان ضمن اطفای حریق پیکر بی‌جان راننده را از لابلای آهن‌پاره‌های خودرو خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر درصحنه دادند.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448022

ثبت نظر

-