9 چیز که زن ها خیلی دوست دارند ولی به روی خود نمی آورند!

  • کد خبر : 447766
  • 22 شهریور 1400 - 13:00
9 چیز که زن ها خیلی دوست دارند ولی به روی خود نمی آورند!

نیوز: گاهی درک زنان به سختی  کشف کردن اتم است چون “بله” سرسختانه آنها می تواند در حقیقت “نه” باشد و یا “نه” قاطعانه ممکن است به معنی “بله” باشد. برای درک این تناقضات و شناخت بهتر این موجودات خارق العاده! تصمیم گرفتیم پستی درباره چیزهایی که زن ها دوست دارند ولی به روی خودشان نمی اورند آماده کنیم.رفتار مورد علاقه زنان چیست؟

 

رفتار مورد علاقه زنان:

“وقتی که به من نگاه می کنند”

بیشتر ما خانم ها دوست داریم مورد توجه آقایان قرار بگیریم و دیده شویم. به عنوان مثال ، خانم ها وقتی لباس مورد علاقه شان را می پوشند و موهایشان را آنگونه که دوست دارند مرتب می کنند تا به جایی بروند دوست دارند هنگامی که مردی از کنار انها رد می شود دوباره برگردد و زیبایی آن ها را تماشا کند. بعضی از خانم ها حتی ممکن است مزاحمت تیکه های خودروهای در حال عبور را نیز دوست داشته باشند. همه اینها اعتماد به نفس خانم ها را افزایش می دهد و لبخندی از ته بر لبان ان ها می نشاند.

توجه کردن آقایان

“وقتی زن دیگری به من حسودی می کند”

هیچ زنی دوست ندارد زنان دیگر به همسر او نگاه کنند. آن زمان است که احساس مالکیت و حسادت و غیرت ظاهر می شود. از سوی دیگر ، هر کدام از ما وقتی با نگاه های تحسین برانگیز دیگران روبرو می شویم ، عمیقا خوشحال می شویم. درست مانند دخترهای کم سن و سال یا جوان که زبان خود را بیرون می آورند ومی گویند: “آره، این پسر خوش تیپ مال منه.”

“وقتی مردها سعی می کنند با من لاس بزنند”

در برخی از موارد، خانم ها لاس زدن را یک بازی بی ضرر می دانند. مواردی مانند لبخند یک گارسون خوش تیپ در کافی شاپ یا رستوران، تعریف و تمجید شدن توسط یک همکار و سایر اتفاقات کوچک و غیرضروری که در عین ضروریت نداشتن به زنان کمک می کند تا ظاهر جذاب خود را حفظ کنند و همچنین باعث تقویت روحیه آن ها می شود.

رفتار مورد علاقه زنان

“وقتی مردها به خاطرم می جنگند”

خود خانم ها معلوم است که از این اتفاق خوششان می آید ولی هر کدام از ما اگر خبرش را بشنویم خواهیم گفت “طرف احمق است که به خاطر او دعوا می کند” و ما همچنان تلاش می کنیم ثابت کنیم که هر مشکلی را فقط با گفت و گو می توان حل کرد. اما اگر مرد مستی وجود داشته باشد که بخواهد از ما سواستفاده کند و معشوقمان بخواهد از ما در برابر او محافظت کند ، بسیار خوشحال خواهیم شد و حس خوبی خواهیم گرفت. درست مانند فیلم ها ، در این لحظات احساس می کنیم یک پرنسس هستیم که توسط یک ابرقهرمان واقعی محافظت می شود.

>>>بیشتر بخوانید:

اسرارهمسرداری/زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند؟

“وقتی مرد زیاد درباره قیمت چانه نمی زند”

بسیاری از ما خانم ها خودمان هم می توانیم پول رستوران را حساب کنیم یا برای خودمان مانتوی جدیدی بخریم ، اما این واقعیت را نادیده نمی گیریم که خوشمان می آید همسرمان برایمان خرج کند و اینکه چقدر پول بابت خرید چیزی که ما دوست داریم می دهد برایش مهم نباشد و دلیل آن پول ، یا داشتن یک ماشین یا کت و شلوار گران قیمت نیست ، بلکه رفتار مردها است – مردانی که زندگی خوبی داشته اند رفتار متفاوتی دارند. آن ها اعتماد به نفس بیشتری دارند و آرام و مستقل تر هستند.

به عنوان مثال دیگر، زن ها خیلی دوست دارند زمانی که دیرشان شده همسرانشان آنها را برسانند یا به جای گفتن اینکه “با اتوبوس برو توی هزینه ها یکم صرفه جویی بشه” برایشان تاکسی بگیرد.

خرید کردن

رفتار مورد علاقه زنان/”وقتی تخفیف می گیریم”

همه ما دوست داریم بدون توجه به جنسیت، چیزهایی را به صورت رایگان به دست بیاوریم. و زنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما دوست داریم به خاطر زن بودن هنگام خرید وسایل یا حتی در رستوران ها و کافه ها تخفیف ویژه ای بگیریم. مهم نیست کسی که تعارف می کند یا تخفیف می دهد چه ظاهری دارد – این فقط یک راه دیگر برای تأیید جذابیت ما است.

“وقتی مردی جسورانه رفتار می کند”

مردهای جسور همیشه محبوب هستند. از یک سنی به بالا ، ترجیح می دهیم به جای مردانی که دائم سیگار دود می کنند تا مرد به نظر بیایند دوری کنیم و در عوض دنبال مردان جسور باشیم.

داشتن یا نداشتن این نوع مرد نقطه ضعفی برای همه زنان است. ما زنان مردانی را دوست داریم که از برداشتن اولین قدم نترسد و وقتی به خودش و کارهایش اطمینان دارد قاطعانه قدم بردارد. هیچ چیزی مانع او نباشد و فقط به سوی هدف های خود حرکت کند.

“وقتی به جای یکی، دو نفر عاشقم هستند”

رک و پوست کنده بگویم ، ما دوست داریم چندین دلداده مجنون داشته باشیم – هرچه بیشتر ، بهتر. این بدان معنا نیست که دوست داریم با همه آن ها روابط عاشقانه داشته باشیم – فقط می خواهیم دیگران بدانند که چقدر محبوب، دوست داشتنی و جذاب هستیم. وقتی یک زن مورد تحسین و تمجید قرار می گیرد، روحش شکوه می دهد. دست خودمان نیست، طبیعتمان است!

رفتار مورد علاقه زنان

“وقتی مردی به سنت های قدیمی نیز اهمیت می دهد”

در حال حاضر در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم: بیشتر افراد جوان دیگر هیچ ارزشی برای سنت ها و روش های قدیمی قائل نیستند. اما زنان از مردانی خوششان می آیند که به سنت های قدیمی احترام می گذارند. اینگونه مردها برای نشان دادن علاقه خود به زنی در را برای او باز می کنند ، هنگام رفتن به رستوران صندلی را برای نشستن زن عقب می کشند و کمک می کنند زن بند کفش هایش را ببندد.

اینها قوانینی قدیمی هستند که باعث می شوند احساس کنیم خانم هستیم. شاید زمان آن رسیده باشد که این گونه مردان را در لیست گونه های در معرض خطر قرار دهیم زیرا در جهان مدرن کم می شود چنین مردی پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447766
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://brightside.me/wonder-curiosities/9-things-women-like-but-will-hardly-admit-to-709510/

ثبت نظر

-